
banan291
Pasjonat-
Postów
31 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O banan291

Informacje
-
Imię
Audi
-
Miasto
rze
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kupowałem nowy za 103zł + wysyłka gratis, mam jeszcze paragon z zakupu. Na paragonie jest adres strony uniwersal.pl, jak tam wejdziesz to dalej jest kilka stron do wyboru, z tego co pamiętam to chyba kupowałem to w 4cars. Na paragonie widnieje nazwa 'zawór pneumatyczny sterujący do egr'
-
z tego co pamiętam to cyl1 jest od rozrządu, ale niech ktoś potwierdzi
-
kupowałem nową za 103zł, niestety nie moge znaleść strony, na paragonie mam jedynie uniwersal.pl Łódź, jak wejdziesz w tą strone to masz do wyboru kilka innych, nie pamietam gdzie dokładnie kupiłem, wydaje mi się że w 4cars
-
ehem, a jak czysto to rozbierz tą gruche plastikową i zobaczysz czy membrana jest cała, u mnie była dziura jak... no i trochu telepalo cała buda przy gaszeniu
-
zazwyczaj z dodatkiem do paliwa autko zauważalnie mniej pali, także nie sugeruj się za bardzo pierwszym bakiem
-
poczytaj tutaj, wszystko się dowiesz: http://a4-klub.pl/1-9-194/walek-rozrzadu-wymiana-304314/
-
to Ci się źle wydaje, turbo wstaje normalnie, pewnie masz takie odczucie przez to przeładowanie, mój awx również jest słabszy zimny, corolla 1.6vvti też gorzej jedzie jak zimna także tragedi bym z tego nie robił, nie wiem, może jakość/typ oleju ma coś do tego, niezbyt mnie to interesuje. Zamień miejscami n75 z n18, masz tutaj schemat http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/ i zrób bs 003,011 i dynamiczny 011
-
Czy ten EGR podlega już czyszczeniu? Czy one tak się brudzą?
banan291 odpowiedział(a) na mateuszeks temat w 1.9TDI
oil catch tank prawde Ci powie -
turbo troszke przeładowuje, obstawiałbym n75, ale wiadomo, zaczyna sie od sprawdzenia wezykow podcisnien, vacum ile daje, dalej podmiana n75 na ten od egr'a albo od znajomego, oczywiscie po podmianie log obowiazkowy
-
egon, tak przeładowanie powoduje to że przestaje jechac, łapiesz tryb awaryjny, powinien sie zapisac błąd w silniku. Powody różne, sprawdz podcisnienie jakie daje tandem pompa, może byc luźny kruciec na pompie co się często zdarza, sprawdz bardzo dokładnie wszystkie wezyki podcisnien, jak dalej nic nie znajdziesz to podmien n75 od znajomego lub poszukaj, poczytaj po forach bo tez sie podmienia n75 na elektrozawor od egr'a (bodajże n18?), no i nie powinieneś kręcić gruchą, sądzę że warsztat regenerujący ją ustawił więc niepotrzebnie ruszałeś
-
łaski bez, uzupełnij profil..
-
pokaż foto
-
dokładnie tak, zrób co kolega pisze, a reszta niech przestanie pisać kiedy komu turbo wstaje w oparciu o własne odczucia bo to przecież nie ma sensu. Co do loga to polecam zrobić na 4 biegu żeby lepiej było widać
-
żeby się elmer nie musiał powtarzać to go wyręcze