Skocz do zawartości

Slago

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Slago

Osiągnięcia Slago

0

Reputacja

  1. Napisz spanky co miałeś na myśli pisząc [bo po co ?] Sugerujesz że u mnie jest już CAN czy że nie jest to mi do niczego potrzebne bo .... ?! Mimo wszystko chciałbym się dowiedzieć "czy i jak" wejść w BS.
  2. Program jest Fully Registered, mimo to zachowuje sie jakby nie był. Co jest dziwniejsze, jak biorę ten sam zestaw (laptop i vag) do Passata (130kM TDI) to zachowuje się normalnie. Ktoś się kiedyś z czymś takim spotkał czy tylko ja mam taki "fenomen" ?! Przy próbie wejścia w grupę 000 pokazuje się taki obrazek (zrzut na wyłączonym silniku - na włączonym jest identyczny), grupa BS jest nieaktywna.
  3. Witam. Proszę o analizę pracy turbiny (test dynamiczny grupy 011). Przeglądając logi innych użytkowników widzę tendencję wzrostu wartości "duty cycle" wraz ze wzrostem obrotów silnika. U mnie jest dokładnie odwrotnie. Według wyszukanych danych winny być to wartości z przedziału 40-95%. Dodać mogę iż czasem występuje "przeładowanie" po mocnym przyciśnięciu pedału gazu (powyżej 3000 obr). Do tej pory wydawało mi się że łopatki się blokują, gdyż wystarczyło auto kilka razy rozbujać do wyższych prędkości/obrotów (spokojnie), zawsze pomagało na jakiś czas. Tak przynajmniej mi się wydawało. na 3-m biegu na 4-m biegu (drogi starczyło tylko do 3600 obr
  4. Witam. Mam podobny problem jak autor posta. Uzywam 311.2 activated. W passacie z 2002 roku (130km TDI) u kolegi wszystko jest w porządku. U mnie (audi a4 116km tdi 2004) vag zachowuje się jakby pracował na programie nieaktywowanym, czyli nie chodzi BS, grupa 000 itd. Ktoś potrafi to logicznie wytłumaczyć ?!
  5. Jakbyś przeczytał uważnie mój post to byś zrozumiał że nie miałem żadnej obiekcji co do ceny. Dla jednego może być bardzo atrakcyjna, dla innego bardzo wysoka. Pisałem tylko jaka była różnica. Niech każdy sobie sam oceni czy "zdzierają" czy dają super ceny. Miałem zastrzeżenia co do części, ponieważ dałem im dowód rej. i według nich była to inna część aniżeli uważałem. Sprawdzałem w katalogu intercarsu i bezpośrednio ściągając katalog sachsa. Nie będe się spiierał z Tobą czy nr części się zmieniają. Ja się z tym nie spotkałem, chyba że zaprzestają produkcji jakiejś i w to miejsce produkują "nowy model". ps. "głową muru nie rozbijesz" :gwizdanie:
  6. Na temat każdego serwisu można coś dobrego i coś złego powiedzieć. Ja zachęconych powyższymi opiniami zajechałem pewnego razu do w/w serwisu spytać ile będzie kosztowało koło dwumasowe do mojego auta (lato 2008). Podana cena wymiany była normalna. Jeżeli dodamy że pracują w tym zakładzie fachowcy, którzy znają się bardzo dobrze na swoim fachu, to można by rzec że nawet nieduża (ja tego nie sprawdziłem - pozostaje wierzyć osobom wypowiadającym się powyżej). Gorzej wypadli odnośnie ceny części, jaki i samego symbolu części jaką mieli zamówić. Cena koła sacha na allegro oscylowała w granicach 870-950zł, a oni zażyczyli sobie 1150zł. W dodatku jak zwróciłem im uwagę że wybrana część nie jest dokładnie taka jaka winna być, gdyż sam sprawdzałem w katalogach i winna być inna (między innymi na stronie intercars). Odpowiedzieli że mają katalog ASO i nr ów części (jak i zamiennika) podawany przez nich jest na pewno OK! Choć jestem kompletnym laikiem, to poczułem się trochę jak "blondynka" do której fachowcy przemawiają. Z drugiej strony mogę lekko usprawiedliwić ich niewiedzę, gdyż w Polsce bardzo mało jeździ A4 B6 z silnikiem BKE (85kW). Proponowali mi 2294 000 453 a u mnie jest 2294 000 285 (nie wiem czym one się różnią). Jako podsumowanie mogę powiedzieć iż mimo wszystko odniosłem pozytywne wrażenie odnośnie samego warsztatu, choć wymiany u nich nie zrobiłem.
  7. Hejka wszystkim. Jestem posiadaczem od pół roku audi a4 TDI 85/116 z 2004 roku. Po tym czasie dochodze do wniosku że jestem strasznie "głupi" na temat tego auta. Jako totalny amator postanowiłem więc zalogować licząc iż koledzy pomogą mi w kilku nurtujących sprawach )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...