Skocz do zawartości

dzolix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O dzolix

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, rozumiem. To ile PLN'ów więcej muszę wydać na swapa? (pomijając koszt tarczy i klocków)
  2. Hej! Raczej, tak jak mówisz, nie zamierzam bawić się w swapy. Skłaniam się ku tarczom Zimmermanna i klockom Ferodo. Wal śmiało na priv.
  3. Cześć! Jaka jest średnica przednich tarcz do WAUZZZ8K2DA094998? Co sensownego cenowo zakładać przy wymianie kompletu na przód i tył? Miłego dnia!
  4. Można sprawdzić czy korozja nie spowodowała zatrzymania mechanizmu wycieraczki. Ja miałem taki przypadek, że wycieraczka zaczęła żyć własnym życiem, a potem całkiem zdechła. Po rozkręceniu obudowy mechanizmu nie było ani grama korozji, wszystko jak nowe, pięknie nasmarowane. Rozkręciłem więc silnik. Wypadły z niego obie, nie wiem jakim cudem, połamane szczotki. Spróbowałem wymiany samych szczotek zamiast kupować silnik z mechanizmem, nomen omen Pan w ASO zaśpiewał sobie 1200PLN...! No i się udało Szczotki które kupiłem miały wymiar 4x4x8mm.
  5. Cześć Łukasz, dźwięk w moim przypadku był wyższy ale prawie identyczny, więc wg mnie to faktycznie może być łożysko igiełkowe. Proponuję wymienić, bo kwota za część mała a spokój bezcenny. A nóż się uda... Powodzenia!
  6. Ja zacząłem od wymiany paska wielorowkowego i też piszczało mniej, ale tylko trochę mniej i tylko przez kilka dni...
  7. Hej! U mnie w sumie dźwięk podobny, https://www.youtube.com/watch?v=Q0UqJLIV-Cs Winowajcą okazało się łożysko igiełkowe. Pierdoła za 48,80zł w ASO... Robocizna 5x droższa niestety. Pozdrawiam!
  8. połowicznie... przekaźniki do zimy leżakują w garażu
  9. To chyba nie brzmi za dobrze... Nieśmiało zapytam, to co rozwiąże mój problem?
  10. Więc przekaźniki u mnie wyglądają następująco: Czy to normalne, że mam 373 zamiast 359, oraz 370 zamiast 360?? Co ciekawe po wyjęciu bezpieczników 40A i 60A przekaźniki dalej się załączały... a co jeszcze ciekawsze po wyjęciu dodatkowo przekaźników w VCDS w grupie 016 dalej pokazuje załączanie przekaźników! W grupie 016 obciążenie alternatora oraz napięcie ładowania akumulatora są ok, tzn na poziomie nie załączonych grzałek a w pozycji nr 3 mimo to jest "11".
  11. Hej! I jak tam poszukiwania? Jak mam się dostać do tych przekaźników? Są z lewej strony pod deską rozdzielczą?
  12. kolego GreGoriO, z całym szacunkiem ale nie unoś się za nadto tylko czytaj ze zrozumieniem. Powtórzę jeszcze raz, u mnie ogrzewanie dodatkowe załącza się nawet przy wyłączonym climatronic'u (dla kolego GreGoriO - ciemno na konsoli środkowej, nic nie świeci). Dziwne to, wiem, ale tak jest.
  13. jasne, ale dlaczego sterownik silnika włącza ogrzewanie dodatkowe przy wyłączonym Climatronic'u?
  14. Oki, uzupełniłem. A w sprawie nagrzewnicy... po osiągnięciu temp. silnika 80st. nagrzewnica NIE wyłącza się! VCDS: 1. Na wyłączonym silniku 2. Po załączeniu pierwszego przekaźnika 3. Po załączeniu obydwu przekaźników 4. Po rozgrzaniu silnika do 80st.C Ponawiam pytanie, dlaczego w ogóle nagrzewnica się włącza przy temp. zewnętrznej powyżej 5st. oraz nie wyłącza się po przekroczeniu temp. płynu 75st.C? UP
  15. A ja mam taka przypadlosc, otoz nieszczesny gong sie wlacza przy zapietych pasach kierowcy (instalacji pod fotelem pasazera nie zauwazylem). Co ciekawe pierwsza zapala sie lampeczka (nie zapietych pasow) bez gongu, potem dolacza sie gong. Tyle ze gong nie ostrzega caly czas, tylko gdy lekko podciagne pas - a dokladnie przy braniu wdechu.... Myslalem ze kostka pod fotelem nie laczy ale ja docisnalem. Myslalem ze to wina zapiecia, ale jak ruszam wpinka na wszyskie sposoby to nie moge wywolac gongu. Ale jak tylko wezme wdech od razu sie wlacza... Jak jade i podciagne pas o jakies 10cm to gong sie nie odzywa, ale przeciez nie bede jezdzil z poluzowanym pasem... Moje pytanie czy jest jakis dodatkowy czujnik naciagu, cos w okolicach napinacza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...