Skocz do zawartości

Shadow_956

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Shadow_956

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Shadow_956

0

Reputacja

  1. Pzwmichal mam identyczny problem z układem hamulcowym jak ty, straszne bicie. Pewnie masz te same hamulce co ja 347mm, gdzieś czytałem ze są one wadliwe szybko się gna tarcze
  2. Shadow_956

    Audi a6 c6 3.0 CDYA

    Witam, Panowie od 2 miesięcy jestem posiadaczem auta Audi A6 C6 3.0tdi CDYA, zaniepokojony jestem grzechotaniem przy odpalaniu, występuje ono sporadycznie ale jednak występuję. Nigdzie nie spotkałem się z wypowiedziami użytkowników tego motoru odnośnie problemów z rozrządem, czy ktoś cos słyszał?
  3. Shadow_956

    2.0tdi CR 170km

    Witam, przymierzam się do zakupu auta a dokładnie skody superb II z silnikiem 2.0tdi CR 170km z manualna skrzynia biegów czy ktoś z obecnych mógłby mi powiedzieć czy ten silnik boryka się jeszcze z problemem z pompa oleju ? Jakie są jego mankamenty na co zwrócić uwagę ? z góry dzięki za podpowiedzi
  4. Witam wszystkich, jakiś czas temu miałem problem ze wspomaganiem o czym pisałem również na forum. Do wymiany kwalifikowała się pompa wspomaganie więc ją wymieniłem a przy okazji zbiorniczek wyrównawczy płynu wspomagania. Pompa nowa w zamienniku dedykowana pod moje auta a nawet z większa wydajnością. Zbiorniczek kupiłem od audi a4 b5 gdyż był 2 razy tańszy i niczym się nie rożni poza kolorem. Zaniepokoiła mnie głośna praca wspomagania na postoju wiec zajrzałem pod maskę i okazało się ze płynu ubyło do poziomu min, dolałem do poziomu max po czym przejechałem się i znów zajrzałem pod maskę na włączonym silniku, płyn znów kotłuje sie w zbiorniczku... Przwód łączący zbiornik z pompa jest cały w płynie, wyciek również jest przy pompie. Doradzcie mi co robic co znow jest nie tak, cały uklad byl sprawdzony przeczyszony co moze byc przyczyna. Z góry dziekuję za wszelkie uwagi.
  5. Przeprowadziłem zabieg odpowietrzania układu wspomagania i nic z tego pompa huczy nadal, płyn ze zbiorniczka wręcz wyrzuca. Przy odpalonym silniku pompa zasysa cały płyn a po zgaszeniu auta pojawia się go z każdym razem coraz więcej. Także wstawiam auto w sobotę do warsztatu na wymianę pompy wspomagania. albo jeszcze tak myślę może przez to ze poziom oleju był za wysoki wytworzyło się ciśnienie i układ gdzieś się rozszczelnił, a teraz powietrze się dostaje do układu i stad te wyrzucanie płynu.
  6. Dzięki za spostrzeżenie, rzeczywiście może się okazać trafne. Powiedz mi czy w garażu jak uniosę przód samochodu odkręcę korek w zbiorniczku płynu wspomagania i pokręcę kierownica to może pomoc?
  7. zalany mam płyn Febi ale nie o płyn pytam tylko jego poziom czy jego wysoki poziom może nieść za sobą jakieś negatywne konsekwencje Wczoraj pompa tak hałasowała ze nie mogłem tego znieść, zajrzałem po raz kolejny do zbiorniczka a tam znów płynu ponad poziom MAX, zastanawiałem się skąd on się mógł wziąć bo przecież dzień wcześniej ściągnąłem strzykawka to odpowiedniego poziomu. Druga sprawa płyn wyrzuca z zbiorniczka wszystko wokół zbiorniczka jak i on sam jest w płynie, sitko jest na miejscu. Skontaktowałem się z mechanikiem i on po przemyśleniu stwierdził ze jakiś zawór zaciął się w pompie wspomagania i nie dostarcza płynu do układu wspomagania wręcz go wyrzuca. Spotkaliście się z czymś takim? Czekam na opinie. Nikt się nie wypowie? Niejasno opisałem sprawę?
  8. Witam, od pewnego czasu mam problem z pompą a mianowicie głośno chodzi czy to przy skręcie czy przy ruszaniu z pod świateł słychać narastający dźwięk lecz jak się już rozpędzę wszystko wraca do normy. Oddałem auto do warsztatu w celu potwierdzenia ze do wina pompy na 100% i jej wymiany, mechanik potwierdził ze jest to głośna praca pompy ale poradził mi dopóki nie odczuwam braku wspomagania żebym nic z tą pompą nie robił. No i tak też zrobiłem jeżdżę dalej, dziwne bo po odbiorze auta z warsztatu pompa ucichła, wszystko wróciło do normy. Wczoraj zajrzałem do zbiorniczka płynu wspomagania było go tam ponad MAX praktycznie pod sam korek, okazało się ze mechanik dolał płynu bo miałem zakupiony przygotowany. Teraz pytanie do was czy taki poziom płynu może zaszkodzić? Pytam ponieważ od razu gdy to zobaczyłem ściągnąłem strzykawką nadwyżkę płynu i pompa znów zaczęła hałasować chyba nawet bardziej niż przed wizyta w warsztacie a nie ukrywam ze mnie to drażni. Więc chętnie z powrotem doleje trochę płynu aby ją uciszyć jeśli nie niesie to ze sobą poważnych konsekwencji. Dodam ze jakiś czas temu przerabiałem temat z sitkiem w zbiorniczku i był wymieniany płyn. Czekam na wasze opinie. Z góry dzięki, Pozdrawiam.
  9. Czy jazda dopóki całkiem nie siadzie pompa może przynieść jakieś negatywne skutki ?
  10. Witam, mam podobny problem jak założyciel wątku, słyszalne jest brzęczenie przy skręcie i delikatne stukanie, płyn wspomagania delikatnie się pieni. Jakieś 2 miesiące temu przerabiałem temat z sitkiem w zbiorniczku płynu wspomagania, które się poluzowało i płyn strasznie się pienił a pompa chodziła bardzo głośno, w tej sytuacji jest taki sam odgłos lecz z mniejszym natężeniem. Wspomaganie chodzi bez zarzutu. Co może być przyczyną?
  11. jesli sie nie zdecydujesz na te sprezyny to mozesz mi podeslac namiar na nie
  12. nadal poszukuje kogos z Siedlec u kogo moglbym zrobic diagnostyke auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...