
sbstg
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O sbstg

Informacje
-
Imię
Sławek
-
Miasto
Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
3.0 TFSI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Do tej operacji trzeba użyć "sprzętu". Wykręcasz wszystkie cewki oraz świece i za pomocą przyrządu do pomiaru ciśnienia sprężania dokonujesz pomiaru na wszystkich cylindrach. Jak się nie mylę, to ten silnik powinien mieć coś w okolicy 10.5:1. Czynność banalnie prosta, wnosi jednak sporo do stanu szczelności pierścieni oraz zaworów. Pojedz z tym do jakiegoś warsztatu, nie musi być autoryzowany. Ważne by wiedzieli o co chodzi i posiadali sprzęt. Olej który wlałeś spełnia normy. Pozdrawiam
-
Masz zapewne na myśli kompresor Rootsa ... :), i tutaj gdyby nawet to oleju nie ma jak pociągnąć chyba że płyn chłodzący, to już szybciej. Sprawdż stopień kompresji na wszystkich cylindrach. Jakim olejem zalałeś silnik?
-
Widząc zaawansowanie tematu to raczej nie na miejscu wskazówka, może jednak... adaptowałeś skrzynie? Miałem podobne objawy w kilku autach z s-tronic iem. Po adaptacji było ok
-
Dzięki za odpowiedzi. Wczoraj uruchomiłem CPMB na sterowaniu CPMA (ECU) wszystko działa jak należy.
-
witam Wie ktoś jakie generalnie są różnice w tych silnikach? Czy swap na starszy bądź odwrotnie niesie za sobą konieczność wymiany sterowania? Pozdrawiam
-
Jeżeli masz skrzynię s-tronic 7 biegową o oznaczeniu ob5 to spokojnie wytrzyma, fabryczne ograniczniki skrzyni to 550Nm. W rzeczywistości wytrzymałość jej jest jeszcze wyższa.
-
Jutro wrzucę coś ze Slovakiaringu i Poznania
-
Witam Dorzucę swoje do wątku, lata ktoś może po torze? http://www.directupload.net/file/d/4048/75w4vv29_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4048/qnbijjy2_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4048/okidwgm7_jpg.htm Pozdrawiam
-
Tak. Kolega ma. Ale nie zna hasła i loginu do konta bo coś zawalili przy rejestracji. Musi napisać do supportu Jeszcze raz to obadam. bez loginu i hasła nie sciągnie się oprogramowania i i nie uaktywni sprzętu. Niech napisze, na 100% rozwiążą jego problemy. Support Magpro jest bardzo dobry. Poza tym jest przedstawiciel w PL, z którym można dużo spraw załatwić.
-
To co znalazłeś w swoim aucie wpięte w obwód czujnika temperatury paliwa to jeden ze sprzedawanych na jebaju bądź alledrogo chipów rezystorów. Wewnątrz jest tylko jeden rezystor o wartości w okolicach 150 ohm. Celem jest oszukanie wartości czytanej przez ECU tym samym zmienne naliczanie gęstości paliwa i zmiany w wartości sterującej wtryskami. Cel, delikatne podniesienie mocy i momentu metodą oszustwa. Przypuszczam, że nie masz już nic innego. Odnośnie Twojego drugiego pytania to najtańszym sposobem sprawdzenia czy w programie coś dłubano jest zlogowanie auta, kolejnym hamowanie. No i ten który lubię najbardziej (o ile ktoś coś dłubał) zgranie zawartości sterownika i sprawdzenie w odpowiednim programie. Wychodzę jednak z założenia, że jeżeli ktoś u Ciebie dokładał takie "coś" to już więcej zmian nie poczynił.
-
odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole. o.o Próbowałem tym X17, ale nie łączy się z online Masz oryginał Magpro z aktywną subskrypcją? To że nie ma w wykazie danego silnika nie znaczy że się nie da, wybór w opcjach sprzętu jest również w formie "zaawansowanej", można dokładnie dobrać formę odczytu do konkretnego procesora (odczyty boot mode) W opcji z CJCA siedzi prawdopodobnie EDC17C46, który to Magpro (X17) robi po złaczu bez najmniejszego problemu. Warunek, legalny aktywny sprzęt. Piszę z autopsji, korzystam z tego sprzętu już jakiś czas.
-
odgrzewam kotleta, w dobrej wierze. X17 robi nowe, a nawet najnowsze sterowniki. Większość zrobi po obd (w opcji połaczenia on-line). Jeżeli nie to boot-mode na stole.
-
jakie max ET przy 255/35/19 8.5" ? A4 b8
sbstg odpowiedział(a) na artua2 temat w Koła, felgi i opony
Obserwuje dość obszerny temat na zachodnim forum, z doświadczeń bezpośrednich użytkowników wynika, że przy 8.5J najczęściej stosowane jest ET40. Sam wychodzę z założenia, że fajnie jest mieć możliwość regulacji we własnym zakresie dystansem. Czyli zakładasz ET40 z gwarancją powodzenia. -
Skorzystam
-
Imię Sławek, auto A4 B8 Pozdrawiam serdecznie Forumowiczów