-
Postów
51 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O KRS2919

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Oświęcim
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
problem z wentylatorem chodzi cały czas
KRS2919 odpowiedział(a) na krzysiek 88 pom temat w Audi A4 B5
A jaki przekaźnik podmieniłeś? sterownik wentylatorów czarny na 2 wtyczki czy co? -
ok , spoko , ale zawsze człowiek dowie się czegoś ciekawego...No to wymiana czujnika w poniedziałek i zobaczymy. Pozdro Właśnie jestem po wymianie oleju i samego czujnika, licznik już nie wariuje i alladym odszedł w niepamięć. Jutro sprawdzę jeszcze błędy i zobaczymy co i jak się zmieniło Temat zamknięty.
-
530 0090 30 numer zestawu INA sprawdź na stronie INA masz tam wszystko napisane http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-a3-1-9-t-i5988378889.html
-
kolego sprawdziłem numery na ETCE a potem szukałem rozrządu, dla mojego silnika wszystko pasowało wg Etki tak kolego przywiózł ci pompę ale nie był to zestaw KIT tylko kupiona do całego zestawu osobno, dlatego była SKF, w ori zestawie INA nie znajdziesz nic innego jak Ruwille lub DOLZ, mam kolegę w ASO i wiem co mówię, po drugie w ASO masz ten sam zestaw 3 razy droższy tylko ze względu na dystyngowanie znaczkiem AUDI
-
kolego właśnie wczoraj wymieniałem w A6 C5 AWX (AVF) kupiłem oryginał INA w zestawie BOX KIT za 570 zł z Krakowa. Potwierdzam, że to oryginał nie zgadzam się z tym, bo w wersji KIT BOX INA jest wszystko łącznie z pompą wody oraz napinaczem hydraulicznym (pompy wody nie produkuje INA, tylko fabrycznie zastępują pompą Ruville lub DOLZ, oczywiście oznakowanym firmą Schaeffler inaczej min. INA) nie da się wymienić rozrządu nie wymieniając napinacza hydraulicznego, gdyż fabrycznie jest on przytrzymywany tzw. widelcem, po skręceniu jest on ściągany napinacz się rozwija i da się go juz ponownie użyć przy wymianie rozrządu Myślę, że pomogłem. to kupiłem http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-a3-1-9-t-i5988378889.html
-
jak on ci zmieniał kąt? po pierwsze z tego co czytam pan nie miał zielonego pojęcia co robi....przechodziłem ten zabieg w moim AFN-ie, ale autko dałem do pompiarza i jest lepiej niż dobrze....po pierwsze jak zdjął nastawnik i wymienił uszczelkę, to aby nastawnik ustawić idealnie wraz z kątem to powinien w AFN-ie zrobić to zegarem, który wkręca do pompy, pomiędzy przewody wtryskowe, jest na środku pompy śruba ..a potem kompem pod korygować...idealnie ustawia się wtedy zapłon, bez żadnych wahań i kąt wtrysku...kompem można pozmieniać dawki startowe lub na wtrysk....
-
o właśnie kolega ci wkleił....
-
masz kolego bo sprawdzałem na ETCE, z tego co widać to mają wszystkie niestety nie mogę wkleić printa.....
-
każda ma 2 poduszki gumowo-olejowe oraz poduszkę przednią tzw. odbijak i jest ona tylko gumowa 8D0 199 339 (P,M)
-
czy jak się zaświeci kontrolka to po czasie sama gaśnie? dolewasz wtedy olej, czy nie ma potrzeby?
-
najlepiej podpiąć się vagiem i zrobić test licznika, wtedy dowiesz się czy potencjometr jest dobry, a przy okazji jak kolega wyżej napisał będziesz wiedział czy VDO cz JAEGER
-
brak oświetlenia w radiu Audi Navigation plus RNS-E
KRS2919 odpowiedział(a) na gkarol temat w Audi A4 B6/B7
a może przyczyna siedzi po stronie kabli-kostek, może za duże napięcie wali na elektronikę i ona pali podświetlenie? -
pewnie problem w zasilaniu tej pompki, jeżeli jesteś pewien na 100%, że u kolegi chodzi i ją słychać...
-
Tak wygląda to turbo? to trzeba tą puchę sciągnąć i zobaczyć co się pod tym dzieje, to jest twoja sztanga
-
1.9 AFN ciężko pali, kopci po zapaleniu i przez chwile trzęsie.
KRS2919 odpowiedział(a) na danielciagala temat w 1.9TDI
brzydko-czyli jak, na zimnym czy ciepłym...tylko z rana czy bez różnicy...może wtrysk jeden leje...może nie grzeje komory do odpalenia....może pompa nie tłoczy ciśnienia odpowiedniego na wtryski...powodów może być sporo