
adam-zgierz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O adam-zgierz

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Zgierz
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAJA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nie mogę zdjąć partycji z dysku twardego. nie mogę dostać się do zielone menu
-
Witam:) Potrzebuję pomocy w zdjęciu partycji na dysku nawigacji. Mam aktualną mapę, ale nie mogę jej wgrać, ponieważ nie mogę zdjąć partycji. Czy któryś z kolegów dysponuje odpowiednim kablem i może pomóc? Najchętniej Łódź i okolice. Pozdrawiam
-
Witam Podczas próby aktualizacji softu mmi 3g 2012 polift wyskakuje mi "komunikat że medium chwilowo niedostępne" pomóżcie co zrobić z tym? Wszedłem w menu engineering i to samo. Karta pamięci normalnie działa jak odtwarzam muzykę Pozdro
-
Witam Podczas próby aktualizacji softu mmi 3g 2012 polift wyskakuje mi "komunikat że nośnik jest chwilowo niedostępny" pomóżcie co zrobić z tym? Wszedłem w menu engineering i to samo. Karta pamięci normalnie działa jak odtwarzam muzykę Pozdro
-
według pierwszego błędu masz problem nie do końca z egr-em tylko z ta przepustnica która jest przy nim Silniczek padł albo zębatka połamana/zasyfiona według pierwszego błędu masz problem nie do końca z egr-em tylko z ta przepustnica która jest przy nim Silniczek padł albo zębatka połamana/zasyfiona Drugi błąd dotyczy kolego Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) a rozrząd wymieniałeś?
-
Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?
adam-zgierz odpowiedział(a) na Danek75 temat w 2.0TDI
możliwe bo po normalnym przebiegu nie wyrobiła by się tak stal niemożliwe -
a jaki przebieg ? tak dużo napraw? może przebieg skręcony?
-
to może być przegub miałem to samo i były takie same objawy przegub pukał przy przyspieszaniu i jak zmieniałem bieg i puszczałem sprzegło to było słychać pukniecie w kabinie jakby coś w skrzyni.
-
Kolego a sprawdzałeś jak wyjmiesz bagnet czy masz olej i wodę ( czyli taką kawę), bo wtedy to by wskazywało na uszczelkę pod głowicą lub pęknięta głowice i płyn miesza się z olejem lub sprawdź chłodnice oleju może tam miesza olej z płynem
-
tak wypala się ale podobno co 160 tyś trzeba wymienić??
-
Koledzy a co ile wymienia się filtr cząstek stałych, bo podobno w niemcowni koło 160 tyś km ??
-
masakra jakaś to audi:facepalm: widzie że wszyscy maja te same problemy
-
Kolego a jaki masz przebieg?? aż dziwne że takie awaryjne te samochody:facepalm:
-
a duży masz kolego przebieg?? masz coś takiego Code P0014 "B" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) opisany tu jest problem błedu
-
jakie rurki?? A to takie pewne że bezwypadkowy może cofnięte liczydło?? Kolego to nie możliwe wręcz może coś nie kontaktuje i daje błędny sygnał