Skocz do zawartości

tomi33

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomi33

Osiągnięcia tomi33

0

Reputacja

  1. Koledzy ,a ten Sygic 10 to on na n95 będzię banglał i jeżeli tak gzie go pobrać i jak zainstalować
  2. nie kupuj zelmera , mój psuje się często a babka w serwisie już mnie poznaje
  3. ja taki wąż dorobiłem sam ze zwykłego 4oplotu , cena węża wyniosła jakieś 20pln . stare końcówki do wykorzystania
  4. około 500 pln z kodowaniem w aucie i wykasowaniem starego
  5. Zawsze się można tłumaczyć że na kacu to na licznik nie patrzyłem tylko na drodze furę utrzymać trzeba . Powinni jeszcze wszystkim gpsy pomontować i za nie zapłacone mandaty unieruchamiać auta .
  6. No a ja ją siła woli łapiąc za rękę wywróciłem i poszła sobie .
  7. a gdzieś tam pisało że tył ma wzmacniacz, a żeby on działał musi mieć prąd i być włączony czytaj sterowanie + musi być załączone i tu bym szukał problemu nie gdzie indziej .
  8. Jeżeli kupisz auto i zmienisz instalkę to powiedz jak hula bo tez mam automat i się trochę zastanawiam . Nasłuchałem się o gazie w automacie od znajomego taxiarza i mam zagwozdkę , on to przerabiał w camry i a8. pzdr
  9. jakoś nie znalazłem bo szukałem wcześniej , ale widzę że kolega admin nic więcej do dodania nie ma z wyjątkiem takiej odpowiedzi
  10. Witam. Byłem na vagu i po podłączeniu przy pracującym silniku wyszło 9 sztuk kodów usterek. Podam je w takiej kolejności ja pisał komp. i proszę o pomoc jak to sprawdzić i gdzie szukać . Dodam że po skasowaniu tych błędów jakiś czas było dobrze i znowu są. 1. 532 -napięcie zasilające -sygnał zbyt słaby - nkieciągłe 2. 16711 nieprawidłowy sygnał z czujnika spalania stukowego 1 -zwarcie do masy [bank 1 lub pojedyńczy czujnik - brak objawu -nie ciągły 3.17735 kontrola stuku cylindra 3. osiągnięto limit - brak objawu -nie ciągły 4.17734 kontrola stuku cylindra 2.osiągnięto limit - brak objawu -nie ciągły 5. 17733 kontrola stuku cylindra 1. osiągnięto limit - brak objawu -nie ciągły 6. 16716 czujnik stuku nr.2 zbyt niski sygnał - brak objawu -nie ciągły 7. 17736 kontrola stuku cylindra 4 osiągnięto limit - brak objawu -nie ciągły 8. 561 wartość adaptacji regulacji mieszanki poniżej dolnego dodatkowego progu przystosowania - stały 9. elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany - brak objawu -nie ciągły i tak to mniej więcej wygląda sprawdzano na Autocom diagnostic partner ab Po każdym kasowani chwilę jest ok a potem auto zamula i pali ok 13-14 w cyklu mieszanym
  11. Witam. Borykam się z zamioarem zagazowanie swojej audiczki , koleś mówił mi że w automatach to może być sporo problemów. Więc tak się zastanawiam czytając ten dział czy czasem aby warto to robić , jak i tak jest tu sporo wątków z problemami . Każdy gazownik mówi że nie ma różnicy z kolo z taxi który przećwiczył różne autka twierdzi że wszyscy co mają auto w automacie przeklną gaz. Gdzie i u kogo szukać prawdy ?
  12. pomykam cytryną c4 prawie rok , gorszego g..... już nie ma chyba , zaczynając od zawiechy poprzez drobne detale wykończenia na. odpadające podszybie , osłona klapy bagażnika, przepalające się żarówki po 25pln i inne. jedyny plus to spalanie 1.6benz ok 120kucy 7-8l. koszt przeglądu przy 60tyś 990pln po rabacie.prowadzenie w porównaniu do grande punto totalna porażka.
  13. ja tak od piątku , chyba zostawię palenie bo w zasadzie to go zanleźć nie mogę po piątkowej imprezce
  14. Był taki program motoryzacyjny o ciekawej zmianie kolorów aut w niemczech.Babka zrobiła zmianę z niebieskiego na biały czy jakoś tak za 400€ w warsztacie zwyczajnie oklejając samochód folją całość robią w kilka godzin a taxi w szczególności czyli nie wazne jaki kolor wyjechał z salonu a i tak można go okleić.pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...