tony84 0 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 witam. przy zakupie autka pojawił się problem jaki motorek wybrać 1.8T czy 1.8 i tu pytanie do was który z nich lepszy?? autko ma mi slużyć do jeżdżenia do pracy także raczej nie przewiduje żadnych modów i poprawek. chodzi mi który z tych motorków jest lepszy pod względem awaryjności (czyli który mniej awaryjny), spalania i który lepiej pracuje na gazie (bo niestety audiolka pójdzie do zagazowania ;( ze względu na ekonomie) i jakie są ceny części typu rozrząd itp. czy to konstrukcyjnie są podobne silniki tylko do jednego załorzyli turbo czy zupełnie różne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikor81 0 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 witaj, ja też miałem tego typu problem i jednak kupiłem zwykły 1,8 gdyż odradzano mi ze względu na awaryjność turbiny, oraz że nie należy gasić zbyt szybko auta jak wcześniej jechało się dość agresywnie, jeśli chodzi o spalanie to -- własnie dziś stoi ona u gaziarza i zakładam sekwencje bo spalanie 9-12 litrów na 100 to jednak nie na moją kieszeń, a jeśli chodzi o części rozrząd itp to ja dałem u mechanika 1100zł za wymiane rozrządu z częsciami oraz wymianą filtrów i oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 to ja napiszę tylko tyle, jeśli chcesz kupić audi z takim silnikiem to albo kup diesla, albo inne auto niż audi jeśli nie stać Cię na paliwo, ja mam takie właśnie audi a4 z silnikiem tylko 1,8 i powiem z ręką na sercu że BRAKUJE MOCY NA TEGO CIĘŻKIEGO KOLOSA, ja bym bral wersje turbo, nic nie gazował, a jeśli tak jak piszesz masz zamiar wrzucać gaz to czemu nie diesel??? ostatnio rozważałem taką opcje czy zalożyć gaz czy kupić diesla i padlo na opcje numer trzy, jak kupiłem audi za tyle kasy to stać mnie na paliwo które jest do niej dedykowane silniki praktycznie jak na moją głowe te same praaktycznie tylko dochodzi osprzęt turbo, ale mało się znam, dodam jeszcze że na całkowity rozrząd i tak trzeba sporo wydać czy to turbo czy nie, bo do audi to części do tanich nie należą!!! (ja dałem za wszytskie części jak wymieniają w ASO ponad 600 zł + montaż!na dobrych częściach kupionych po znajomości ) spalanie...mi spala na trasie nawet 7/8L a w mieście nigdy mi nie pociągła więcej niż 10 litrów...przy extreme jeździe!!! ale nie w każdym takie spalanie ps. widze że masz diesla, wiec poco zmieniać na benzyne z gazem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGER 1 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 to są prawie identyczne silniki różnią sie osprzętem i mocą 1.8 125 KM a 1.8T 150 KM i wydaje mi sie że na sekwencji obydwa motory chodzą super ps. muj adr 125 chodzi na gazie super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Poziek wybawca madafaka killer poleca tdi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ...ale poziek wybawca siwy madafaka killer nie bierze pod uwage, ze ktos moze miec ograniczony budzet i jedyna mozliwa opcja to wiekowa kosiarka 1.8 bez suszarki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony84 0 Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 na paliwo mnie stać tak samo jak na zakup takiego auta. osobiście nie uważam by a4 było aż takim luksusowym autem że wstyd nim jeździć na gazie. chce mieć audi a jednocześnie jeździć taniej. przy moim miesięcznym śmiganiu różnica jest kolosalna. a diesla nie chcę bo nie lubie. benzyniak na dobrej sekwencji (bo tylko taka instalka wchodzi w grę) też jest miodzio. takie moje zdanie i dlatego szukam benzyniaka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Stac Cie na paliwo, ale wkladasz gaz... zdecyduj sie Jesli nie zalezy Ci na osiagach i nie chce miec problemow z uturbionym silnikiem to bierz zwykle 1.8. Tylko zebys pozniej nie zalowal, ze nie wziales T... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ...ale poziek wybawca siwy madafaka killer nie bierze pod uwage, ze ktos moze miec ograniczony budzet i jedyna mozliwa opcja to wiekowa kosiarka 1.8 bez suszarki... Michaś dodaj cene instalacji sekwencji "dobrej" to 3000-3500 tysiąca - dodaj koszty wymiany filtrów, świec przy gazowni - i spalanie minimum 2L gazy więcej niż benzyny i wyjdzie TDi ja przerabiałem temat gazu w tym silniku...i doskonale orientuje się w temacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony84 0 Opublikowano 3 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 stac mnie na paliwo tylko po co przepłacać prawie dwa razy więcej za benzyne jak mogę równie dobrze śmigać na gazie. poziek chodzi mi o porównanie tych dwóch silników a nie benzyna vs. gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGER 1 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ale bez smrodu ropy i czarnej chmury z tyłu auta bo polska ropa to syf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Michaś dodaj cene instalacji sekwencji "dobrej" to 3000-3500 tysiąca - dodaj koszty wymiany filtrów, świec przy gazowni - i spalanie minimum 2L gazy więcej niż benzyny i wyjdzie TDi ja przerabiałem temat gazu w tym silniku...i doskonale orientuje się w temacie... ale bez smrodu ropy i czarnej chmury z tyłu auta bo polska ropa to syf co ma wspolnego nieszczelny dolot z jakoscia ropy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ale bez smrodu ropy i czarnej chmury z tyłu auta bo polska ropa to syf Podobnie mozna powiedziec o gazie.. Takze to jest zaden argument.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROGER 1 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 ykk poza tematem ile pali ci na setkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-audi 1 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Zalezy kto co lubi , niektorzy sa uzaleznieni od smrodu gazu Zadne audi powyzej 95 roku nie zasluguje na gaz policz sobie rowniez inne koszty ( nigdy tego sie nie liczy ) przy tankowaniu gazu i tak co jakis czas trzeba miec paliwko, powinno sie miec przynajmniej pol baku , za przeglad placisz wiecej, wymiany filtrow itd zwyklych + gaz . Gdy pojawia sie problemy - znow regulacje itd gazu .... Ogolnie nasze spoleczenstwo jest dziwne Albo benzyna albo diesel . . . Zawsze za tym bede . Wracajac do tematu 1,8 jakos jedzie .... pali tyle samo co 1,6 a jedzie troche lepiej , jak Cie stac to bierz 1,8T, jak Cie nie stac bierz 1,8, a jesli chcesz gazowac to zmien marke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Tylko 1.8T Mniej pali niż zwykłe 1.8 i jeśli masz opanowaną nogę to zamkniesz się w 11L LPG albo i mniej. Instalacja byle by była dobrze założona, a w Białymstoku jest siedziba producenta instalacji Stag - AC Gaz. Tylko zamontuj dobre wtryskiwacze a nie jakieś badziewie. Reszta może być w miarę dowolna. Polecam. Awaryjność turbiny? Przez 80 tys km nie słyszałem o czymś takim u siebie. Świece i filtry wymieniać normalnie, przy takich samych przebiegach jak dla niegazowanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 zacznie sie zaraz znowu dyskusja nad wyzszascia diesla nad Pb i dalej Pb z gazem Kolega sie pyta ktory silnik jest lepszy oczywiscie 1.8T na gazie bez czipsa oby 2 dadza sobie rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Michaś dodaj cene instalacji sekwencji "dobrej" to 3000-3500 tysiąca - dodaj koszty wymiany filtrów, świec przy gazowni - i spalanie minimum 2L gazy więcej niż benzyny i wyjdzie TDi Racja, nie doczytalem wczesniej dokladnie... Dziwi mnie tylko fakt, ze jesli samochod bedzie jezdzil malo - to po co gaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Dziwi mnie tylko fakt, ze jesli samochod bedzie jezdzil malo - to po co gaz? przy moim miesięcznym śmiganiu różnica jest kolosalna. doczytuj nastepnym razem duzo dokladniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Zdziwiłbym się gdyby ktoś do rozmowy nie wrzucił alternatywy diesla albo innych dywagacji na temat LPG (typu nigdy nie miałem ale nie założe). Moim zdaniem, jeżeli 1.8 to zdecydowanie z T. Zostając przy seryjnej mocy nie będzie problemów z wysterowaniem tego na gazie, a jeżeli chodzi o turbinę to niewydaje mi się żeby była on bardziej awaryjna niż w silnikach TDi. Różnica w spalaniu nie rekompensuje różnic w mocy i momencie (bo chociaż niewielkie to jednak odczuwalne). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi