Skocz do zawartości

Martin124

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Martin124

Osiągnięcia Martin124

0

Reputacja

  1. Witam podłącze się to tematu. Po wyrezaniu sobie pełnego fisa ze zwykłych zegarów pomyślałem o zamontowaniu climatronica w mojej A4 B5 1997r. obecnie posiadam zwykłą manualną klimę która mrozi jak cholera. Czy któryś z kolegów robił coś takiego własnymi rękami, przerabiał manualną klimatyzacje na climatronic? jakie niespodzianki by mnie czekały? Zakładam że cza by było kupić cały tunel z nawiewami nagrzewnicą silniczkami itd. panel sterowania i coś jeszcze?
  2. Witam Jestem po wymianie zwykłego licznika na pełen FIS z wszystkim sobie dałem radę po przeczytaniu tego wątku, ( trochę sie tego nazbierało ) łącznie z przekodowaniem licznika wyłączeniem niepotrzebnych kontrolek itd.. i pozostał mi jeden błahy ale problem, ponieważ mam manualną klimę (nie climatronic) muszę dołożyć czujnik temperatury zewnętrznej i teraz powiedzcie mi proszę jak go podłączyć jeden przewód czujnika idzie do pinu 5 FISA a drugi gdzie? do masy? czy może gdzieś do +12V ? Bo jak na razie to przy +10* pokazuje mi -16*
  3. Dziękuję za pomoc. Problem został usunięty, okazało się że cięgno było nie założone od strony nagrzewnicy, ponieważ nie było tego palca który wychodzi z nagrzewnicy i na który zakłada się cięgno. Palec znalazłem ale z urwanymi zatrzaskami i dlatego wylatywał. Skombinowałem inny, lecz założyć go to nie lada wyzwanie w tej ciasnocie po wykręceniu schowka, dmuchawy i chłodnicy od klimy dobrałem się do tej klapki i założyłem na nią palec poskładałem i jest ok. Mam jeszcze mały problem z tym że na nogi mi słabo dmucha, praktycznie wcale, a jak jest u was z ogrzewaniem nóg?
  4. Raczej tak jednostajnie lekko się kręci tym pokrętłem, nie czuć w żadnym miejscu żadnego oporu, spróbuję się tam dostać bez rozkręcania tego wszystkiego.
  5. Witam szanownych klubowiczów, ma taki problem że auto gdy tylko włączę nadmuch cały czas dmucha mi ciepłym powietrzem niezależnie od ustawienia pokrętła temperatury. Nawiewy są manualne wraz z klimą. Cięgno od regulacji temperatury od strony pokrętła jest ok, wszystko działa więc przypuszczam że problem może być po drugiej stronie tego cięgna. Moje pytanie brzmi następująco: czy jest szansa się tam dostać bez rozbierania całego kokpitu i czy może miał ktoś z was taki problem i jak go rozwiązał?
  6. Witam, od niespełna miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 1.6 z 1997 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...