Skocz do zawartości

Szymonooo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szymonooo

Osiągnięcia Szymonooo

0

Reputacja

  1. Sorry, że dopiero odpisuje ale wróciłem z podróży i weekend bez neta. Dzięki za pomoc ja podpiąłem moja zmieniarkę tylko niebieską w tyczką (8 pin ) w gorny slot+masa do radia i nic więcej. Resztę slotu zostawiłem puste tak samo czarną wtyczkę. Zmieniarka działała choć nie do końca jak bym chciał - czasami miała problem z odczytem piosenki przewijanie też kulało. U Ciebie na zdjęciach mimo slotu na 8 pin widziałem że użyłeś adaptera 20pin tak ?. Myślałem, że jest nie potrzebny. Czyli na to wychodzi, że muszę go dokupić hmm zobaczymy czy po podpięciu przez adapter będzie wywalało błędy na desce. Jak tylko adapter wpadnie w moje łapki to na pewno napiszę. Jeszcze raz dzięki za sugestie i podpowiedz.
  2. Koledzy, właśnie kupiłem sobie zmieniarkę yatour do mojej b6 z chorus II I MAM MEGA PROBLEM. Mam pytanie bo nie wiem czy ją dobrze podłączam. Muszę mieć ten adapter na żeby uzupełnić cale miejsce w radiu górny slot. Podłączyłem tylko niebieską wtyczkę (8 pin) i masę do obudowy radia. Czarna wtyczka żeńska jest niepodłączona. Radio wykrywa ślicznie zmieniarkę muza gra ale wywala mi błędy na desce. Miga kontrolka świec żarowych esp i absu. Zanika również światło stopu. Po odłączeniu zmieniarki wszystko wróciło do normy. Bardzo proszę o pomoc i jakiekolwiek sugestie. Byłem tak zajarany tą zmieniarką a tu wyszła lipa wielka.
  3. Szymonooo

    Zbyt Duże spalanie

    Mój awx na butach 17cali 225/40 przy nowej turbo(ciężkiej nodze ) 10 w mieście
  4. Miałem tak samo w moim awx tyle, że u mnie jeszcze wywalało olej z tyłu. Też powyżej 120km/h wchodził w tryb awaryjny. Zregenerowałem turbo wywaliłem kata i teraz śmiga jak marzenie. 160km/h i idzie dalej kosztowało mnie to 1600 zł ale było warto. powodzenia
  5. Witam wszystkich forumowiczów. Spotkało mnie wczoraj coś strasznego, ale po kolei. Niedawno zaobserwowałem, że mój awx rzyga olejem z rury wydechowej, dość sporo ucieka oleju i łapie tryb awaryjny przy większych obrotach. Czytałem, że turbo już umarło, więc na koniec miesiąca umówiłem się na regenerację turbiny. Koledzy ostrzegali mnie, że przy takim stanie turbo może zassać olej i będzie bieda. Starałem się więc jak najmniej używać auta i go oszczędzać. I STAŁO SIE!!! Musiałem użyć auta przed wyjazdem sprawdziłem olej było ok. Przejechałem 60 km, po drodze auto złapało NOTLAUF. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko wróciło do normy. Po chwili jazdy dodałem lekko gazu i awx zwariował wkręcił się mimo mojej woli na maxymalne obroty i zaczął dymić na szaro, wiedziałem co to oznacza i jak najszybciej zgasiłem silnik z kluczyka. Słyszałem, że zdarzają się wypadki, że nie można zgasić auta. Chyba miałem szczęście. Po zgaszeniu na luzie dotoczyłem się na parking nie odpalałem go więcej. Sprawdziłem olej i o dziwo chyba nic nie ubyło. Jestem teraz w czarnej d... Koledzy co robić?? Proszę o jakiekolwiek pomysły. Mam nadzieję, że oprócz turbiny mój motor nie doznał uszkodzień jak myślicie? będę bardzo wdzięczny za pomoc.
  6. Cze wszystkim, jeżdżę nowym nabytkiem AUDI a4 B6 130km TDI. Dopiero go poznaję i już się staję pasjonatem. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...