-
Postów
321 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O A4B9
Informacje
-
Imię
Kazek
-
Miasto
Krk
Auto
-
Model
A4 B9
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
DEUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia A4B9
4
Reputacja
-
A4B9 obserwuje zawartość Awaria systemu SOS w Audi , Wymiana płynu chłodniczego w A4 B9 2.0 TDI 190 PS. , Trzaski na skręconych kołach w A4 B9 i 1 inny
-
Ciekawe co ma na celu to rozwiązanie ?
-
@Muskel1 jak powinno poprawnie działać otwieranie tylnej klapy po wpięciu przyczepy (wtyczki)? Po wciśnięciu przycisku otwierania na drzwiach klapa odblokuje się (odskoczy) ale nie unosi się . Świeci się także cały czas kontrolka o tylnej klapie . Tak powinno być?
-
No właśnie oni mają pole wyboru jaki typ kodowania wybierasz
-
Czyli można uznać że jest możliwość „ręcznego” zakodowania (nie online)?
-
@Muskel1 oni podają kodowanie SVM lub ręczne i nazywają to GRA. Orientujesz się o co chodzi z tym ręcznym kodowaniem ? TU
-
Ok , dziękuję
-
@Muskel1jak wcześniej pisałem mam limiter. Chciałbym założyć tempomat i jak sprawdzić czy będzie odpowiedni do mojego egzemplarza (nie mam postrzeganej kierownicy) czy były różne wersje ? Jest w sprzedaży nowy 8W9054690A
-
W instrukcji Westfalia jest wszystko dokładnie opisane .
-
Faktycznie słabo. Czy on potrzebuje wpiętej karty SIM w schowku czy jest może jakaś ukryta „dożywotnie”?
-
Dzięki. Sądziłem że będzie łączył się ze 112. Czy po połączeniu z centralą pomocy Audi te dane są gdzieś dalej przekazywane ?
-
@Muskel1możesz proszę mi wytłumaczyć -co to jest ten SOS? -czy to była opcja dodatkowa? -za pośrednictwem czego (telefon?) on się łączy i z kim? -czy to działa tylko po wciśnięciu czerwonego przycisku ?
-
Jeździć i obserwować 🙂. No właśnie, a co stałby się jeśli otwór zostałby zaklejony ? Myślisz że różnica temperatur mogłaby wytracić wilgoć wewnętrz sterownika?
-
A co sądzisz o tym aby zrobić otwór w oryginalnej i dopiero nakleić żółtą ? Czy może lepiej tego już nie ruszać….
-
Mocowanie modułu 1szt 8w0907297 Śruba haka 2szt N91256801 Śruba haka 2szt N91256901 przełącznik 1x 8W0959511 ramka przełącznika 1x 8W5867255 do tego wiązka tu moduł: nie może być starszy niż twoje auto (takie info znalazłem w necie) hak : Poczytaj cały temat , była akcja serwisowa na te haki i żeby nie kupić wadliwej wersji. kolejna sprawa czy będziesz haka używka np.do bagażnika rowerowego czy chcesz holować przyczepę kempingową. Jeśli coś ciężkiego musisz sprawdzić czy masz egzemplarz przystosowany fabrycznie do haka . Można to sprawdzić po kodach PR lub najprościej zobacz czy masz dziurę wyciętą dziurę na hak pod zderzakiem, powinien też być uchwyt sterownika. Jeśli nie masz przygotowania i zamierzasz holować np. Przyczepę kempingową to musisz dokonać zmian w układzie chłodzenia. Audi nie podaje oficjalnie jakie to zmiany, ja metodą sprawdzenia kilku egzemplarzy w ASO z fabrycznym hakiem dowiedziałem się że różnica polega na grubości chłodnicy cieczy chłodzącej silnik (2.0 150KM DEUA). Naczytałem się różnych info o większych wentylatorach, o podwójnych wentylatorach , co okazało się nieprawdą. Zastanów się na hakiem wypinanym Westfalia (oni robią dla Audi, także te elektryczne o których piszemy ). Miałem taki w B8 i są bardzo dobre. TU masz link , ale zweryfikuj czy pasuje do Twojego Ją założyłem całość w oryginale i pracuje bd. @Muskel1 Pomógł mi zakodować (za co bardzo jestem wdzięczny tak przy okazji 🙂)
-
Chciałbym żeby tak było ale jeśli izopropanol był zabrudzony i lepki mogło ta starą membranę zwyczajnie „zakleić” 😕