Skocz do zawartości

bj330

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bj330

  1. oki dzieki za info jeszcze tydzien urlopu i dopiero wymiana. ---------- Post dopisany 13-08-2013 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 12:54 ---------- a jaki konkretnie olej motula zalac do pompowtryskow 2000 rok fl 116 kucy.
  2. i tam na tym preparacie jest instrukcja jak to sie płuka bo widze ze to preparat na kilka razy.:thumbup1:
  3. i mowisz ze mozna tak zmienic olej a co masz na mysli płukanke?przed tym 10w40 miałem zalanego castrola edge mysle ze dobra oliwa.a ten zawor odmy nowy czy mozna uzywke z alegro co o tym sadzisz.
  4. ale wypowiedział bys sie konkretnie czytałes dokładnie to co napisałem bo chyba nie układ cały jest po czyszczeniu jestem po wymianie turbo i dziwne zebym układu nie wyczyscił lacznie z zerwaniem misy olejowej.z odma sprobuje wymienic i to jest z tym wezykiem chwilowe bo musialem wyjechac na urlop.ale najwazniejsze jest to ze napisz co sadzisz o tym oleju czy zostac na 10w40 czy wrucic z powrotem na 5 w40,wiem ze sie nie [powinno ale moze nie jest moze za pozno bo przejade na nim 3 tysiaczki jak wroce z urlopu.
  5. czytalem sporo na ten temat i podobno w tych silnikach tak ma byc moze,ale nie wiem czy dobrze zrobiłem mechanik mi powiedział ze sa przedmuchy i tak zrobił jak mowisz ale zmieniłem olej na 10w 40 mobil super 2000 i zrobiłem ok 3 tysiecy i nie wiem czy zostac na tym oleju czy zmienic na ten co mialem 5 w 40 ale nie mam pojecia czy mozna tak zekomo nie. ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- nie miałem odstojnika i przedłuzyłem rurke i pusciłem pod obudowe a wlot do turbo zaslepiłem narazie spoko ale jek ja zbutuje to troszke dymku poleci koło koła,nie wiem czy nie wpiac tego weza z powrotem ale zeby turbo nie cierpiało bo po regeneracji,ale martwi mnie ten olej.
  6. mam podobny problem z tym wezem od odmy zregenerowałem turbo bo uszczelnienie puscilo a teraz taki objaw ae przy zapalonym silniku jak uchylisz korek od oleju to sadzi para mechanik stwierdził ze jest przedmuch na silniku i wypioł weza wpusciłem go luzem przedłiuzajac go pod auto a przy turbo zaslepiłem zeby turbo nie zasysało tego badziewia i nie stawało od nagaru.nie wiem ile w tym prawdy przejechane zekomo 250tys a czy jest wiecej nie wiem.Doradcie prosze co z tym robic.Mowiono mi ze zrobienie tego mija sie z celem drogi koszt nieopłacalny.To nie wiem czy do zyda czy inny motor.Sam nie wiem co robic.
  7. to jednak mowi prawde bo ten sam problem mi przedstawił ze cos takiego moze sie stac zeby nie ryzykował takiej trasy to jednak mnie czeka wydatek i to nie mały,Ogolnie to egr jrst dosc zalany olejrm i tam jest wyciek ,to i tak trzeba czyscic.Dzieki za porade.Pozdrawiam wszystkich ---------- Post dopisany at 07:17 ---------- Poprzedni post napisany at 07:12 ---------- Jeszcze jedno pytanie,czy jea dostanie nowe po redeneracji turbo to bedzie mozna dołozyc mu troszke konikow,nie wpłynie to negatywnie na silnik.
  8. Mam pytanie.po wizycie u mechanika stwierdzono ze jest wyciek z turbo na kolektor i czuc spalonym olejem,ja oczywiscie nic nie czuje.Auto nie kopci zachowuje sie normalnie egr mam przylany ale był od poczatku taki jezdze juz 2 lata.Mechanik stwierdził ze trzeba turibine zregenerowac.Chce tym autem zrobic w wakacje 3tys km.I teraz nie wiem co robic czy jest taka usterka mozliwa czy tylko wymysł mechanika,a i olej w silniku jest w poziomie czesto sprawdzam i nic.Doradzcie cos w tym temacie
  9. Witam.Jestem na etapie kupna całego zawiecha z firmy RUVILLE opinie sa całkiem niezłe cena tez przystepna bo 800zl co myslicie o tym.
  10. Dzieki kolego Zychu za poprawke nie pisalem tej informacji o oponach ze jestem w tym dobry tylko ja mam taki zestaw w aucie i to polecam a to ze zamula auto nie odczuwam a jezeli chodzi o wieksze spalanie cos kosztem czegos ale ile wiecej spali ja tego nawet nie licze.Pozdaro
  11. h&r firma spoko cena tez nie najgorsza tylko zeby nie były zuzyte to ok.Ale bedzie twardo.Wyglad sie poprawi i jazda tez ale komfort stracisz.tylko niech beda -30mm nie wiecej obnizenie bo jak wiecej powyzej 30stki to zrobisz taczke.Pozdro. ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- A jezeli chodzi o profil gumy jaki napisałes to przy 17 bedzie to niezaciekawie wygladalo z tym zawiasem bo profil 50 to bedzie taki balonik i 205 za waskie te parametry pasuja do 16 a ja nie jestem zwolennikiem małych kułek.
  12. Witam.czytam tego posta i mysle tak tez miałem ten sam problem, mechanik wymienił mi sprezyny z amorkami i zrobił mi z auta woz drabiniasty.Ja zrobiłem tak i to jest moja propozycja włozyłem zawias z s-line to jest bodajze zawieszenie 1 be jezeli sie myle poprawcie nie pamietam,ale konfort zachowałem i wyglad tez jezdzde juz prawie rok.W twoim temacie obnizenie auta o 4 cm nie zachowasz konfortu ale znowu auto sie przykleji do drogi i poprawi konfort jazdy.jak masz sporo kaski to najlepiej jest wrzucic gwint dobrej firmy nie pakuj lipy twoje bezpieczenstwo a juz jak sie zdecydujesz to proponuje ori 225/45/17 7,5 cala.Opona wedle zyczenia ja mam bridgistone potenza run flat ,lub jakis michał albo continental zaden chinol..Pozdarwiam
  13. CZesc Mam na imie Bartek i jestem posiadaczem audi a4 b5 1,9 tdi.Słuze pomoca w razie pytan na priva bj [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...