Skocz do zawartości

grzegorz-mk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorz-mk

Informacje

  • Imię
    grzegorz
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 i 16V
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorz-mk

0

Reputacja

  1. masz przełamane przewody masz przełamane przewody we wiązce klapy , w tej osłonie gumowej
  2. kolego kucik 12 , co ty wypisujesz ........ Z prawa ohma wynika że przy zachowaniu tej samej rezystancji , tutat rezystancji włókna żarówki a zmniejszeniu napięcia , prąd w obwodzie płynie mniejszy . Czyli jak dalej z tego wynika pobierana moc przez żarówkę spada .
  3. Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód. Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę. Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują? kucik12 Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę.. Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc P=U*J Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku. Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem 1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12) 2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6A Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem Kolego, jakieś straszne herezje głosisz. Im większy opór tym mniejszy prąd płynący przez obwód. Dodatkowo mniejsze napięcie skutkuje również dłuższą żywotnością, bo nadal mniejsze napięcie przy tym samym oporze = mniejszy prąd przez żarówkę. Co to znaczy ciągle? co ile wymieniasz te żarówki? Jakich żarówek używasz? Ile kosztują? kucik12 Jak nie wiesz o czym piszesz to NIE PISZ wcale bo nie pisałem o oporze a o spadku napięcia a to jest znacząca różnica więc czytaj ze zrozumieniem W układzie instalacji elektrycznej w samochodzie jest tak jak napisałem im większy spadek napięcia pójdzie tym większy pobór prądu przez odbiornik w tym wypadku żarówkę.. Jak nie wiesz dalej o czym było napisane to wstaw sobie dwie wartości do wzoru na moc P=U*J Moc masz stałą załóżmy że żarówka ma 24 watty dla równego rachunku. Napięcie 12 voltt i w drugiej opcji niech będzie 9v przy spadku podczas kręcenia rozrusznikiem 1 przypadek dla 12 Volt pobór masz 2A (24/12) 2 przypadek kiedy napięcie spadnie do 9 Voltt J=P/U czyli 24Watty/9Volt= 2,6Ak Ewidentnie przy mniejszym napięciu prąd popłynie większy Więc jeszcze raz czytaj ze zrozumieniem
  4. Kupiłem taki ściągacz do zdejmowania ramion wycieraczek i nic z tego nie wyszło , cały się pogiął a wycieraczki nawet nie drgnęły . Tak jak tutaj ktoś wcześniej podpowiadał - trzeba ramiona przechylać raz na lewo raz na prawo i zchodzą bez problemu . Przerabiałem to.
  5. a w jaki sposób znależć ten ELS , gdzie go szukać ?
  6. Problem rozwiązany . Powodem stuków w subwooferze był akumulator . Podczas rozruchu silnika napięcie spadało zbyt nisko i powodowało ten dziwny efekt , fakt że akumulator prosił się już wcześniej przy większych spadkach temperatury o wymianę . Po wymianie akumulatora problem z subwooferem zniknał .
  7. mam problem z subwooferem w aucie , a4 b7 sedan , słychać w nim jakieś trzaski itd . Moje pytanie : czy głośnik ten jest sterowany bezpośrednio z rns-e czy poprzez oddzielny wzmacniacz - jeśli tak jak ostatnio , to gdzie jest on zainstalowany ? Bardo proszę o podpowiedz.......
  8. Mam problem z subwoferem w moim A4 B7 sedan . Mam w nim RNS-E , I teraz problem - subwofer dołączony jest bezpośrednio z RNS -E czy poprzez oddzielny wzmacniacz ? Barzo proszę o podpowiedż
  9. auto to A4 B7 2005r . Dodam jeszcze że gdy trochę auto rozgrzeję i parę razy odpalę to problem znika ? Ale na drugi dzień to samo ?
  10. `po przekręceniu kluczyka stacyjki podczas odpalania silnika w głośniku tylnej półki w sedanie słychać głuchy stuk , bardzo głośny ? o co tu chodzi ? dodam jeszcze że dzieje się to przy wyłączonym radiu ?
  11. grzegorz-mk

    listwa zderzaka tylniego

    włożenie tej listwy jest łatwiejsze niż jej wyjęcie , oczywiście bez zbędnego zdejmowania zderzaka.....
  12. grzegorz-mk

    listwa zderzaka tylniego

    nie wiem jak to wygląda w sedanie B6 , mam sedana B7 i wymieniałem tą listwę - nie trzeba zdejmować zderzaka , jest na zaczepach , delikatnie podważyć i elegancko wychodzi
  13. Proponował bym dociągnięcie +12V z bezpieczników . Wystarczy wyjąć lampkę na suficie , odkręcić lewy przeciwsłonecznik . Zaczynając od lampki przepchać sztywny drucik i za nim zaczepiony przewód w kierunku otworu mocowania przeciwsłonecznika . I póżniej w dół lewym słupkiem prosto do bezpieczników . Tam znależć bezpiecznik z +12V po stacyjce i po problemie . Przerabiałem to.
  14. Zasilanie oświetlenia +12V to pin nr 3 . przewód czerwono żółty . Ale ten plus nie jest wyłączany stacyjką . Całe sterowanie oświetleniem realizowane jest w minusie -12V .pin nr 5 .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...