
stanek90
Pasjonat-
Postów
94 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
WItam Oglądałem dzisiaj auto i zrobiłem podstawowe logi.Korekty sondy ok,pod obciążeniem spada na - 4% w górnym zakresie obr.Z czego wynika taka duza wartosc przepywu.AWT w serii powinno chyba mięć mniej VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM
-
Podopowie ktos dlaczego filt wypalami sie kolo 16 -17 g sadzy obliczonej przy zmierzonej kolo 1 g.Po wypalaniu zawsze mam zmierzona na minusie 2,44g i wolno rosnie do 0.Wczesniej procedura uruchamiala sie kolo 22,5g
-
Mi też wypala do około 5g.Limit w vcdesie jest na 22.5 więc uruchamia procedurę po tej wartości.Zobacze jak teraz uruchomi ale to pewnie za jakiś czas.Resetowales wartości z poziomu Basic setings?.Oil ash wyzerował się?
-
Ktoś podpowie dlaczego filtr wypalił mi się przy 17.5 g sadzy,zawsze było to koło 22.5g i 100 procent zapelnienia
-
Czy soft 03l906022nn/9096 jest przed diesel gatem? caga 2011r
-
Wszystkie 99xx to diesel gate.Jedziesz do tunera który ma np magpro2 i po virtualu dopasuje soft
-
Na podstawie logow wymienionych przy pelnym gazie mozna ocenic czy jest ok.Najlepiej porowac wsady bo to co widzimy w logach jest wynikiem zmian wprowadzonych
-
To egr i wtryski sa zależne od mapy a nie na odwrót. Moc nie jest wyznacznikiem dobrze napisanej mapy. Pod dpf robi sie inaczej soft jezeli chodzi o limiter afr. Zapieczony egr zapewne dal ci checka i to za soba ciągnie inne sterowanie jednostki. Porob logi i wszydtko jasne. Dpf sprawdza sie min po przeplywie przy max rpm
-
W momencie wypalanie filtr robi sie czerwony i tem rosnie a pasek zapelnienia jest 100%.Na foto widac wyp pasywne jak energicznie jechalem. VAG_DPF-v2.28.9_build_39-1.apk
-
Kup icar2 po obd i apk vag dpf bedziesz wiedzial kiedy sie wlaczy i kiedy wypala sie pasywnie
-
Wrzuć logi z vcdsa gdzie będzie wartość obrotowa silnika, wartość przeplywu masy powietrza w mg,sygnał lambda,doladowanie wymagane i rzeczywiste,srednia dawka paliwa,masa sadzy obliczona i ewentualnie temeratura przed turbo.Logi zrób na 4 biegu od 1,5 tys do czerwonego pola,od biedy moga byc na 3 biegu.Zobaczym czy tuner zrobił dobra mapę bo to ona zapewne jest winna
-
Bez dpfa mozesz lac tanszy olej 5w40.Dlaczego wywaliles tego dpfa przy tym przebiegu??Raczej nie byl przeciez zapchany
-
Wracalem teraz do domu trasa 40 km w tym 15 km szybkiego ruchu.Jak widac sadza przybrala okolo 0.33g,wystarczylo 4 km i utrzymywanie egt w poblizu 420-460* ,aby sterownik zrzucil sobie 0.2g masy obliczonej.
-
Widac to po obrotach i spalaniu chwilowym,wiec na co Ci dioda
-
To byl tylko moment jakbym cisnal dalej to temp rosnie i na minusie wchodza coraz wieksze wartosci na 1 km.Raczej nie jest mozliwe zejcia do 0 z masa obliczona,ponieważ ciezko utrzymac wysokie egt.Ale jasno widac ze sterownik moze odejmowac sadze podczas jazdy lub wcale nie dodawac,poniewaz to co minusuje rownowazy sie z masa dodana.Co do wartosci obliczonej sadzy to 260 km zrobione po miescie,widac to po czasie id wypalania.