-
Postów
2317 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O michu93
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wrocław, Cieszyn Wlkp.
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kiedyś mi działało automatyczne odpuszczanie ręcznego przy ruszaniu (bez auto hold), oczywiście przy zapiętych pasach tylko. Od dłuższego czasu tą funkcja mi nie działa, nie mam błędów w sterownikach, nic nie kodowałem, co sprawdzic? B8 2008r
-
Miał ktoś może goodyeary Eagle f1 asymmetric 5? Kupiłem takie opony nowe w czerwcu 2020 i po dwóch sezonach i Ok 15000km bieznik jest bardzo dobry ale wszystkie naciecia bieżnika są zjechane. Byłem u gościa co mi załatwiał te opony ale mówi że raczej lipa z reklamacji ale możemy spróbować. Ktoś miał te opony i podobny przypadek?
-
Ja tez potrzebuje na autostrady bo mieszkam w de i w zasadzie glownie sa to przejazdy Hamburg-Krakow. Jak z głośnością? Na mokrym?
-
Kto jeszcze zaczyna szukac opon na lato? Szukam 245/40/18, poprzednio mialem Pirelli Cinturato P6 ale juz bieznik sie skonczyl. Zastanawiam sie nad tym samym modelem ale p7, ktos je uzytkuje?
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
michu93 odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Panowie czy macie ten halas tylko podczas jazdy? U mnie slychac terkotanie co jakis czas z lewej strony ale glownie na postoju -
Aktualne dane z przed chwili na zdjeciu nizej, wczesniej dpf wypalił mi sie przy lekko ponad 400km, przy okolo 0.20g obliczonej zrobione na krotkich odcinkach (drugie zdjecie po wypaleniu), kolejne bylo tez po ok 400km a teraz mam juz prawie 600 zrobione, z czego jakies 500 to autostrada z predkosciami 160-200.
-
Panowie, jak vcdsem poprawnie sprawdzic sonde lambde 1? Zaznaczylem jakis parametr i pokazało mi wartosc -6.1V ale padla mi bateria i nie pamietam co to bylo? Swieci sie check engine, w sterowniku jest blad sondy 1 bogata mieszanka. 2.0 caga
-
Auto było u jakiegoś gościa co zajmuje się wtryskami i mówi że są ok ale mnie wyciągał ich, u drugiego co specjalizuje się w vagach później to też nie stwierdził żeby one były winne ale też ich nie wyciągał. Kolekcje na vcds sa w normie.
-
Również mam problem z bujaniem silnika, delikatnie na postoju ale bardziej uciążliwe jest podczas jazdy i utrzymywaniu prędkości, najbardziej czuć to na zimnym silniku ale na ciepłym też. Gdy utrzymuje prędkość występuje szarpanie autem aż obroty skaczą, podczas przyspieszania nie ma żadnych objawów. Auto ma moc, chodzi ładnie, rozrząd zrobiony, egr wyczyszczony, czujnik ciśnienia na listwie nowy. Trzech mechaników rozkłada ręce, nas kompie brak błędów, jedynie od czasu do czasu wyskoczy błąd bogatej mieszanki paliwa, ostatnio 1600km temu i sam zgasł i nie świeci. Czego szukać dalej... z tym problemem bujam się od kwietnia i zrobiłem tak już ok 12000km, myślę że jakby było to coś poważnego to już by siadło, chociaż by było wiadomo co zrobić...
-
Pany, jaki wplyw na silnik i dpf będzie miał odpiety od wtyczki egr? Mogę zrobić tak 20-30km? Prawdopodobnie mam uszkodzony egr mimo że nie pokazuje błędu na kompie ale przejechałem się raz na odpietym i auto mi nie szarpało.
-
Dzisiaj odpiąłem wtyczkę EGR i sie przejechałem, na zimnym silniku mi szarpalo podczas jednostajnej jazdy, bez przyspieszania a z odlaczonym egr nie szarpie. Zrobiłem dwie takie próby przejażdżki i nie czułem szarpania, więc stawiam że mimo tego że na kompie nie pokazuje błędu egr, ale pokazuje co jakiś czas zbyt bogata mieszankę to właśnie egr jest niesprawny mechanicznie. Podczas jazdy z odlaczona wtyczka na liczniku nie zapala się check ale w sterowniku zapisują się błędy. Czyscilem już go niedawno, w mechanizmie sucho. Jak odlaczony wtyczka egr wplynie na silnik/dpf? Nic się nie stanie jak zrobię tak dajmy na to 20-30km, żeby jeszcze się upewnić że szarpania faktycznie zniknęły?
-
Ok będę sprawdzał na bieżąco ale narazie autem w zasadzie nie jeżdżę. Dam znać jak zrobię trochę km
-
Nie wiem co ile, nie kontrolowałem tego dokładnie. Wartość obliczona 8.93g, wartość rzeczywista 5.66g Tak jak na zdjęciu
-
Ok dzięki, Więc co, czyszczenie/ wymiana, póki nic sie nie dzieje i wszystko działa to jeździć czy planować już coś?
-
Gdzie jest taka informacja że tyle wynosi wartość graniczna? Nie mogłem znaleźć nigdzie konkretnych danych, dlatego pytam. Jest to wartość ok 25% wyższa od granicznej a mimo to nie mam problemów z dpf. Jaka faktycznie może być pojemność tego filtra i jakie mogą być objawy?