Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy migająca sprężynka


Dawids

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie ostatni jadąc chciałem wyprzedzić gaz w podłogę a auto bez reakcji po wyłączeniu i włączeniu przeszło podłączyłem do kompa wyszły takie o to ananaski ktoś podpowie co się dzieje oczywiscie oprócz klapek o tym juz wiem w następnym tygodniu idą do wycięcia:

Friday,19,February,2016,15:45:59:65217

VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 8E0 910 401 F HW: 8E0 907 401 AJ

Component and/or Version: 3.0L V6TDI 000AG 0020

Software Coding: 0011171

Work Shop Code: WSC 06335 000 00000

VCID: 2241F2C8FD31300EA27-8077

6 Faults Found:

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)

P3348 - 008 - Electrical Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 182

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 167.7 Nm

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 52.2°C

Duty Cycle: 80.9 %

Voltage: 12.62 V

Duty Cycle: 0.4 %

012697 - Control Circuit for Intake Manifold Runner (Bank2)

P3199 - 002 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 51

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 167.7 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 12.31 V

Duty Cycle: 84.8 %

Duty Cycle: 0.4 %

Duty Cycle: 20.5 %

004120 - Intake Manifold Runner (Bank 2)

P1018 - 001 - Lower limit not reached - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 6

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 323.7 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.55 V

Duty Cycle: 20.5 %

Duty Cycle: 88.8 %

Duty Cycle: 0.4 %

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724)

P3348 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 182

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 167.7 Nm

Speed: 0.0 km/h

Temperature: 52.2°C

Duty Cycle: 80.9 %

Voltage: 12.62 V

Duty Cycle: 0.4 %

000565 - Boost Pressure

P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00111000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 2562 /min

Torque: 230.1 Nm

Speed: 110.9 km/h

Absolute Pres.: 1764.6 mbar

Absolute Pres.: 1275.0 mbar

Mass Air / Rev.: 640.4 mg/str

Temperature: 4.5°C

012597 - Intake Manifold Runner Control

P3135 - 001 - Lower Stop not Reached - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 2

Reset counter: 255

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 304.2 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.55 V

Duty Cycle: 88.8 %

Duty Cycle: 20.5 %

Duty Cycle: 20.5 %

Readiness: 0 2 0 0 0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na oko czy nastawnik i sztanga ma się dobrze, jeśli tak to spróbuj zrobić VCDS'em adaptację nastawnika.


moim zdaniem przeładowanie turbo i kierowniczki

domyśliłeś się po "Electrical Malfunction" ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53049880054_0.jpg


Tak wygląda to turbo? to trzeba tą puchę sciągnąć i zobaczyć co się pod tym dzieje, to jest twoja sztanga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta pucha to nastawnik (nie sztanga!), który może być w 100% sprawny, jego rozkręcanie nie ma najmniejszego sensu nawet gdy zdechnie.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź na oko czy nastawnik i sztanga ma się dobrze, jeśli tak to spróbuj zrobić VCDS'em adaptację nastawnika.

moim zdaniem przeładowanie turbo i kierowniczki

domyśliłeś się po "Electrical Malfunction" ?

Działą przy teście vagiem podpowiesz jak zrobić adaptację bo niby do tego dziadostwa potrzebne jest inne urządzenie i to kosztuje bo tylko aso

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na odpalonym silniku
w engine -> basic settings wybieramy grupe 33
wciskamy hamulec i gaz do oporu i wciskamy ON/OFF zeby wlaczyc adaptacje...
obroty wzrastaja do okolo 1000 i autko robi sobie jakies pomiary i sie ustawia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na odpalonym silniku

w engine -> basic settings wybieramy grupe 33

wciskamy hamulec i gaz do oporu i wciskamy ON/OFF zeby wlaczyc adaptacje...

obroty wzrastaja do okolo 1000 i autko robi sobie jakies pomiary i sie ustawia....

Robiłeś to u siebie czy z jakiegoś innego forum było a co z silnikiem rozgrzany zimny ma być pewnie rozgrzany ale jeśli robiłeś to pewnie wiesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem silnik miałem rozgrzany

a to tak jak myślałem pomogło czy skończyło się wymianą sterownika lub turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem silnik miałem rozgrzany

a to tak jak myślałem pomogło czy skończyło się wymianą sterownika lub turbiny

nie miałem problemów z nastawnikiem, adaptację wykonałem po korekcie programu tak na wszelki wypadek. W poniedziałek zmieniam turbo , nastawnik zostaje ten sam więc bedzie kolejna adaptacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robiłem silnik miałem rozgrzany

a to tak jak myślałem pomogło czy skończyło się wymianą sterownika lub turbiny

nie miałem problemów z nastawnikiem, adaptację wykonałem po korekcie programu tak na wszelki wypadek. W poniedziałek zmieniam turbo , nastawnik zostaje ten sam więc bedzie kolejna adaptacja.

ok jutro to zrobie zobaczymy czy coś to daje jade też do gości którzy ogarniają takie tematy to obaczymy co powiedzą jaką oni diagnoze postawią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość adaptacji w grupie VAG dla poprawności działania podzespołów wykonuje się po osiągnięciu temperatury roboczej czyli ok. 80C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany wystarczyło bardzo mocno docisnąć wtyk kabla wchodzący do nastawnika turbo i zabezpieczyć opaską od tamtej pory zero cheka na desce i autko jeździ jak jeździło co dziwne od klapek też błąd przestał wyskakiwać czary mary nie wiem może jest to jakoś powiązane ze sobą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...