Skocz do zawartości

ulcuss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ulcuss

Osiągnięcia ulcuss

0

Reputacja

  1. Panowie, czy ktoś spotkał się z sytuacją, aby czerwona konewka i sygnał dźwiękowy pojawiał się jeszcze przed uruchomieniem silnika ? Mam aktualnie taką sytuację, zaczęło się od komunikatu o niskim poziomie (na bagnecie poziom prawidłowy), który nie znikał. Aktualnie tego komunikatu nie ma, ale po włączeniu zapłonu, przed uruchomieniem pojawia się czerwona konewka i sygnał dźwiękowy, a po uruchomieniu silnika nic już nie melduje. Wygląda jakby padał czujnik w misce olejowej. Czy ktoś miał podobny objaw ?
  2. Czyli rozumiem, że ośką sprężarki kręciłeś w zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a kołem pasowym przeciwnie ? Ja próbowałem w weekend, ale ani drgnie, do tego ośka zakońcona jest nie sześciokątem, jak na zdjęciach, ale ścięta jest z dwóch stron, więc utrudnia to jej przytrzymanie, a klucz typu "francuski" ma chęć się śliznąć, a wtedy po sprawie. Ma ktoś może jakiś patent, jak to odkręcić przy tak zakończonej ośce ?
  3. ulcuss

    ciezko odpala na na zimnym

    kolego, sprawdź vagiem odczyty z czujnika temperatury płynu chłodzącego w momencie jak masz problem z uruchomieniem, czy przy takiej temepraturze otoczenia - jeśli fałszuje, wskazuje dodanią temperaturę zamiast rzeczywistej bliskiej 0 czy ujemnej, świece nie będą grzały i stąd problem z uruchomieniem.
  4. ja niedawno wymieniałem termostat - objaw był taki, że dogrzewał się do 70 stopni i już tak zostawał, ani razu temperatura nie wzrosła powyżej. wymiana rozwiazała problem.
  5. Ori czujniki zamonowałbym w oryginalne miejsca, ale jednak nie chce tyle inwestować. W Golfie IV miałem w ori dokładce pod czujniki zamontowane czujniki Valeo i choć były dość nisko, spisywały się całkiem dobrze (faktycznie wyższy krawężnik potrafiły sygnalizować jako przeszkodę, ale nie przeszkadza to aż tak bardzo). Tutaj mam pewne obawy, bo to wyprofilowanie w dolnej części zderzaka nie jest prostopadłe do podłoża, ale lekko pod skosem. Widziałem czujniki z pierścieniami, którymi można nakierować czujniki pod kątem wględem powierzchni montażu, też Valeo zresztą. Jak się ociepli, będę działał w tym temacie, wtedy na pewno wrzucę zdjęcia, krótki opis i efekt działań Co do montażu czujników ori w zderzak, który nie ma otworów, można je zamontować, trzeba tylko od wewnątrz dokleić przy wywierconych otworach oprawki montażowe czujników, ale nie wiem czy można je dokupić.
  6. witam, mam pytanie, czy ktoś montował czujniki w dokładce zderzaka tylnego --> jak na poniższym zdjęciu? jest ona wyprofilowana w dolnej części tak, że wydaje się to możliwe, podobnie do oryginalnego miejsca w Audi A6 C5 Avant. jeśli tak będę wdzięczny za jakieś zdjęcie lub model czujników. pozdr. <br /><br />
  7. Dokładnie tak jak napisał koleta "SotoM" i kolega powyżej. Miałem podobny objaw, w innym samochodzie co prawda, ale zasada działania identyczna, zaworek sterujący zmienną geometrią turbosprężarki nie sterował poprawnie kierownicami, turbo przez to przeładowywało, co objawiało się właście takim efektem dźwiękowym po zdjęciu nogi z gazu. W tamtym przypadku czyszczenie zaworka sterującego wystarczyło i objaw zniknął.
  8. Witam serdecznie wszystkich kolegów, od zawsze praktycznie jestem fanem grupy VAG. Miałem okazję jeździć przez ostatnich parę lat różnymi samochodami z grupy, a aktualnie, od około miesiąca posiadam Audi A4 B6 1.9TDI AVF i dzięki forum rozwiązałem już kilka powiedzmy "powszechnych usterek". Forum jest bardzo dobrze zorganizowane, miło się czyta. Będę tu na pewno często zaglądał. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...