Skocz do zawartości

FUTURUM

Pasjonat
  • Postów

    257
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10

1 obserwujący

O FUTURUM

Informacje

  • Imię
    Dorota-Księgowa
  • Miasto
    Warzno k.GDAŃSKA

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. BLB- będziesz leczył ból... 5 opcji w napędzie łancuchowym jakie mogą Cię dotknąć. Ściągnij miskę i zadzwoń to podpowiemy co masz zrobić
  2. (PRZECZYTAJ UWAŻNIE futurum).pdf
  3. FUTURUM

    Wymiana pompy oleju

    Jak jeszcze nie dokonałeś zakupu to śmiało dzwoń lub pisz-wytłumaczę. ps.Lepiej zrobić swoją, niż kupić coś co może mieć wywaloną lożę wałków(luz wzdłużny) i wymieniony tylko sam trzpień...
  4. Nie oddawać swoich samochodów do mechaników, którzy nie mają pojęcia o grupie VAG. Jeśli mechanik nie czuje się na "siłach" i nie wie jaką śrubę odkręcić, od tego jest telefon- udzielamy wszystkich rad związanych z pompami olejowymi do 2.0 tdi ...
  5. Koszt zaworków nie jest jakiś kosmiczny więc warto zacząć od ich wymiany zanim będziemy rozbierać silnik...
  6. 1610094736289.mp4
  7. Jeśli są identyczne to przestaję bawić się w smarach...
  8. Robimy to co słuszne i stosowne do 2.0 tdi. Kastracja wałków tak-ale ze zmianą wału korbowego też od 1.9 tdi!!! Tylko nikomu nie chce się tego robić-bo dużo roboty. Montaż pompy od 1.9 to sama przyjemna i czysta robota.
  9. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że osoba która posiada problem z 2.0 tdi czy to napęd łańcuchowy czy na kołach zębatych i wywala całą kasetę wałków i przechodzi na pompkę od 1.9 tdi nie dostaje żadnej gwarancji na piśmie...Duża ilość użytkowników sprzedaje swoje samochody bojąc sie że coś się stanie..
  10. 1602680732710.mp4
  11. FUTURUM

    Niskie Ciśnienie Oleju

    Troszkę przesada z tą ceną...Czy jeździsz tym samochodem?
  12. Przy naprawie modułu olejowego nic nie wymieniasz(wał).Wał korbowy wymieniasz jeśli kastrujesz silnik z wałków i wstawiasz pompę od 1.9 aby kultura pracy była zadowalająca...
  13. Wałki nie tak szybko, wycierają się panewki w korpusie olejowym przez co gubi ciśnienie na rozgrzanym silniku..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...