Skocz do zawartości

.Pablo.

Pasjonat
  • Postów

    1778
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

16

O .Pablo.

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Czelsi

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.2TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. .Pablo.

    Jakie turbo

    Część chłopaki. Mam pytanie odnośnie turbo. Jak wkładałem swoje BRD do BPW to było na topie teraz to już przeżytek . Moje BRD ma słaby dół porównując do nowszych turbosprężarek . Co warto teraz włożyć do auta? Moc zostanie bez zmian czyli 200KM i 400Nm . Fmic itd wszystko jest. Myślałem nad GTB1756VK ale trzeba ją przerobić żeby pasowała pod BPW. Kto takie rzeczy robi i gdzie można kupić takie przerobione turbo? Czy te GTB17 da rade pod te 200KM ? Wiem ze temat był ale umarł już dawno temu.
  2. I jak poradziłeś sobie z problemem ciężkiego zapalania po nocy?
  3. Synchronizację sprawdzisz na kompie. Ja bym sprawdził kompresję silnika. Zanim olej uszczelni cylindry chwilę potrwa i przez to może być słabszy.
  4. Moc zawsze wpisuje się z dowodu niemieckiego bo inaczej nie przejdzie w WK. Co do typu, wersji itd zawsze daje X jak robię przegląd. Tłumaczenia nie są potrzebne. W zasadzie to interpretacja własna WK bo spotkałem przypadek że urząd chciał tłumaczenia choć podstawy prawnej nie było. Takie widzimisię urzędnika.
  5. T9 sam sobie pisze co chce. Trzeba będzie baczniej zwracać uwagę czy znowu nie zamieni słowa. A jak się pisze to wiem. Nie musisz mnie poprawiać.
  6. Tak jak wspomniałem jeżdżę Audi 15 lat najpierw B5(6lat) teraz b7 sline (9lat). W MAGDZIE III chyba nie siedziałaleś bo wykończenie i tapicerka lepsza jak w B7. W końcu to przepaść jeśli chodzi o roczniki bo mazda z 2015 a b7 z 2006. Fakt mazda dalej to tylko średnia półka a Audi premium ale mi się mazda 6 III podoba. Nie przywiązuje wagi do marki i kupuje to co mi się podoba, jest nie za wodne i ma dużo koni. Plus dla Mazdy za 2.5 litrowa wolnossaca benzynę.
  7. Tak jak już pisałem w grę wchodzi tylko silnik bezynowy. Tak się dzisiaj złożyło że miałem u siebie 508 i mazde6. Zdecydowanie wygrywa mazda jeśli chodzi o wnętrze, pozycję za kierownicą. Przy moim wzroście 194cm to z 508 z tyłu mało miejsca zostaje. Czekam teraz na jakieś Mondeo może przyjedzie to odchacze kolejne na liście.
  8. No więc trochę zmieniam kierunek i za radą kolegów mam nowych faworytów mondeo , mazda , c5 i 508. Problem z tymi dwoma ostatnimi jest taki że w wersji benzynowej jest tych aut bardzo mało . wyglądem też nie powalają na kolana zwłaszcza tył tych aut. Bedę się musiał nimi przejechać żeby zobaczyć jak to w rzeczywistości jedzie .
  9. Audi jeździłem 15 lat teraz czas na inne marki. Też myślałem o C5 ale silniki benzynowe słabe są. Takie duupowozy dla emerytów jak Toyota avensis.
  10. Słownik t9 sobie pozmieniał nazwy ale już poprawione. Czego chce od auta hmmmm dynamiki ,wiem że w benzynie wolnossącej nie będzie to odczuwalne jak u mnie w dieslu 200KM i 400Nm ale ma to jechać przyzwoicie. Auto ma zmieścić 2 dorosłe osoby i dwójkę dzieci. Silnik jak najmniej awaryjny. I żeby cieszyło oko jak moje teraz, ma 13 lat sline i jak postawie przy młodszym to moje aż tak staro nie wygląda.
  11. Cześć chłopaki . Nadszedł czas by powoli myśleć o zmianie fury na coś młodszego . Rocznikowo celuje w auta w 2015r i mam dylemat co wybrać. na chwilę obecną mazda do mnie przemawia najbardziej jeśli chodzi o wygląd , nie zawodny silnik i w miarę dobrą dynamikę . Mowie tu o 2,5 litrowej benzynie. Volvo wygląda staro w tej budzie z 2015roku i środek nie zachwyca. Legacy albo się kocha albo nie nawidzi. Jedynym plusem jest napęd na 4 kola . Macie jakieś styczności z tymi autami? Wady, zalety usterkowość. Czytam po forach i zbieram informacje na co się w końcu zdecydować. Czekam na opinie i sugestie.
  12. Kiedyś zgłębiałem temat podnośników kolumnowych (kilka lat temu) i te dobre zaczynały się od 20 000zl. Ja bał bym się podnieść auto na takim podnośniku a tym bardziej pod niego wejść. Dolicz do tego przeglądy okresowe itd. Taniej wyjdzie kanał wykopać. Chyba że przez te lata technika tak poszła do przodu i tyle staniały.
  13. Tak. Jeśli jest hak, ma być wbity w dowód. Brak adnotacji hak w dowodzie powoduje nie zaliczenie przeglądu okresowego. Od 2018 roku jest to usterka istotna.
  14. Potwierdzam greg2505 mi ją polecił, fakt kupiłem trochę mocniejszy model i parametry bardzo fajne wyszły. Oczywiście po dotarciu kompresora na pewno są jeszcze trochę lepsze. U mnie chodzi często pod kluczem udarowym czasem przecinakiem pneumatycznym i daje rade. W tych pieniądzach sprzęt bardzo fajny.
  15. Klucz do sukcesu to dobrze zaplanowana podróż. ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...