Skocz do zawartości

Marian_P

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marian_P

Osiągnięcia Marian_P

0

Reputacja

  1. Moim zdaniem to spaprana jest wymiana paska rozrządu i przestawiony w wyniku tego wałek rozrzadu.Trzeba rozebrać i ustawić tak jak w książce pisze posługując się blokada.Zwrócić uwagę na szczelinę w napinaczu paska rozrządu.Aby to wszystko dobrze zrobić to trzeba się przedewszystkim znać na tym i rozebrać cały przód.A jak piszesz,że nie blokowałeś wałka specjalnym trzpieniem(wiertłem 6mm) to juz całkowita porażka.Trzeba to poprawić i powinno być dobrze.
  2. Ja obstawiam Klebery stosownie do sezonu.Moim zdaniem są to opony dobrej marki.
  3. Jak na pokrywie od rozrządu to według mnie nie jest to zawór EGR.Może coś nie tak z rozrządem (rolki,napinacz paska rozrządu) lub pompą wodną.Zawór EGR jest umiejscowiony gdzie indziej.Może to być również uszkodzenie napinacza paska wielorowkowego i drgania mogą być przenoszone na pokrywę stanowiącą osłonę paska rozrządu i stąd te odgłosy.Jeżeli z tego miejsca odchodzą te dziwne odgłosy to radzę Koledze nie jeździć tylko naprawić usterkę bo może to się bardzo źle zakończyć,to znaczy poważnym uszkodzeniem silnika.Napinacz paska wielorowkowego to koszt w granicach 450-500 złotych.
  4. Dziękuję za odpowiedź.Podjąłem decyzję kupuję opony Dunlop 205/55/16 tak jak zaleca producent samochodu o czym świadczy napis na naklejce przy klapce do wlewu paliwa.Taki własnie rozmiar producent tam podaje oczywiście o marce opon nic nie wspomina :>
  5. Moje Audi również tak dymiło na biało po uruchomieniu silnika.Wymieniłem rozrząd,wszystkie filtry,płyn chłodniczy oraz olej.Olej zalałem Castrol Edge syntetyk 50501.Tankuje ON Verwa Orlen i samochód przestał dymić.
  6. Mam do Kolegów pytanie.W moim Audi są założone felgi 16 cali i opony 215/55/16. Z takimi felgami i ogumieniem samochód kupiłem.Według rocznika produkcji oryginalne felgi to 7J 16.Zamierzam kupić opony letnie i tu mam problem czy kupić takie jak książka pisze czyli 205/55/16 czy też zrobić odstępstwo od normy i zakupić opony letnie 205/60/16 jako,że nasze drogi też odstają od normy.Jakie więc opony zakupić?Z góry dziękuję za porady.
  7. Właśnie jestem na etapie wymiany tego ustrojstwa.Muszę jednak napisać,że przede mną ktoś już dokonał wymiany paska,tego dużego koła i rolki.Rolka zamontowana jest na takim "sprzęgiełku".Można wymienić tylko rolkę.W moim przypadku jak już pisałem ktoś wymienił tą rolkę,ale była blokowana przez taki "amortyzator" nie wiem jak to się dokładnie nazywa .Efekt tego był taki,że owy "amortyzator"blokował rolkę co spowodowało spiłowanie dwóch rowków w rolce.Tego niby ":amortyzatora" czy 'sprzęgiełka" nie można kupić osobno.Więc zmuszony jesten zakupić cały komplet około 400 - 500 zł i wymienić.W swoim przydługawym liście chciałem zwrócić Kolegów uwagę na właściwą pracę tego "amoryzatorka" czy właściwie on pracuje.Bo czasem może spowodować uszkoczenie rolki no i paska.
  8. Witam! Jaką rolkę należy zakupić do wymiany rozrządy w silniku AJM.Czy z napinaczem hydraulicznym czy też z napinaczem mechanicznym(sprężynowym)
  9. Na wyświetlaczu komputera w moim samochodzie znajdują się tylko wskazania aktualnej temperatury zewnetrznej.Czy jest możlwość ustawienia wskaźnika poziomu spalania paliwa bez programowania tej funkcji elektronicznie.Jezeli tak to jak tą czynnosć zaprogramować.Dodam,że Audi jest z 2001 roku.
  10. Witam. Jestem Marian z Janowa Lubelskiego. Posiadam samochód marki Audi A4 z silnikiem AJM. 1.9 TDI 115 KM z 2001 r. Z wielkim zainteresowaniem przeczytałem posty napisane przez użytkowników tego forum. Dużo się z nich nauczyłem za co wszystkim bardzo dziękuję. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...