Skocz do zawartości

kamilb5

Pasjonat
  • Postów

    325
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kamilb5

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja mam 3 turboworksy i jest w miare cicho.
  2. http://allegro.pl/felgi-stalowe-z-oponami-16-mercedes-w210-i6577973825.htmlPanowie a takie cos podejdzie do b7?
  3. Ja wyrzuciłem kata.zrobiłem dp-ka na jedną sonde,a drugą za katem powiesiłem obok i wszystko działa i błędami nie rzuca o dziwo. Sonda wisi sobie obok zbiorniczka wraz z zapiętą wtyczką i jest ok.
  4. U mnie tak to wygląda. http://www.fotosik.pl/zdjecie/2b3a42a89961a7ec http://www.fotosik.pl/zdjecie/0d4ed88ff65a8df7 http://www.fotosik.pl/zdjecie/54e9a80ad0aac7cf http://www.fotosik.pl/zdjecie/eb118749727223e6 http://www.fotosik.pl/zdjecie/0aaafdc50c9ed3be http://www.fotosik.pl/zdjecie/c70bd3050aec19a6
  5. Ok,dziękuje widzimy sie jutro
  6. Panowie gdzie ten parking kryty jest? Podpromie wiem gdzie jest,ale parking kryty nie wiem.
  7. Dokładnie,tylko Gregor10.
  8. kamilb5

    Zerwanie paska rozrządu.

    Znajomy miał to samo,zapłacił ponad 3000.
  9. Chodziło mi o to że przy temp, ok30 stopni auto nie pójdzie wiecej jak 160 na seryjnym IC a moc i tak spadnie mimo że auto po sofcie.
  10. 20 to mało,poczekaj do maja lub czerwca jak będzie +35,wiecej jak 160 nie pójdzie
  11. Na filmiku od razu słychać że to V6 więc zapomnij o takim dzwieku,z rzędówki nigdy takiego efektu nie uzyskasz a ni nic podobnego.
  12. Zalej Hepu,albo febi oby tylko G12,ewentualnie Glysantin G12 jest też bardzo dobry. Przyajmniej beziesz miał spokój,i czyste sumienie że wlałeś to co fabryka zaleca a cenowo nie wychodzi aż tak bardzo drogo.
  13. Syfu nie będzie,ani silnik nie bedzie sie przegrzewał tyle że te wszystkie petryga,boryga i inne różnia sie składem chemicznym od ori g12, kilka razy przy wymiane uszczelki pod głowicą(grupa VAG) zawsze widziałem utleniające sie miejsca gdzie po póżniejszym wyczyszceniu zostawał mały ubytek w głwoicy,teraz już wiem że to prawdopodobnie przez nie odpowiedni płyn,bo inaczej nie można tego wytłumaczyć a co ciekawe działo sie to wtedy gdy był stosowany właśnie inny płyn niż g12.
  14. przemek11 Z tego co wiem to do szybkiej jazdy potrzebna jest moc a nie Nm,chcesz dużo momentu to kup sobie diesla,do czego Ci Nm potrzebny? bedziesz ciągną przyczepy ze żwirem? czy chcesz szybko sckończyć sprzęgło?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...