Skocz do zawartości

stykowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stykowski

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stykowski

0

Reputacja

  1. I takie podejście mi się podoba. Nie po to kupuje się samochód z automatem, żeby bawić się w przekładki. Chyba, że okazyjnie ktoś specjalnie w tym celu nabył nieskalaną budę z zajechanym automatem i chce sobie "odpicować" brykę. Tyle w temacie
  2. Jedź do SAMKO na ul. Połczyńską. Wymianę oleju robią bez umawiania się.
  3. Witam, W lipcu tego roku robiłem wymianę oleju w skrzyni w firmie SAMKO na ul. Połczyńskiej w Warszawie. Zrobili też adaptację, za którą musiałem zapłacić 100zł (szok) ale ok. Przejechałem od tego czasu 6 tyś km i pojawił się problem. Pod obciążeniem mam wrażenie że auto gorzej przyspiesza, na zimnym silniku z opóźnieniem zmienia przełożenia i wydaje się być zdławione. W obroty wchodzi ok, ale nie "ciągnie" tak jak powinno. Zrobiłem nawet ostatnio test przyspieszenia. Mój silnik ma teoretycznie 131KM. Stanąłem równolegle z seryjną Octavią 1.9 TDI 105 KM w manualu i nie dała mi szans pod żadnym względem. Nie mierzyłem czasów ani nic ale widać że coś nie bangla jak powinno... Czego to może być kwestia? Sprzęgło? Czasem szarpie przy ruszaniu albo zmianie biegu na wsteczny, czasem czuć wibracje przy normalnej jeździe i niskiej prędkości obrotowej silnika... Możliwe, że jestem przewrażliwiony, ale wolę reagować niż potem robić remont całej skrzyni... Może będziecie w stanie coś poradzić...? Z góry dziękuję.
  4. Diagnostyka komputerowa wykazała konieczność wymiany przepływomierza. Dzięki za pomoc. Mieliście rację
  5. Witajcie. W związku ze sprawą CHECK ENGINE z tego wątku: POPRZEDNI WĄTEK pojechałem do znajomego by zrobić diagnostykę silnika. Wykazała ona oczywiście błąd przepływomierza. Jednak przy okazji oględzin ogólnych serwisant stwierdził, że niestety mam rozszczelnioną przepustnicę. Chodzi bodajże o zawór gaszący przy EGR (taki z boku po lewej stronie). Wszystko dookoła mam zarzygane pewnie olejem albo sadzą(nie znam sie). Usłyszałem, że powinienem ją wymienić na nową. Znając moje szczęście i życzliwość przedmiotów martwych, element kompletny kosztuje ok 1000zł albo i lepiej. Czy konieczna jest wymiana całej przepustnicy, czy możliwa jest wymiana samego elementu, który jest nieszczelny? W sumie nie wiem czy opisywane problemy z nieszczelnym EGR dotyczą właśnie tego zaworu z boku czy też czegoś innego? Może macie swoje sposoby ale długowieczne a nie chwilowe na rozwiązanie tego problemu?? Nie jestem mechanikiem ani pasjonatem więc nie uśmiecha mi się ciągłe dłubanie przy samochodzie. Pozdrawiam
  6. Hmmm... Odepnij przepływomierz... Fajnie żebym ja wiedział gdzie tego szukać Jak miałem SKODĘ 120L to wiedziałem co gdzie i jak ale od 10 lat jeżdżę samochodami, które raczej nie wymagały mojej interwencji A ma ktoś w Wawce VAG żeby podjechać?
  7. Hej. W środę wywaliło mi CHECK ENGINE. Zauważyłem że zostawiam za sobą sporą chmurkę czarnego koloru. Samochód niby jeździ, ale czuć że stał się trochę wołowaty szczególnie w niskim przedziale obrotów. Czasem potrafi trochę poszarpywać przy ruszaniu, szczególnie na zimnym silniku, ale głównie jest tak, że podczas jednostajnej jazdy w przedziale obrotów 1500-2000 czuć chwilowe spadki mocy, tak jakby coś się dławiło. W momencie takiego dławienia widać, że samochód mocniej dymi. Nie mam VAGa ani dostępu do niego, chciałbym nabyć na allegro zestaw kabel z płytką ale nie wiem który, więc może ktoś mógłby mi doradzić, który pasowałby do mojego auta. Może jest ktoś z Ursynowa albo Bemowa kto mógłby mi pomóc zdiagnozować problem? Do tego niestety samochód zaczął dużo palić. Sprawdziłem olej, raczej nie ubywa. Korek oleju czysty więc to nie uszczelka. Zauważyłem że mam upaprany olejem jakiś zawór w górnym lewym rogu górnej osłony silnika, ale on był brudny już jak kupowałem samochód, czyli jakieś 30k km temu. Może znacie podobne przypadki i wiecie w czym może tkwić problem?
  8. Witajcie, Jestem użytkownikiem pięknego AUDI A4 AVANT B6 1.9 TDi Multitronic 131 KM z roku 2004. Jeżdżę nim już ponad rok i nie dam powiedzieć o nim złego słowa. Chciałbym na forum dzielić się swoimi spostrzeżeniami jak i zasięgać fachowych porad. Mam nadzieję, że nie zbłaźnię się prostymi pytaniami, ale nie urodziłem się mechanikiem. Pozdrawiam Wszystkich, Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...