Skocz do zawartości

marioo444

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O marioo444

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marioo444

0

Reputacja

  1. Opiszę mój problem, trochę wydaje mi się nietypowy. Gaz jest, sprężarka działa, błędów na kanale 8 w VAG brak. Jeśli ustawię klimatyzację na AUTO i LO, to chłodzi mocno, klapy nawiewu wieją zimnym powietrzem, wszystko pięknie, ale jak przestawię na powiedzmy temp. 20 stopni, to trochę pochodzi i zaraz nawiew się zamyka i każde ustawienie temperatury inne niż LO "nie daje rady" ponownie przywrócić nawiewu z kratek. Słychać, że klima chodzi i "wieje" jakby w środku, ale nie puszcza powietrza przez kratki. Tak się dzieje przy obiegu NIE-zamkniętym. Po włączeniu obiegu zamkniętego wszystko działa tak jak powinno, tzn. nawiew jest i w zależności od temperatury wieje albo mocniej albo słabiej, czuć, że dmucha z kratek itd. Kilka razy robiłem przywracanie ustawień fabrycznych wg kroków, jak w temacie: nastawy podstawowe , wszystko przechodzi chyba ok, na końcu są zera, słychać oczywiście klapy itd., ale efektu brak. Mam dach solarny i zauważyłem też, że pomimo, że wentylator napędzany dachem słychać to powietrze nie jest wpuszczane do środka przez kratki. Ogólnie zachowuje się to tak, jakby w obiegu normalnym jakiś czujnik wykrywał, że w kabinie jest już wystarczająco zimno i zamykał klapę nawiewów lub coś w tym stylu. Gdyby był jakiś błąd na którym można by się oprzeć, ale nie ma żadnych. Czy ma ktoś jakiś pomysł, co mogę jeszcze zrobić ?
  2. Czy ktoś wie, czy będzie pasować wersja chyba plastikowa, nr części 8P4827574 ?
  3. Podłączyłem wszystko, działa. Bardzo dziękuję Wam za pomoc. Nie podłączałem czarnego i żółtego kabelka od modułu be-smart. Światła długie w funkcji dziennych włączają się po chwili od uruchomienia silnika, gasną przy włączeniu jakichkolwiek innych świateł. Może komuś się przyda, moje podpięcie dla modulu be-smart wyglada tak: Fioletowy 1 z modulu DLR pod pin 16 we wtyczce B MCE Fioletowy 2 z modulu DLR pod pin 18 we wtyczce B MCE Zielony z modułu DLR pod pin 3 wtyczki C w MCE Niebieski (masa) z modułu DLR pod śrubę którą przykręcony jest moduł MCE Czerwony (stały plus) z modułu DLR pod śrubę o którą pytałem, jest zdjęcie w poprzednim poście, bezpiecznik byl na kabelku w zestawie. Światła dzienne świecą na żółto (sprostowanie: delikatnie na żółto, z wiekszej odległości tego żółtego tak nie widać - jest całkiem spoko wg mnie), ale nie ma to dla mnie znaczenia, ważne że oszczędzam ksenony i nie ma "wioski" z jakimś dodatkowym oświetleniem.
  4. Dziękuję bardzo. Czy zasilanie (staly plus) moge przykrecic/podpiąć tutaj? Zalaczam zdjecie, grube kable czerwone, sprawdzilem kontrolka, jest 12v.
  5. Dziękuję. Już coś wiem. Modul widze, zaraz sprawdze czy to high, czy low. Czy np. przewod od lewej żarówki dlugich, ktory juz wyczailem przy wtyczce do lampy bedzie szedł właśnie bezposrednio do tego mce i bedzie mial ten sam kolor? Tak to należy rozumieć, czy raczej bedzie przechodził jeszcze przez jakies inne uklady? Mój modul to 8E0907279E, zalaczam zdjecie, E to niby high... z tego co znalazlem. Czyli bedzie latwiej?
  6. Witam. Kupiłem moduł be-smart. Nie chcialbym tego montowac pod maska, mimo ze juz obczailem kabelki od drogowych itd. Czy ktos moglby pokazac jak to podlaczyc wewnątrz gdzies przy bezpiecznikach i jak się tam dostac. Chodzi mi o najprostsze podlaczenie, czyli dwoch kabelkow od lewej i prawej żarówki drogowych, jeden kabelek do napiecia ktore pojawia sie przy postojowych, jeden po stacyjce, masa i plus, bez clh i innych bajerów. Czytalem watek i widze schematy z czyms co sie nazywa mce, ale nie wiem gdzie to w ogole jest itd, czy to jedyny sposob podlaczenia "nie pod maska". Zdjecia mile widziane. Z gory wielkie dzieki
  7. Witam. Pozwoliłem sobię odnowić temat. W sumie stało się to nagle, klima jeszcze klika dni temu normalnie chodziła. W sobotę zauważyłem ECON, a dziś podpiąłem komputer. Objawy jak poniżej: - ECON świeci się na stałe (nie da się wyłączyć) - VAG zwraca błąd (błąd powraca po wykasowaniu): 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-00 - Open or Short to Plus - w Measure Blocks mam: High Pressure Signal (G65): 100.0%, Refrigerant Circuit Pressure: 33.0 bar (regulacja klimatyzacją nie zmienia tych wartości) Czy jest sens nabijać klimę, czy raczej czujnik do wymiany ? Czy te 33 bary oznacza, że klima szczelna ? Gdyby uleciał gaz, chyba byłoby ciśnienie atmosferyczne - czy tak ? Z góry dziękuję za odpowiedź/komentarz.
  8. Witam. Wspornik został wymieniony, ale oczywiście efekt nieczystej pracy pozostał. Pojechałem do kolejnego tym razem poleconego mechanika i stwierdził, że koło pasowe alternatora do wymiany. Minął jakiś miesiąc od wymiany i jest dobrze. Więc okazało się, że przyczyną było to kółeczko Niestety dwóch poprzednich nie potrafiło stwierdzić, że coś nie tak z tym kołem - pewnie nie wiedzieli, że tam jest jakieś sprzęgiełko, już sam nie wiem. W każdym bądź razie pewnie gdybym od razu podjechał do właściwego gościa to może nawet napinacza by nie trzeba było wymieniać. Parę stów w plecy, ale ważne, że teraz jest OK. Pozdrawiam.
  9. Witam. Wczoraj straciłem wspomaganie, jakoś udało mi się dojechać ze świszczeniem, zaglądam pod maskę: pasek luźny i co widzę - wspornik napinacza pęknięty, właściwie złamany. Napinacz był wymienianym 2 miesiące temu, bo pasek skakał na wolnych, ale po tej wymianie coś się działo niedobrego - jakiś taki opór i większe spalanie przy rozpędzaniu samochodu. No i wczoraj ten efekt końcowy. Dziś do mechanika z tym jakoś może zajadę, natomiast Was koledzy pytam: Co mogło być tego przyczyną ? Źle założony napinacz, czy może któryś element z napędzanych tym paskiem stawiał za duży opór itd., czy np. padnięta rolka alternatora mogła stawiać aż taki opór, że złamało wspornik ?
  10. Które klocki są do mojej A-czwórki (A4 B6 Avant 1.9TDI (130km), silnik AVF) ? Wersja 1: http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0986494050 Wersja 2: http://www.bosch-automotive-catalog.com/pl/product-detail/-/product/0986494042 Najczęściej na aukcjach widzę tą 1-szą wersję i tą zamierzam kupić, ale nie mam pewności. Dziękuję za odpowiedź.
  11. Dzisiaj urwałem zawias drzwiczek od schowka . Chciałbym to jakoś naprawić, skleić itp. Czy wiecie jak bezpiecznie zdemontować same drzwiczki, żeby nie urwać tego drugiego zawiasu ?
  12. marioo444

    nawiew na szybe

    Witam, Mam podobny problem. Przestał działać nadmuch na szybę (na AUTO i przy włączonym bezpośrednio nadmuchu). Słychać że coś się tam przełącza i chodzi wentylator, ale nie wiadomo gdzie to powietrze idzie. Jak się do tego zabrać. Jak się dostać do mechanizmu ("zielony mechanizm") o którym piszesz ?
  13. Poradziłeś sobie może z tym problemem? U mnie słychać jak chodzi dmuchawa, ale nie wiem gdzie to powietrze idzie, bo przestało dmuchać na szybę właśnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...