Jak jeszcze nie dokonałeś zakupu to śmiało dzwoń lub pisz-wytłumaczę.
ps.Lepiej zrobić swoją, niż kupić coś co może mieć wywaloną lożę wałków(luz wzdłużny) i wymieniony tylko sam trzpień...
Nie oddawać swoich samochodów do mechaników, którzy nie mają pojęcia o grupie VAG. Jeśli mechanik nie czuje się na "siłach" i nie wie jaką śrubę odkręcić, od tego jest telefon- udzielamy wszystkich rad związanych z pompami olejowymi do 2.0 tdi ...
Robimy to co słuszne i stosowne do 2.0 tdi.
Kastracja wałków tak-ale ze zmianą wału korbowego też od 1.9 tdi!!! Tylko nikomu nie chce się tego robić-bo dużo roboty.
Montaż pompy od 1.9 to sama przyjemna i czysta robota.
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że osoba która posiada problem z 2.0 tdi czy to napęd łańcuchowy czy na kołach zębatych i wywala całą kasetę wałków i przechodzi na pompkę od 1.9 tdi nie dostaje żadnej gwarancji na piśmie...Duża ilość użytkowników sprzedaje swoje samochody bojąc sie że coś się stanie..
Przy naprawie modułu olejowego nic nie wymieniasz(wał).Wał korbowy wymieniasz jeśli kastrujesz silnik z wałków i wstawiasz pompę od 1.9 aby kultura pracy była zadowalająca...