crovver 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Witam, Nie znalazłem takiego tematu to i piszę tutaj. Skończyły mi się tylne amortyzatory, początkowo chciałem tylko je wymienić na oryginalne 1BA. Później szukałem nowych amortyzatorów do 1BE, ale nie znalazłem. Byłem w 2 sklepach i w Inter Cars'ie gdzie mam zniżki i nie mieli. Teraz zastanawiam się czy mogę kupić sprężyny od S-line, a amortyzatory 1BA? Wpłynie to jakoś na poprawę własności trakcyjnych? Czy takie rozwiązanie ma w ogóle sens? Podsumowując, jakie rozwiązanie lepsze: 1. Używane kompletne zawieszenie od S-line 1BE. 2. Sprężyny 1BE + amortyzatory 1BA Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Trochę zamieszałeś, najpierw podaj co masz za zawias w tej chwili, wnioskuję że 1BA? Jeśli tak to albo wymieniasz na takie same albo jeśli chcesz obniżyć autko to wymieniasz amorki wraz z sprężynami. Oczywiście możesz kupić używany zestaw 1BE ( amorki i sprężyny ) albo możesz kupić zestaw nowy o ile fundusze pozwolą. Oczywiście są dostępne odpowiedniki tego zawieszenia, np. Sprężyny Eibach Pro Kit i amorki Bilstein B6, albo cały KIT B12 czyli sprężyny i amorki B8, wszystko zależy ile kasy chcesz przeznaczyć na to. Połączeń 1BA i 1BE nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel34 2 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 a tu masz amortyzator do 1BE: http://google.plczesc/amortyzator,audi,a4-8e2-b6-2000-11-2004-12,1-8-t-150km,5-4731-15506-100121-0-32-312784.html#informacje-produktowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crovver 0 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Dzięki za odpowiedź. Najbardziej interesowała mnie odpowiedź na temat połączenia 1BE i 1BA, ale skoro nie ma sensu to się w to nie bawię. Poszukam używki 1BE. Jak coś to już wiem gdzie szukać nowych amorków. Szkoda, że bez zniżek Chyba Sachs 558 299 to 1BE oraz Monroe E2054 i E1283. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 28 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2014 Ja bym był ostrożny z tymi zamiennikami, np. Bilstein B4 jest w wersji dla zawieszenia komfortowego i sportowego, różnią się oczywiście numerami ale z doświadczenia wiem że nie ma to najmniejszego sensu zakładać. Dopiero model B6 można zastosować do niższych sprężyn ale najlepiej współpracują dopiero przy modelu B8 i stąd zestawienie Eibacha z amorkami B8 pod nazwą Kit B12 Wydaje mi się że tak samo będzie z amorkami Sachsa i Kayaby, te tanie modele są niby do wszystkiego a wiadomo że jak do wszystkiego to i do niczego, na pewno są wersje znacznie droższe i przystosowane do obniżonych sprężyn ale te firmy dla mnie są obce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) Samym amorem obniżysz zawieszenie, ale sprężyna z 1BA jest miększa i może dobijać na pagórkach.Jeszcze nie wiadomo jak auto będzie się przechylać na zakrętach Może zobacz to: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/293026-kupilem-z-obnizonym-chce-oryginalne/ Edytowane 12 Listopada 2014 przez edekxp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Przednie amorki 1be mają oznaczenie 8E0413031DF i są to monroe cena ok 440 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar83 0 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Dzięki za odpowiedź. Najbardziej interesowała mnie odpowiedź na temat połączenia 1BE i 1BA, ale skoro nie ma sensu to się w to nie bawię. Poszukam używki 1BE. Jak coś to już wiem gdzie szukać nowych amorków. Szkoda, że bez zniżek Chyba Sachs 558 299 to 1BE oraz Monroe E2054 i E1283. Szukaj Sachs albo Bilstein Monroe nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik 22 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 Monroe jest najbardziej przystępny cenowo. NIe każdy może wywalić po 400zł/szt za B6 czy B8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar83 0 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Monroe jest najbardziej przystępny cenowo. NIe każdy może wywalić po 400zł/szt za B6 czy B8. Jeżeli che dla Siebie warto dołożyć!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2016 Oryginalne amortyzatory s-line to monroe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychoo0 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Samym amorem obniżysz zawieszenie, ale sprężyna z 1BA jest miększa i może dobijać na pagórkach.Jeszcze nie wiadomo jak auto będzie się przechylać na zakrętach Kolego, amortyzatorem zawieszenia nie obniżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Samym amorem obniżysz zawieszenie, ale sprężyna z 1BA jest miększa i może dobijać na pagórkach.Jeszcze nie wiadomo jak auto będzie się przechylać na zakrętach Kolego, amortyzatorem zawieszenia nie obniżysz. A sprawdzałeś? czy tylko tak piszesz... 1BE amorek ma niżej siodło na sprężyne .......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychoo0 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Samym amorem obniżysz zawieszenie, ale sprężyna z 1BA jest miększa i może dobijać na pagórkach.Jeszcze nie wiadomo jak auto będzie się przechylać na zakrętach Kolego, amortyzatorem zawieszenia nie obniżysz. A sprawdzałeś? czy tylko tak piszesz... 1BE amorek ma niżej siodło na sprężyne .......... W amorku tylnym?? Widziałeś? czy tylko tak piszesz ... Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Przednim Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychoo0 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 Skończyły mi się tylne amortyzatory, Temat chyba o tylnych Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 byłem święcie przekonany ze mowa o przodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychoo0 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) soul87 - A propo przodu, o ile jest niżej siodełko w amorku przednim? Pzdr. Edytowane 26 Stycznia 2016 przez Rychoo0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 soul87 - A propo przodu, o ile jest niżej siodełko w amorku przednim? Pzdr. Róznica między oryginalnym amorkiem 1BA a 1BE to 0.5 cm . W 1BE jest niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rychoo0 1 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 niewiele, ale zawsze Dzięks za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się