Skocz do zawartości

Galetto

Pasjonat
  • Postów

    677
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O Galetto

Informacje

  • Imię
    Galetto
  • Miasto
    LUBLIN

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2019
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

11909 wyświetleń profilu
  1. Nikt Ci nie zrobi tuningu skrzyni S-tronic w A4 B9 po 18r ponieważ wszystkie te skrzynie 0CK, 0CL, 0CJ od około 2018-19r mają nowy hardware 0HK, który na obecną chwilę nie został nigdzie złamany i żadne urządzenie na świecie nie odczyta tej skrzyni. Przed 19r starsze hardware owszem bez problemu. Jeśli ktoś twierdzi, że zrobi to po prostu nie ma o tym pojęcia i się przekona jak do niego pojedziesz (a skoro nie ma pojęcia i tego nie wie to znaczy, że nie ma nowszych aut do roboty bo ludzie go mijają łukiem). Co do silnika to podobnie wersja 204KM jest na ECU Bosch, który od około 2022r jest zablokowany przez producenta nowym typem blokady. Urządzenia na rynku jeszcze tego nie robią. Są już pojedyncze osoby za granicą, które są w stanie odblokować ECU, ale trzeba wysłać sterownik na kilka dni i koszt takiego odblokowania zaczyna się od 500E w górę. Jeśli odblokują Ci to potem będzie możliwy tuning silnika. Nie mylić tego silnika z wersjami 45TFSI- 245KM, 252KM, 265KM tam są sterowniki Continentala i nie mają takiej blokady jak BOSCH i można je robić bez większych problemów. PS. Co do Tiguana to silniki poprzeczne i całkiem inne skrzynie DQ500/DQ381, które robią się nawet po najnowsze roczniki.
  2. Zmień fachowca i problem zniknie. Stary sterownik postawisz w boot mode i nie potrzebny był Ci ten nowy. Załącz tutaj plik ori i plik ten co nie chce się wgrać to będzie można ocenić czy coś źle zrobione w pliku czy wina sprzętu. Ponadto czy auto nie ma wpiętego LPG w OBD?
  3. Patrząc na ten plik to raczej gość nie ma wiedzy na temat strojenia 1.8T. Zrobione na zasadzie tu podnieś load tu dorzuć zapłonu, a paliwo zostało seryjne. Oczywiście będzie auto na tym jechać, ale będzie to niezdrowe w dłuższej perspektywie.
  4. Zapraszam do SOFT-MOD Performance.
  5. Mogę Ci wyłączyć pod Lublinem.
  6. Jest MOD, ale bez problemu możesz na tym śmigać, zrobione z głową bez przesady.
  7. Kilku moim klientom serwis skrzyni ogarniał Marcin 514726611.
  8. Podaj swój nr SW, HW, kalibrację i można dobrać wsad lub podeślij to co zgrałeś to Ci dobiorę.
  9. Przede wszystkim to należałoby wykonać logi dynamiczne i wtedy można ocenić co i jak wygląda.
  10. Pojechać do tunera i zmienić w sofcie. Z tym, że zarówno ingerencja w ECU jak i sama zmiana limitera V-max może być powodem utraty gwarancji gdybyś miał w przyszłości potrzebę z takowej skorzystać.
  11. Podaj dane swojego ECU. Może być foto z VCDS lub plik, który masz to Ci podeślę właściwą serię.
  12. Najpierw to zapytaj czy ma czas. Jeśli chodzi o tfsi to ma je w jednym palcu i zna się jak mało kto na ich mechanice.
  13. Łukasz ogarnia. Facebook WWW.FACEBOOK.COM Смотрите публикации, фото и другие материалы на Facebook.
  14. Hamownia to nie wyrocznia. Nie patrz na cyfry tylko na przyrost. 44KM i 60Nm dla tego silnika to lajcik.
  15. Jesteś z Zamościa to zajrzyj na LPG Forum. Tam jest gosciu o nicku Mirosław. Ogarnia dobrze LPG, kilku moich klientów u niego montowało i wszystko jak należy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...