Zmień fachowca i problem zniknie.
Stary sterownik postawisz w boot mode i nie potrzebny był Ci ten nowy.
Załącz tutaj plik ori i plik ten co nie chce się wgrać to będzie można ocenić czy coś źle zrobione w pliku czy wina sprzętu.
Ponadto czy auto nie ma wpiętego LPG w OBD?
Patrząc na ten plik to raczej gość nie ma wiedzy na temat strojenia 1.8T.
Zrobione na zasadzie tu podnieś load tu dorzuć zapłonu, a paliwo zostało seryjne.
Oczywiście będzie auto na tym jechać, ale będzie to niezdrowe w dłuższej perspektywie.
Pojechać do tunera i zmienić w sofcie.
Z tym, że zarówno ingerencja w ECU jak i sama zmiana limitera V-max może być powodem utraty gwarancji gdybyś miał w przyszłości potrzebę z takowej skorzystać.
Jesteś z Zamościa to zajrzyj na LPG Forum.
Tam jest gosciu o nicku Mirosław.
Ogarnia dobrze LPG, kilku moich klientów u niego montowało i wszystko jak należy.