Skocz do zawartości

GetOut

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GetOut

Osiągnięcia GetOut

0

Reputacja

  1. Panowie moze ktos ogarnia temat czy jest w module komfortu czy gdzies indziej sygnal oddzielny na otwarcie samochodu a oddzielny na zamkniecie samochodu (wiem ze centralne zamki sa róznie sterowane masa lub plusem) ogolnie chce wyrezac cos innego niz clh ale na podobnej zasadzie działania?
  2. Panowie powiedzcie mi czy wydech od 1.8t z cabrio pasuje do 1.9tdi ?
  3. Furka cud miod malina. Brakuje jeszcze bixow i bedzie mega.
  4. Potrzebuje nr pojedynczego pinu do skrzynki z bezpiecznikami i jak coś u kogo mozna go dostać nie mowiac o ASO.
  5. Bardzo ładna. A co do poduchy to wystrzeli czy nie?
  6. Witam Tak jak w temacie potrzebuję NR włącznika (CLH i Wysokości świaeł) lub jeżeli ktoś takowy posiada będę zainteresowany. Z góry dziękuje.
  7. Panowie powiedzcie od kogo można kupić taki moduł i jak co to jakieś namiar.
  8. wsadziłem śrubkę o długości 1,5cm i jeszcze opaską zacisnąłem.
  9. Zrobiłem tak jak mówił kolega Sztomel i silnikowi brakowało mocy przy 2tys obr. Możecie mi powiedzieć czemu tak się dzieje?
  10. Czy można dostać nowy siłownik klapy gaszącej bez całego EGR-u?
  11. Wielkie dzieki ---------- Post dopisany at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany at 17:56 ---------- A można kupić nowy siłownik od klapy gaszącej bez całego EGR-u?
  12. Panowie to powiedzcie mi czy dobrze myślę. Najlepiej jest odłączyć EGR nie wyrzucając go a klape gaszącą zostawić podłączoną? ---------- Post dopisany at 14:07 ---------- Poprzedni post napisany at 11:42 ---------- Właśnie znalazłem ze mam AVF 04.2003r. Powiedzcie mi co trzeba zrobić a żeby zaślepić ten zawór a klapa gasząca działała? A i jeszcze jedno pytanie czy zaślepienie EGR-u nie ma żadnego wpływu na elektro zawór od turbiny?
  13. Przyczyna tego może być elektro zawór od turbiny i EGR ale na początek bym zmienił przewody które ida od podciśnienia w nich może tkwi cała przyczyna.
  14. Od pewnego czasu zmagam sie z cieknącym EGR-em który dobija mnie, zastanawiam się nad zastąpieniem go flanszą tzw rurką lecz nie jestem pewien kilku spraw: 1)Posiadam AVF z 2003r w którym z tego co wyczytałem wywali błąd. Możecie mi doradzić jak go usunąć. 2)Po wywaleniu zaworu nie będzie klapy gaszącej, poprzez co silnik strasznie będzie się machał podczas gaszenia. Czy można jakoś temu zaradzić? 3)Co zrobić z rurkami od podciśnienia? Czytałem wiele wątków ale odpowiedzi na te pytania nie uzyskałem. Jeżeli znacie inne rozwiązanie zapobiegnięciu tego problemu, piszcie będę bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...