-
Postów
771 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O waskivw
Informacje
-
Imię
Jerzy
-
Miasto
Będzin
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.2TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kameleon0011 obserwuje zawartość waskivw
-
Hardy_hard obserwuje zawartość waskivw
-
Jak nafta spływa szybko to są zapieczone pierścienie , ma ubywać w takim samym czasie na wszystkich cylindrach .
-
Jeździ i spalanie oliwy jeszcze spadło , a o więcej szczegółów piszcie do założyciela tematu . Dev nie siej propagandy że się nie da wyremontować silnika , da się tylko czasami jest to nieopłacalne .
-
Twoje auto , twój silnik , napisałem już wyżej , wałek z gruchami ma być połączony na zatrzask , jeżeli ten zatrzask jest wyrobiony , jest nadmierny luz to grozi to przekręceniem wałka za daleko , klapki zahaczają wtedy o kanały w kolektorze , gruchy pociągną , łamią klapkę i masz bajzel w silniku .Pół biedy jak połamane klapki zawisną w kanałach ssących , ale jak podeprą zawór to masz głowice do zrobienia .
-
Jak się nie mylę to 55 , mam stare na warsztacie to mogę zmierzyć , przypomnij sie w poniedziałek.
-
Do momentu jak wałek przekręci się za daleko i klapka zahaczy o kanał , gruszki pociągną wałek i mamy połamane / zassane klapki do silnika . To ma być połączone na zatrzask , jak gruchy wychodzą osobno to jest szrot i należy wymienić na sprawny , najlepiej cały kolektor .
-
Autor wątku jeździ , jest pochłonięty remontem domu . Przejechał już 15tys bez problemów , silnik nie generuje żadnych błędów , korekty paliwowe w normie. Zużycie oleju spadło z 1L /1000km do ok 0,3 l , choć ma uszkodzoną / pękniętą rurkę odmy co na pewno powoduje nie potrzebny pobór / wyciek oleju. Może niebawem jak będzie miał więcej czasu zajmiemy się tym tematem . Pozdro.
-
Kolego podjedź do mechanika i niech Ci palcem pokaże gdzie jest pęknięty blok . Przy demontażu głowic zwłaszcza w silnikach V zawsze trochę płynu wleje się do cylindrów , nie ma szans na spuszczenie całego z układu chłodzenia Objawy które opisałeś są normalne dla Asn-a , krótkie dystanse + lpg , a ubytek płynu mógł być spowodowany nieszczelnością układu chłodzenia , zawsze można było wykonać test szczelności cylindrów przed rozebraniem silnika .
-
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
waskivw odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
Dać komuś kto potrafi to ustawić -
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
waskivw odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
Teraz jest ustawiony źle -
waskivw zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Ten silnik pojedzie na każdym 5w30, 5w40, 5w50 itp. nawet na 10w40 , problem w twoim aucie leży głębiej , olej go nie naprawi . Zacznij od porządnego sprawdzenia ciśnienia oleju , na dole przy czujniku i na każdej głowicy osobno .
-
mieszanka za uboga strona 1,2 losowe wypadanie zaplonu 1,2,3,4,5,6 cylindrze
waskivw odpowiedział(a) na pawel9gajewski temat w 3.0
Ładnie skopany rozrząd , do ponownego ustawienia , spr. wariatorów itp. -
Skasować korekty i przejechać na PB , odczytać korekty , to samo i najlepiej zrobić w tym samym czasie i taką samą trasą na lpg i odczytać korekty , już powinno być widać różnicę , nie trzeba jeździć bóg wie ile kilometrów , ten silnik szybko reaguje na zmiany korekty Wprawny monter LPG jest w stanie sprawdzić wystrojenie w ciągu kilku kilometrów, jeśli chodzi o ASN-a . Ten silnik jest dosyć przyjemny w strojeniu , pod warunkiem że jest sprawny .
-
Dobrze wystrojona instalacja nie powoduje zmiany korekt , stroi się tak żeby ECU nie wiedziało na czym jedzie .
-
Czaja robi tez filtry z poliestrem ,więc ważny jest symbol , w spisie podałeś FL01 , a ten jest bibułowy . Gazownicy montują przeważnie to co mają w zestawach , czyli najtańsze filtry , węże itd , ma to wystarczyć do końca gwarancji . Po gwarancji zawsze mogą wymienić wtryskiwacze odpłatnie .
-
Przecież napisałem żeby przyjrzeli się wtryskiwaczom na Bank2 , to powinno im wystarczyć . Powinni wsiąść w auto i pojechać na jazdę próbną z podłączonym laptopem , jeśli tego nie zrobią to olej ten warsztat , to że jest autoryzowany przez staga o niczym nie świadczy . To że korekty długoterminowe mieszczą się w 5% jeszcze o niczym nie świadczy , trzeba jeszcze obserwować korektę krótkoterminową w czasie jazdy , a u Ciebie na Bank 2 masz -15%, , a na tym samym banku długa +3,9 pod obciążeniem ??? Filtr fazy lotnej zmieniłbym na jakiś lepszy , np. włókno szklane , poliester , czaja Fl 01 to zwykła bibuła , nie wyłapuje wszystkiego , a syf zakleja wtryskiwacze . PS. Jak oni założyli filtr bibułowy to tym bardziej bym ich olał .