Skocz do zawartości

sikor81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sikor81

Osiągnięcia sikor81

0

Reputacja

  1. największe koszty - zdjęcie z fotoradaru tj 500zł 10 pkt karnych , za duża moc jak na polskie drogi.
  2. sikor81

    Polecane instalacje LPG/CNG

    Witam, a ja mam zupełnie inną instalację tj ESGi-2, jestem z niej bardzo zadowolony gdyż przy mojej agresywnej jeździe nie pali więcej niż 12 litrów lpg
  3. Witam, padł mi przepływomierz, chciałbym kupić nowy lecz mechanik stwierdził, żebym nie wymieniał skoro jeżdzę na gazie. Jak to powiedział - przepływomierz potrzebny Ci jest tylko przy benzynie, nie wiem na ile brać mam poważnie jego sugestię? p.s. przepływka padła tydzień przed założeniem gazu, więc lpg nie jest niczemu winne, a jej brak powoduje ,że auto zrobiło sie mułoware -muszę wysoko go kręcić na obrotach żeby czuć przyśpieszenie, dodatkowo rano po odpaleniu autko nie reaguje na pedał gazu, musze wcisnąć sprzęgło dać mu obroty i wtedy pojade.
  4. Nic podobnego. Na pewno masz sekwencję? Jakiej firmy? Powinnieneś chyba jak najszybciej zmienić fachowca. Dla przykładu: u mnie przy 200km/h w cztery osoby nic nie wyłącza. Tobie wyłącza po przekroczeniu pewnych obrotów czy nie ma to znaczenia? tak mam sekwencje Esgi2, tez mi sie zdaje ze musze zmienic fachowca, gaz wyłącza mi sie przy wysokich obrotach, koło 6000, najlepsze jest to ze gaziarz ustawiał przy mnie na 7000. złości dodatkowo mnie to, że jak mi nastąpi odcięcie gazu to muszę zgasic silnik zeby zresetowac komputer, czyli jak jade 160 i jest odciecie to musze zwolnic do 40 zeby spokojnie zrobic reset.
  5. nie nie każdemu, zakładałem ja w a4 i kumpel w oplu omega jemu chodzi bez zarzutu a mi się wyłącza, gazownik nie wie co sie dzieje mówi ze to za duże podcisnienie jest, ze zly gaz tankuje itd szuka wykrętu, po prostu sądze ze w a4 silnik jest za czuły na gaz niz w oplu. a spalanie trasa 10 litrów, miasto 12-13 LPG
  6. powiem wam szczerze, że mam dość tej sekwencji !! wyłącza mi się przy 160km/h jest zwykłe odcięcie, szczerze jak podliczyłem auto + gaz = TDI planuje zmiane na tdi z 2 czerwonymi cyframi czyli 130 koni.
  7. witam, mam ten sam problem, obroty wzrastają o 200-300, dodatkowo na zimnym silniku slychać gwizd tak jakby ktoś gwizdał spod maski przejade 500 metrów i gwizd zanika.
  8. moja ostatnio na trasie wrocław-czestochowa-wrocław spaliła na trasie 9,5 litra lpg - esgi2
  9. sikor81

    [B5 ADR] problemy z mocą

    Martinno - świec nie wymieniałem do zakupu. ok Kaziu (dzięki za vaga) zrobię tak jak sugerujesz jutro jade do mechanika niech posprawdza, mam nadzieje, że problem tkwi w kablach. co do świec to dziś wymieniłem na NGK ale to jednak nie to, byłem u mechanika to on nie jest w stanie stwierdzić czy to przepływomierz leży czy przepustnica, czy jeszcze coś innego wysłał mnie do elektryka ;/ [br]Dopisany: 11 Marzec 2008, 20:33 _________________________________________________ktoś zna dobrego mechanika i taniego z okolic wrocławia bo Ci szpece u nas to ... ;/
  10. sikor81

    [B5 ADR] problemy z mocą

    Do gizmex - sprawdz uszczelkę pomiędzy kolektorem a rurą wydechową ja tak miałem, że uszczelka była wydmuchana, dostawało sie powietrze i sonda lambda otrzymywała informację o zbyt jałowej mieszance, wtedy palił mi w mieście 15 a na trasie 10, po wymianie uszczelki spalanie w mieście spadło do 10.
  11. sikor81

    [B5 ADR] problemy z mocą

    Witam, moje a4 zrobiło się jak żółw, przyśpieszenie jest beznadziejne, auto kupiłem 2 miesiące temu i wystarczyło musnąć gaz to było żwawe, aktualnie poziom jazdy w niczym nie odbiega od mojego drugiego auta tj. 22 letniej sierry, auto miało wymieniony rozrząd, wszystkie filtry, olej , czyszczoną przepustnicę którą sam adaptował Cayenne, przeczyszczony przepływomierz, podłączony vag który wykazał jedynie błędy w alarmie, nie wiem w czym już szukać problemu, dodam, że jak dodaje gazu na biegu jałowym to autko jakby się za każdym razem dławiło, nie wiem czy to ma też coś wspólnego z tym, że na zimnym silniku nie chce jechać, dopiero jak dam kilka razu gazu do 4tys obrotów chodzi normalnie, te wszystkie dolegliwości zaistniały już przed założenieniem sekwencji.
  12. nie ma instalacji sgi 2 tylko ESGi 2 i u mnie kosztuje 2400, działa bardzo dobrze wtryskiwacze nie są położone na silniku tylko z boku na wolnej przestrzeni wiec nie tarabanią o plastykową obudowe silnika, zero utraty mocy a rano jak jade do pracy to przelącza się po 1km.
  13. witam to jest ESGi 2 - więc żadne Sti, a kosztowało mnie wszystko razem 2400 wraz z butlą w koło i futerałem na koło
  14. załóż gaz sekwencja policz - gazu niech ci spali 11 to masz 25zł, a ropy to te 5 litrów to tym co mają diesle to tylko na trasie pali, normalnie koło 7 litrów pali wiec 30zł, po za tym masz na 1,8 lepsze osiągi niż w dieslu, sprawdzałem sie z kumplem on 1,9tdi 110km a ja 1,8 125 km i zostawał w tyle.
  15. witaj, ja też miałem tego typu problem i jednak kupiłem zwykły 1,8 gdyż odradzano mi ze względu na awaryjność turbiny, oraz że nie należy gasić zbyt szybko auta jak wcześniej jechało się dość agresywnie, jeśli chodzi o spalanie to -- własnie dziś stoi ona u gaziarza i zakładam sekwencje bo spalanie 9-12 litrów na 100 to jednak nie na moją kieszeń, a jeśli chodzi o części rozrząd itp to ja dałem u mechanika 1100zł za wymiane rozrządu z częsciami oraz wymianą filtrów i oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...