Skocz do zawartości

maslaw

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maslaw

Osiągnięcia maslaw

0

Reputacja

  1. Pierścienie dałem nowe, środek wydaje mi się, że jest dobrze zrobiony. Odłączałem zawór i pojawiła się jeszcze bardziej nierówna praca, a tyrkotanie pozostało, a powinno zniknąć, jeżeli wario by się nie blokował. On działa normalnie, stuka (to nie jest takie stukanie jak było przy odpalaniu, tylko 10 razy cichasze) po zablokowaniu, bo otwór jest za duży i hamulec lata w środku.
  2. No to mnie załamałeś. Niech ich trafi...... Jak go skręciłem, luz był powiedzmy część milimetra, wyczuwalnie się przemieszczał i stukał przy przemieszczeniu, więc teraz się blokuje i stuka zablokowany. Objawy terkotanie (znacznie cichsze), gdy silnik złapie trochę temperatury, nierówna praca i wywala błąd czujnika wałka. Gniazdo zrobili za duże, dno ok, rowek też. Dodam tylko, że auto jeździ i zbiera się ok i nic nie słychać. Jakby nie wywalało czujnika i nie rwało silnikiem na postoju, to bym zostawił, bo klekotanie słychać jak się maskę podniesie. Czy jak ty miałeś problemy z wario przed wymianą, to wywalało Ci checka?? Myślisz, że mógłbyś coś z tym wario zrobić?
  3. Jestem po regeneracji wario i mam do was, co też regenerowali jedno pytanie. Czy po złożeniu wario, gdy się zablokuje, środek minimalnie się przesuwa?? Czy jest sztywny (ani drgnie) - chodzi mi o minimalne poruszanie się na hamulcu. Pytam gdyż nie mam pewności czy dobrze wykonano regenerację (w Krakowie).
  4. Pytanko do Lucas1984, jak naprawiłeś tą dźwigienkę, mam ją ułamaną.
  5. I jak Ci idzie, zrobione?? Mógłbyś pokazać i zaznaczyć te pierścienie, bo nie kąsam tego w którym miejscu się znajdują (chodzi o zawór ten pokazany przez Ciebie na wcześniejszych zdjęciach?) Zawór ciśnienia=zawór sterujący? Masz może zdjęcia wario sprzed regeneracji? Zawór znajduje się za głowicą, czyli jak rozumiem, można go bez problemu wyciągnąć? Ile km zrobileś z terkotaniem nim zacząłeś naprawiać? U mnie już tyrknie nawet na ciepłym silniku po dłuższym postoju. 5kkm temu terkotał tylko przy odpaleniu na zimnym silniku. Czyli większym problemem wydaje się mi sam zawór, bo trzyma coraz gorzej ciśnienie. Więc może pomogłoby wymienić same oringi w zaworze najpierw?
  6. Czyli jak zrozumiałem, po regeneracji wario zawór (pierścienie) nie chcą wejść do środka, bo tuleja wario jest za ciasna? Czekam na Twój sukces, mam to samo i chciałbym to zrobić w lipcu, bo auto będzie mogło postać dwa tygodnie. Tyle że sam tego raczej nie zrobie (nie wiem czy by mi się udało z książką to poskładać) i musiałbym to wytłumaczyć mojemu mechanikowi, o ile będzie chciało mu się za to zabrać. Z jakiego miasta jesteś benyA4?
  7. Cześć, proszę Cię o relację z regeneracji wariatora.
  8. Jestem z Krakowa, 7.01.2013 kupiłem avant b6 2001r. 2,0 ALT, w związku z tym przyłączam się do Was.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...