Skocz do zawartości

KRS2919

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KRS2919

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Oświęcim

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KRS2919

1

Reputacja

  1. A jaki przekaźnik podmieniłeś? sterownik wentylatorów czarny na 2 wtyczki czy co?
  2. ok , spoko , ale zawsze człowiek dowie się czegoś ciekawego...No to wymiana czujnika w poniedziałek i zobaczymy. Pozdro Właśnie jestem po wymianie oleju i samego czujnika, licznik już nie wariuje i alladym odszedł w niepamięć. Jutro sprawdzę jeszcze błędy i zobaczymy co i jak się zmieniło Temat zamknięty.
  3. KRS2919

    Wymiana rozrządu

    530 0090 30 numer zestawu INA sprawdź na stronie INA masz tam wszystko napisane http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-a3-1-9-t-i5988378889.html
  4. KRS2919

    Wymiana rozrządu

    kolego sprawdziłem numery na ETCE a potem szukałem rozrządu, dla mojego silnika wszystko pasowało wg Etki tak kolego przywiózł ci pompę ale nie był to zestaw KIT tylko kupiona do całego zestawu osobno, dlatego była SKF, w ori zestawie INA nie znajdziesz nic innego jak Ruwille lub DOLZ, mam kolegę w ASO i wiem co mówię, po drugie w ASO masz ten sam zestaw 3 razy droższy tylko ze względu na dystyngowanie znaczkiem AUDI
  5. KRS2919

    Wymiana rozrządu

    kolego właśnie wczoraj wymieniałem w A6 C5 AWX (AVF) kupiłem oryginał INA w zestawie BOX KIT za 570 zł z Krakowa. Potwierdzam, że to oryginał nie zgadzam się z tym, bo w wersji KIT BOX INA jest wszystko łącznie z pompą wody oraz napinaczem hydraulicznym (pompy wody nie produkuje INA, tylko fabrycznie zastępują pompą Ruville lub DOLZ, oczywiście oznakowanym firmą Schaeffler inaczej min. INA) nie da się wymienić rozrządu nie wymieniając napinacza hydraulicznego, gdyż fabrycznie jest on przytrzymywany tzw. widelcem, po skręceniu jest on ściągany napinacz się rozwija i da się go juz ponownie użyć przy wymianie rozrządu Myślę, że pomogłem. to kupiłem http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-a3-1-9-t-i5988378889.html
  6. jak on ci zmieniał kąt? po pierwsze z tego co czytam pan nie miał zielonego pojęcia co robi....przechodziłem ten zabieg w moim AFN-ie, ale autko dałem do pompiarza i jest lepiej niż dobrze....po pierwsze jak zdjął nastawnik i wymienił uszczelkę, to aby nastawnik ustawić idealnie wraz z kątem to powinien w AFN-ie zrobić to zegarem, który wkręca do pompy, pomiędzy przewody wtryskowe, jest na środku pompy śruba ..a potem kompem pod korygować...idealnie ustawia się wtedy zapłon, bez żadnych wahań i kąt wtrysku...kompem można pozmieniać dawki startowe lub na wtrysk....
  7. KRS2919

    problem z poduszkami

    o właśnie kolega ci wkleił....
  8. KRS2919

    problem z poduszkami

    masz kolego bo sprawdzałem na ETCE, z tego co widać to mają wszystkie niestety nie mogę wkleić printa.....
  9. KRS2919

    problem z poduszkami

    każda ma 2 poduszki gumowo-olejowe oraz poduszkę przednią tzw. odbijak i jest ona tylko gumowa 8D0 199 339 (P,M)
  10. KRS2919

    Mało oleju

    czy jak się zaświeci kontrolka to po czasie sama gaśnie? dolewasz wtedy olej, czy nie ma potrzeby?
  11. najlepiej podpiąć się vagiem i zrobić test licznika, wtedy dowiesz się czy potencjometr jest dobry, a przy okazji jak kolega wyżej napisał będziesz wiedział czy VDO cz JAEGER
  12. a może przyczyna siedzi po stronie kabli-kostek, może za duże napięcie wali na elektronikę i ona pali podświetlenie?
  13. pewnie problem w zasilaniu tej pompki, jeżeli jesteś pewien na 100%, że u kolegi chodzi i ją słychać...
  14. Tak wygląda to turbo? to trzeba tą puchę sciągnąć i zobaczyć co się pod tym dzieje, to jest twoja sztanga
  15. brzydko-czyli jak, na zimnym czy ciepłym...tylko z rana czy bez różnicy...może wtrysk jeden leje...może nie grzeje komory do odpalenia....może pompa nie tłoczy ciśnienia odpowiedniego na wtryski...powodów może być sporo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...