Skocz do zawartości

crovver

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O crovver

Informacje

  • Imię
    Max
  • Miasto
    Wojtyny

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Fastback
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.4
  • Kod silnika
    AAS
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia crovver

0

Reputacja

  1. Podłączałem kiedyś pod KTS'a i tylko skasowałem błąd, ale później powróciło. Z tego co pamiętam to był komunikat związany z błędem sterownika płyty głównej? Jak znajdę chwilę to postaram się podłączyć pod VAG'a i jak piszesz posprawdzam wtyki pod fotelem.
  2. Podepnę się pod temat. Dwie sprawy. Nie wiem czy u mnie w Audi powinien być czujnik zapięcia pasów, no i po jakimś czasie jazdy zapala mi się kontrolka "Air Bag". Słyszałem, że może to być wtyczka pod fotelem. Czy powinienem mieć kontrolkę od zapięcia pasów, a jeśli powinienem mieć to czy jedno i drugie może mieć coś ze sobą wspólnego? Dzisiaj zaglądałem pod fotel i na pierwszy rzut oka jest ok, nie miałem czasu, żeby pogrzebać bardziej.
  3. Zapewne chodzi Ci o Leaving Home, też mam zamiar dorezać u siebie. Tu masz dwa tematy: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/100858-all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh/?hl=home http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267688-montaz-modulu-coming-home-nie-ori/?hl=home
  4. Dzięki za odpowiedź. Najbardziej interesowała mnie odpowiedź na temat połączenia 1BE i 1BA, ale skoro nie ma sensu to się w to nie bawię. Poszukam używki 1BE. Jak coś to już wiem gdzie szukać nowych amorków. Szkoda, że bez zniżek Chyba Sachs 558 299 to 1BE oraz Monroe E2054 i E1283.
  5. Witam, Nie znalazłem takiego tematu to i piszę tutaj. Skończyły mi się tylne amortyzatory, początkowo chciałem tylko je wymienić na oryginalne 1BA. Później szukałem nowych amortyzatorów do 1BE, ale nie znalazłem. Byłem w 2 sklepach i w Inter Cars'ie gdzie mam zniżki i nie mieli. Teraz zastanawiam się czy mogę kupić sprężyny od S-line, a amortyzatory 1BA? Wpłynie to jakoś na poprawę własności trakcyjnych? Czy takie rozwiązanie ma w ogóle sens? Podsumowując, jakie rozwiązanie lepsze: 1. Używane kompletne zawieszenie od S-line 1BE. 2. Sprężyny 1BE + amortyzatory 1BA Dzięki za pomoc.
  6. Miałem dokładnie tak samo jak @tomecek5. Zamieniłem miejscami, aby sprawdzić czy aby na pewno pompowtryskiwacz. Wskazania były takie same tylko na innym cylindrze. Kupiłem zregenerowany i śmiga już od 3 dni jak marzenie Objawy były takie, że silnik trząsł się jak cholera jak był ciepły.
  7. Witam jeszcze raz Już kiedyś miałem okazję się przywitać, ale chyba muszę jeszcze raz, bo przez ponad dwa lata nie napisałem żadnego posta. Polowałem na Audi B6 3.0, ale po pewnym czasie dałem sobie spokój (miała być S-line, Avant, w manualu). Od miesiąca jest B6 1.9 TDI i daje radę. Cześć Wam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...