
bj330
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O bj330

-
oki dzieki za info jeszcze tydzien urlopu i dopiero wymiana. ---------- Post dopisany 13-08-2013 at 21:31 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 12:54 ---------- a jaki konkretnie olej motula zalac do pompowtryskow 2000 rok fl 116 kucy.
-
i tam na tym preparacie jest instrukcja jak to sie płuka bo widze ze to preparat na kilka razy.:thumbup1:
-
i mowisz ze mozna tak zmienic olej a co masz na mysli płukanke?przed tym 10w40 miałem zalanego castrola edge mysle ze dobra oliwa.a ten zawor odmy nowy czy mozna uzywke z alegro co o tym sadzisz.
-
ale wypowiedział bys sie konkretnie czytałes dokładnie to co napisałem bo chyba nie układ cały jest po czyszczeniu jestem po wymianie turbo i dziwne zebym układu nie wyczyscił lacznie z zerwaniem misy olejowej.z odma sprobuje wymienic i to jest z tym wezykiem chwilowe bo musialem wyjechac na urlop.ale najwazniejsze jest to ze napisz co sadzisz o tym oleju czy zostac na 10w40 czy wrucic z powrotem na 5 w40,wiem ze sie nie [powinno ale moze nie jest moze za pozno bo przejade na nim 3 tysiaczki jak wroce z urlopu.
-
czytalem sporo na ten temat i podobno w tych silnikach tak ma byc moze,ale nie wiem czy dobrze zrobiłem mechanik mi powiedział ze sa przedmuchy i tak zrobił jak mowisz ale zmieniłem olej na 10w 40 mobil super 2000 i zrobiłem ok 3 tysiecy i nie wiem czy zostac na tym oleju czy zmienic na ten co mialem 5 w 40 ale nie mam pojecia czy mozna tak zekomo nie. ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:11 ---------- nie miałem odstojnika i przedłuzyłem rurke i pusciłem pod obudowe a wlot do turbo zaslepiłem narazie spoko ale jek ja zbutuje to troszke dymku poleci koło koła,nie wiem czy nie wpiac tego weza z powrotem ale zeby turbo nie cierpiało bo po regeneracji,ale martwi mnie ten olej.
-
mam podobny problem z tym wezem od odmy zregenerowałem turbo bo uszczelnienie puscilo a teraz taki objaw ae przy zapalonym silniku jak uchylisz korek od oleju to sadzi para mechanik stwierdził ze jest przedmuch na silniku i wypioł weza wpusciłem go luzem przedłiuzajac go pod auto a przy turbo zaslepiłem zeby turbo nie zasysało tego badziewia i nie stawało od nagaru.nie wiem ile w tym prawdy przejechane zekomo 250tys a czy jest wiecej nie wiem.Doradcie prosze co z tym robic.Mowiono mi ze zrobienie tego mija sie z celem drogi koszt nieopłacalny.To nie wiem czy do zyda czy inny motor.Sam nie wiem co robic.
-
to jednak mowi prawde bo ten sam problem mi przedstawił ze cos takiego moze sie stac zeby nie ryzykował takiej trasy to jednak mnie czeka wydatek i to nie mały,Ogolnie to egr jrst dosc zalany olejrm i tam jest wyciek ,to i tak trzeba czyscic.Dzieki za porade.Pozdrawiam wszystkich ---------- Post dopisany at 07:17 ---------- Poprzedni post napisany at 07:12 ---------- Jeszcze jedno pytanie,czy jea dostanie nowe po redeneracji turbo to bedzie mozna dołozyc mu troszke konikow,nie wpłynie to negatywnie na silnik.
-
Mam pytanie.po wizycie u mechanika stwierdzono ze jest wyciek z turbo na kolektor i czuc spalonym olejem,ja oczywiscie nic nie czuje.Auto nie kopci zachowuje sie normalnie egr mam przylany ale był od poczatku taki jezdze juz 2 lata.Mechanik stwierdził ze trzeba turibine zregenerowac.Chce tym autem zrobic w wakacje 3tys km.I teraz nie wiem co robic czy jest taka usterka mozliwa czy tylko wymysł mechanika,a i olej w silniku jest w poziomie czesto sprawdzam i nic.Doradzcie cos w tym temacie
-
Witam.Jestem na etapie kupna całego zawiecha z firmy RUVILLE opinie sa całkiem niezłe cena tez przystepna bo 800zl co myslicie o tym.
-
Dzieki kolego Zychu za poprawke nie pisalem tej informacji o oponach ze jestem w tym dobry tylko ja mam taki zestaw w aucie i to polecam a to ze zamula auto nie odczuwam a jezeli chodzi o wieksze spalanie cos kosztem czegos ale ile wiecej spali ja tego nawet nie licze.Pozdaro
-
h&r firma spoko cena tez nie najgorsza tylko zeby nie były zuzyte to ok.Ale bedzie twardo.Wyglad sie poprawi i jazda tez ale komfort stracisz.tylko niech beda -30mm nie wiecej obnizenie bo jak wiecej powyzej 30stki to zrobisz taczke.Pozdro. ---------- Post dopisany at 22:48 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- A jezeli chodzi o profil gumy jaki napisałes to przy 17 bedzie to niezaciekawie wygladalo z tym zawiasem bo profil 50 to bedzie taki balonik i 205 za waskie te parametry pasuja do 16 a ja nie jestem zwolennikiem małych kułek.
-
Witam.czytam tego posta i mysle tak tez miałem ten sam problem, mechanik wymienił mi sprezyny z amorkami i zrobił mi z auta woz drabiniasty.Ja zrobiłem tak i to jest moja propozycja włozyłem zawias z s-line to jest bodajze zawieszenie 1 be jezeli sie myle poprawcie nie pamietam,ale konfort zachowałem i wyglad tez jezdzde juz prawie rok.W twoim temacie obnizenie auta o 4 cm nie zachowasz konfortu ale znowu auto sie przykleji do drogi i poprawi konfort jazdy.jak masz sporo kaski to najlepiej jest wrzucic gwint dobrej firmy nie pakuj lipy twoje bezpieczenstwo a juz jak sie zdecydujesz to proponuje ori 225/45/17 7,5 cala.Opona wedle zyczenia ja mam bridgistone potenza run flat ,lub jakis michał albo continental zaden chinol..Pozdarwiam
-
CZesc Mam na imie Bartek i jestem posiadaczem audi a4 b5 1,9 tdi.Słuze pomoca w razie pytan na priva bj [email protected]