.Pablo.
Pasjonat-
Postów
1778 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
16O .Pablo.
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Czelsi
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
1.2TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Część chłopaki. Mam pytanie odnośnie turbo. Jak wkładałem swoje BRD do BPW to było na topie teraz to już przeżytek . Moje BRD ma słaby dół porównując do nowszych turbosprężarek . Co warto teraz włożyć do auta? Moc zostanie bez zmian czyli 200KM i 400Nm . Fmic itd wszystko jest. Myślałem nad GTB1756VK ale trzeba ją przerobić żeby pasowała pod BPW. Kto takie rzeczy robi i gdzie można kupić takie przerobione turbo? Czy te GTB17 da rade pod te 200KM ? Wiem ze temat był ale umarł już dawno temu.
-
I jak poradziłeś sobie z problemem ciężkiego zapalania po nocy?
-
Synchronizację sprawdzisz na kompie. Ja bym sprawdził kompresję silnika. Zanim olej uszczelni cylindry chwilę potrwa i przez to może być słabszy.
-
Moc zawsze wpisuje się z dowodu niemieckiego bo inaczej nie przejdzie w WK. Co do typu, wersji itd zawsze daje X jak robię przegląd. Tłumaczenia nie są potrzebne. W zasadzie to interpretacja własna WK bo spotkałem przypadek że urząd chciał tłumaczenia choć podstawy prawnej nie było. Takie widzimisię urzędnika.
-
T9 sam sobie pisze co chce. Trzeba będzie baczniej zwracać uwagę czy znowu nie zamieni słowa. A jak się pisze to wiem. Nie musisz mnie poprawiać.
-
Tak jak wspomniałem jeżdżę Audi 15 lat najpierw B5(6lat) teraz b7 sline (9lat). W MAGDZIE III chyba nie siedziałaleś bo wykończenie i tapicerka lepsza jak w B7. W końcu to przepaść jeśli chodzi o roczniki bo mazda z 2015 a b7 z 2006. Fakt mazda dalej to tylko średnia półka a Audi premium ale mi się mazda 6 III podoba. Nie przywiązuje wagi do marki i kupuje to co mi się podoba, jest nie za wodne i ma dużo koni. Plus dla Mazdy za 2.5 litrowa wolnossaca benzynę.
-
Tak jak już pisałem w grę wchodzi tylko silnik bezynowy. Tak się dzisiaj złożyło że miałem u siebie 508 i mazde6. Zdecydowanie wygrywa mazda jeśli chodzi o wnętrze, pozycję za kierownicą. Przy moim wzroście 194cm to z 508 z tyłu mało miejsca zostaje. Czekam teraz na jakieś Mondeo może przyjedzie to odchacze kolejne na liście.
-
No więc trochę zmieniam kierunek i za radą kolegów mam nowych faworytów mondeo , mazda , c5 i 508. Problem z tymi dwoma ostatnimi jest taki że w wersji benzynowej jest tych aut bardzo mało . wyglądem też nie powalają na kolana zwłaszcza tył tych aut. Bedę się musiał nimi przejechać żeby zobaczyć jak to w rzeczywistości jedzie .
-
Audi jeździłem 15 lat teraz czas na inne marki. Też myślałem o C5 ale silniki benzynowe słabe są. Takie duupowozy dla emerytów jak Toyota avensis.
-
Słownik t9 sobie pozmieniał nazwy ale już poprawione. Czego chce od auta hmmmm dynamiki ,wiem że w benzynie wolnossącej nie będzie to odczuwalne jak u mnie w dieslu 200KM i 400Nm ale ma to jechać przyzwoicie. Auto ma zmieścić 2 dorosłe osoby i dwójkę dzieci. Silnik jak najmniej awaryjny. I żeby cieszyło oko jak moje teraz, ma 13 lat sline i jak postawie przy młodszym to moje aż tak staro nie wygląda.
-
Cześć chłopaki . Nadszedł czas by powoli myśleć o zmianie fury na coś młodszego . Rocznikowo celuje w auta w 2015r i mam dylemat co wybrać. na chwilę obecną mazda do mnie przemawia najbardziej jeśli chodzi o wygląd , nie zawodny silnik i w miarę dobrą dynamikę . Mowie tu o 2,5 litrowej benzynie. Volvo wygląda staro w tej budzie z 2015roku i środek nie zachwyca. Legacy albo się kocha albo nie nawidzi. Jedynym plusem jest napęd na 4 kola . Macie jakieś styczności z tymi autami? Wady, zalety usterkowość. Czytam po forach i zbieram informacje na co się w końcu zdecydować. Czekam na opinie i sugestie.
-
Kiedyś zgłębiałem temat podnośników kolumnowych (kilka lat temu) i te dobre zaczynały się od 20 000zl. Ja bał bym się podnieść auto na takim podnośniku a tym bardziej pod niego wejść. Dolicz do tego przeglądy okresowe itd. Taniej wyjdzie kanał wykopać. Chyba że przez te lata technika tak poszła do przodu i tyle staniały.
-
Tak. Jeśli jest hak, ma być wbity w dowód. Brak adnotacji hak w dowodzie powoduje nie zaliczenie przeglądu okresowego. Od 2018 roku jest to usterka istotna.
-
Potwierdzam greg2505 mi ją polecił, fakt kupiłem trochę mocniejszy model i parametry bardzo fajne wyszły. Oczywiście po dotarciu kompresora na pewno są jeszcze trochę lepsze. U mnie chodzi często pod kluczem udarowym czasem przecinakiem pneumatycznym i daje rade. W tych pieniądzach sprzęt bardzo fajny.
-
Klucz do sukcesu to dobrze zaplanowana podróż. ?