Skocz do zawartości

Cyga88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cyga88

Osiągnięcia Cyga88

0

Reputacja

  1. Witam Proszę o rozkodowanie WAUENCF50JA135340 Z góry dziękuję
  2. Hej, Możecie mi sprawdzić 3 nr? Z góry dziękuję za pomoc WAUZZZF59HA022439 WAUZZZ00001111000 WAUENCF51KA017184
  3. dzięki za pomoc Ans, a powiedz mi jak z jakością wykonania anteny midland ml145? bo czytałem, że w porównaniu z pozostałymi 145 ona lubi czasami przyrdzewieć, że woda lubi sie dostać do cewki i ze podobno podatniejsza jest na jakieś takie 'usterki'. Miałeś takie coś po tych 6 latach? Po wczorajszym głębszym zapoznaniu się z kilkoma różnymi forami postanowiłem kupić SIRIO 145ML Więcej ludzi ją poleca, materiał jakby odporniejszy na zniszczenie i jest polecana do zestawu z unidenem 520xl jako jeden z lepszych wyborów do tego radia. Opisze trochę opinie z jakimi spotkałem się przy wyborze anteny 150cm, bo na przyszłość może sie komuś przydać. Najwięcjej polecanych, jak już kolega Ans wspomniał jest: - Sirio ML 145 - Midland ML 145 - President ML 145 Na wstępie odpadł President z tego wzgledu, że jakościowo i paremetrowo niczym nie różni się od pozostałych, a cena jest dużo większa. Co do pozostałych anten, a więc Sirio i Midland, wiecej osob polecało z ML'ek własnie Sirio. A co do samych różnic między nimi: Sirio: - ma silniejszy magnes przez co pewniej trzyma się auta i posiada wiecej wypełnienia metalowego w środku, - nie jest podatny na korozje czy inne usterki spowodowane czynnikam zewnętrznymi, - ma dłuższy kabel, ale z tego co czytałem to z tym raczej nie byłoby problemu, bo co do długości kabla to można powiedzieć sprzedawcy, że chce się dłuższy i podobno czasami była możliwość jego wmiany i zamontowania na inna długość, - antena jest mniej sztywna od midlanda, przez co lepiej sie zgina i ogólnie bardziej elastyczna, - ma więcej podróbek, ale dla zainteresowanych: SIRIO ML-145 Jak rozpoznać oryginał od podróbki Midland: - ma troszke słabszy magnes od Sirio - spotykałem sie z opiniami, że lubi trosze przyrdzewieć i że woda czasami się dostaje się do cewki, - minusem jest krótki kabel, ale już wspominałem wyżej o możliwości zmiany długości, - antena jest sztywniejsza A co do średniego zasiegu to wiekszość użytkowników sie wypowiadała ze nawet i 15km dla obu radyjek. A przy gorszej pogodzie i topografi terenu spokojnie łapią 5-9km Tyle znalazłem przez 2h czytania. Mało, bo większość opini była w stylu: 'polecam', 'fajna', 'dobrze łapie' ;p Mam nadzieje, że przyda się komuś ta opinia przy wyborze ML'ek 145. Przy okazji- jakby był ktoś chętny to bedę miał do sprzedania antene Yosan Missouri.
  4. no powiem Ci ze przegladajac kilka stronek z aukcjami to mało jest na samym magnesie, a wiekszosc na uchwyty do np relingów ewentualnie do montażu na stałe- i cenowo są ok bo koło 140-180zł. Natomiast modele na magnesie cenowo stały od prawie 300zł i jak to mowili sprzedawcy: 'ze wzgledu na osobne kompletowanie anteny i samego magnesu'... :/ A pozostali forumowicze maja jakieś fajne anteny godne polecenia, z preferancjami o których wspominałem kilka postów wyżej?
  5. Patrzyłem na opinie i nawet spoko wychodzi ta antena, ale w sumie z tego co widziałem i wyczytałem to ona montowana jest na stałe? Bo dla mnie w sumie lepsza byłaby na magnesie, bo nie używam aż tak czesto radia żebym musiał na stałe montować.
  6. Odświeże troszeczke temat Jestem posiadaczem radia UNIDEN 520XL i poszukuje do niego jakiejs dobrej anteny. Do tej pory używałem Yosan Missouri (72cm) ale nie jestem z niej za bardzo zadowolony, bo nie łapie tak jak powinna, troche krótki zasieg, szumy i w ogóle :/ Co do nowej anteny to preferowałbym jakąś dłuższa- ok 1,5m (może być i dłuższa) dlatego że posiadam auto w wersji sedan i umiejscowienie byłoby na klapie bagażnika. Drugą istotną rzeczą jest to, żeby kabel nie był krótszy niż 4,5m, z tego względu, że radio mam umiejscowione w schowku z lewej strony pod kierownicą i przez to potrzebne mi jest troszeczke więcej kabla ;d I dobrze jakby była o długosci fali 5/8 bo słyszałem że te własnie anteny sa najlepsze. Ostatnio znajomy mi polecał SIRIO ML-145, co sądzicie o niej? Jako że nie znam się za bardzo na samych antenach, potrzebowałbym troche pomocy przy wyborze ;d
  7. 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle 22.1 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa Co do samych błędów, to może wypowie się jakiś specjalista jak usunąć usterki. A ja tylko mogę powiedzieć tyle, że jak miałem błędy na klimie to na część mi pomogło samo usuniecie po podpięciu komputera, a na reszte co sie nie udało skasować to musiałem po mechanikach jezdzic :/
  8. Jaras19991 no muszę powiedzieć że dobrą robote wykonałeś Opis ze zdjęciami, lepiej rozjaśnia i obrazuje problem i jego rozwiązanie Ja niestety z braku czasu i warunków do pracy nie mam jak wziąść się za rozkrecanie, więc zostawiam auto kumplowi. Zajmuje sie elektomechaniką, wiec mowił że nie bedzie z tym problemu, tym bardziej że w okolicy ma duzo znajomych z czesciami do audi ;d No a że znajomy to przynajmniej wiem że zrobi jak trzeba i dodatkowo pozostałe rzeczy posprawdza A co do samego problemu to sprawdzałem jeszcze przez podpiecie komputera, fachowo zwie to się: błąd 1272 Nastawnik klapy centralnej - V70 . Tak tylko mówie w razie czego, bo komuś może się przydać. I druga sprawa- piszesz że przy wyciąganiu silniczka: I mam pytanie, które może sie przydać wszystkim przed próba wyciągnięcia go: czy przy zakładaniu silniczka na swoje miejsce, trzeba ponownie cięgno obrócić w przeciwną strone (tym razem w kierunku pasażera): do samego końca, czy może do pozycji przed demontażem? Pytam bo nie wiem czy jest problem z jego ustawianiem. Bo jeżeli tak i można za daleko je przekręcić, to pasowałoby wtedy zapamiętać pozycje przed demontazem
  9. No to tą samą klime mamy. A orientujesz sie mniej więcej który silniczek od jakich klap nawiewu jest? Bo jak dobrze pamiętam to czytałem gdzieś na forum, że silniczek od nawiewu na nogi znajduje się od strony kierowcy, a pozostałe dwa od pasażera. Tylko nie wiem który jest który. Wczoraj po wykreceniu schowka zagladałem tylko po stronie pasażera czy któraś dźwignia się zmienia, ale nic sie nie ruszało tylko słychac było dźwięk. A że nic nie widziałem co sie rusza albo próbuje ruszyć, to nie chciałem na siłe probowac przestawiać Nie jestem żadnym mechanikiem czy innym specem, ale obstawiam, że u mnie silniczek pracuje, ale coś go blokuje, bo jak mi skasowali błędy od klimy (oprócz błędu ze sterowaniem centralnymi klepami-czy jakoś tak) to delikatny powiew było czuć, ale praktycznie znikomy, wyczuwalny po przystawieniu ręki. A przed kasowaniem nic nie było czuć, także wydaje mi się ze silniczek mam sprawny. I jak juz wspomniałem przy wciskaniu nawiewu centralnego jakiś dzwięk słychac. Ja sprobuje w czwartek bardziej coś rozkręcić i znaleźć lepsze dojscie do tych silniczków, może też mi sie uda odkręcić i przeczyścić. Jaras19991 a miałbyś możliwość zrobienia jakiś fot i wrzucenia? Zawsze to może komuś pomóc i wizualnie zobrazowac problem. I drugie pyanie: co najlepiej powykręcać żeby mieć najlepsze dojście do tych silniczków? Bo ja z braku czasu zatrzymałem sie tylko na etapie schowka od strony pasażera :/
  10. Zapomniałem o najważniejszym: posiadam klimatronika. jaras19991 tylko jedno pytanie co masz: czy zwykła klime z pokrętłami czy klimatronika? Bo ja ogladałem filmik z demontażu zwykłego z pokrętłami i faktycznie tam widać jak silniczek zmienia pozycje. U mnie niestety nic nie widać, tylko słychac że coś sie przestawia. Ja kiedyś miałem taki problem, że nie dmuchało mi na szybe. I o dziwo pomogło mi wyciągnięcie panelu klimy, rozkrecenia go i popsikania go specjalnym preparatem typowo do czyszczenia płytek, czy tez innych elementów elektronicznych.
  11. Witam. Poszperałem troszeczke po forum i mało znalazłem na ten temat wątkow. Posiadam audi a4 b5 z 1996r. Ostatnio pojawił sie problem tego typu, że właczając nawiew centralny (ten na twarz/ środek auta)- czy to zimny czy ciepły- to zawsze mi wieje na szybe i nogi. Wykręciłem nawet schowek od strony pasażera w celu jakiegoś dojścia do silniczków sterujacych, ale zobaczyłem że za dużo roboty jest żeby sie dostać do nich i zwatpiłem w dalsze wykręcanie, bo nie chciałem czegos zepsuć ;/ Dodam tyle że przykłądajac reke do nawiewów centralnch czuć, że delikatnie wieje powietrze ale powiew jest znikomy. Ponadto zmieniajac nawiewy słychac że silnik coś pracuje, ale skutków żadnych nie ma. Także mam pytanie czy juz ktoś taki problem miał i co jest jego przyczyną, ewentualnie prosiłbym o namiary na jakiegoś dobrego elektromechanika w Krakowie, ponieważ byłem dzisiaj za namowa znajomego na podpieciu komputera. Pojechałem do 'norauto' na bora komorowskiego. Panowie tam stwierdzili tylko, że jest problem z centralnym silnikiem sterującym klapami (według wyskakującego błędu) inkasujac 79 zł za podpiecie komputera i nic z tym nie robiac A gdy zapytałem że skoro stwierdzili przyczyne to czy mi naprawia, usłyszałem że"oni nie podejmią się takiej rzeczy, bo może być problem ze znalezieniem silniczka i że może sie okazać że to panel sterujący jest zepsuty i nie daje impulsu do silczniczka zeby otworzył/zamknął klapy". Także nic z problemem nie zrobili, a wzięli dobra kase tylko za podpięcie komutera. Mam nadzieje że juz ktoś miał taki problem i pomoże. Pozdrawiam
  12. Witam. Mam na imię Przemysław i aktualnie mieszkam w Krakowie. Jestem posiadaczem A4 1.8 z '96r w wersji sedan. Jestem tu nowy, więc licze na owocna współprace w przypadku cennych uwag, porad czy zlotów. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...