Skocz do zawartości

slawek5t

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O slawek5t

Informacje

  • Imię
    Sławek
  • Miasto
    Pomorskie, Bytów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia slawek5t

0

Reputacja

  1. Tak, demontowałem vacu pompe w celu zaklejenia luźnego króćca. Uszczelki dałem oczywiście nowe. To w którym miejscu mam dać zaworek zwrotny ? Pomóżcie bo auto coraz częściej się zapowietrza i strasznie to denerwuje.
  2. Słuchajcie mam taki filtr paliwa jak na poniższym zdjęciu. Na który przewód mam założyć ten zaworek ? Który idzie ze zbiornika do filtra ? Mam założyć zaworek między zbiornikiem a filtrem tak ?
  3. Witam. Audi a4 b5 - 2000 r TDI AJM 115. Od pewnego czasu mam problem z odpaleniem Audika gdy postoi dłuższy czas - np 1 dzień lub więcej. Problem nie występuje za każdym razem choć ostatnio dosyć często - powiedzmy że na 5 rannych odpaleń, raz czasami nawet 2 razy nie odpali. Pomaga tylko samostart zapodany w dolot. Jak już odpali to potem nie ma problemów. Latem też miał te problemy. Problemy zaczęły się po uszczelnieniu luźnego króćca w pompie vacum - nie wiem może to przypadek... Wiem na pewno że po uszczelnieniu tego króćca nadal jest zbyt niskie podciśnienie, ale czy to by miało wpływ na rozruch ? Od czego zacząć ? Co sprawdzić? Mi się wydaje że paliwo się cofa ale jak to sprawdzić i ewentualnie naprawić ? Pomóżcie bo idzie zima i może być nie ciekawie Dla pierwszego który trafi w przyczynę lub da dobrą wskazówkę , czeka mała nagroda
  4. Witam. Rok temu kupiłem a-czwórkę, przejechałem 20 tysięcy km i wszystko było super. Ok 2 miesiące temu zdarzało się że odcinało na chwilę moc ale za jakiś czas wszystko wracało do normy. Potem musiałem już nagrzać auto aby dobrze ciągnęło. A tydzień temu przestał w ogóle ciągnąć i jeździ jakby nie było turbiny. Wcześniej miałem golfa z silnikiem tdi 1z - 90KM i można było zrobić na jakiś czas "bajpasa" (połączenie przewodów) przy zaworku n75. Czy w moim obecnym TDI AJM można zrobić coś podobnego aby mieć choć połowę mocy do czasu naprawy ? Usterkę chcę usunąć sam ale na razie nie mam dostępu do vaga. W afn zapiekała się geometria, czy w moim AJM dzieje się to samo ? Da rade coś sprawdzić bez laptopa lub zrobić tego bajpasa na jakiś czas ?
  5. Witam się ponownie ale teraz już w Audi A4 Wcześniej był Golf 3 TDI . A4 kupiłem rok temu w listopadzie. Od dziś będę w miarę regularnie odwiedzał oraz udzielał się na tym forum. Witam całą załogę
  6. Ale tu cisza. Pomoże mi ktoś jak prawidłowo podpiąć wtyczki aby wszystkie głośniki grały ? Założyłem temat tutaj ->
  7. Witam. W swoim Audiku mam 3 kostki aby podłączyć radio. Dwie jednakowej wielkości a ta trzecia jest ciut dłuższa, koloru czarnego. W radiu mogę wpiąć tylko te 2 kostki. W jaki sposób podłączyć tą trzecią ? Na allegro widziałem przejściówki lecz nie wiem które będą dla mnie odpowiednie. Wiem że jest temat o tym na forum ale niestety fotki nie są już aktywne i ciężko po samym tekście dojść co i jak. Na razie podłączyłem tylko te 2 kostki i radio działa tylko że nie gra tył no i jest sporo mniejszy bas niż na oryginalnym radiu (chorus). Proszę o pomoc jakie adaptery muszę kupić i jak to podłączyć aby wszystko dobrze grało. Auto: Audi a4 b5 - 1.9 tdi 2000 r.
  8. Witam. Mam na imie Sławek. Jestem z pomorskiego, okolice Bytowa... Obecnie mam golfa 3 tdi ale chcę zakupić w niedługim czasie Audi A4 (b5).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...