lukas914
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O lukas914
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia lukas914
1
Reputacja
-
ok dzięki Ciekawe czy można to naprawić?
-
Ja niestety nie mam Vaga ale mechanik pewnie podpinał. Jesli wystąpiło zwarcie to może wilgoć?
-
Witam kolegów. Mam pytanko odnośnie modułu świateł a mianowicie gdzie się on znajduje i jakie ma oznaczenie. Problemem jest brak napięcia na lewym przednim i tylnym świetle pozycyjnym. Po zdemontowaniu lamp okazało się że żarówki są dobre natomiast nie jest podawane napięcie ze sterownika (modułu) na kabelki w lampach. Diagnoza mechanika _ uszkodzony moduł sterujący światłami. Może któryś z kolegów miał taki problem i może powiedzieć coś więcej o tej usterce i czy mechanik ma rację. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
-
Koledzy naprawdę nikt z Was nie ma schematu jak to ma być podpięte?
-
Szukam i nic nie pisze jak podpiąć elektrykę przez moduł.
-
Panowie może ktoś z was wie jak podpiąć ori hak do audi b6 avant. chodzi o podpięcie elektryczne przez moduł. Czy jest może jakaś orginalna kostka do podpięcia?
-
Na pewno każdą lampę należy rozpatrywać indywidualnie. Jedna będzie pęknięta, druga ma zatkany odpowietrznik, trzecia będzie nieszczelna na łączeniu szyby z obudową. Najważniejsze jest by wszystko dobrze sprawdzić :>
-
Panowie moje orginalne bixenony również parowały ale znalazłem na nie sposób. Zanim jednak zabrałem się za wyciąganie lamp poczytałem wasze spostrzeżenia i uwagi.Wymyślacie tu jakieś teoria kwantowe a tu nie oto chodzi! Lampy parują ponieważ są nieszczelne.Przyczyną nieszczelności tych lamp są mikro pęknięcia szyb powstałe na wskutek wad produkcyjnych nie wychwyconych podczas procesu wytwarzania w fabryce Valeo.Valeo dało ciała! Pęknięcia te z czasem eksploatacji się powiększają (drgania,kamienie itd.) i powodują dostawanie się wody do środka lampy.Pod wpływem temperatury woda paruje i osadza się od środka na szybie. Wiem co mówię ponieważ pracuję w fabryce Vale i właśnie produkujemy lampy w prawdzie nie te do Audi ale technologia wykonania jest taka sama do wszystkich samochodów. Aby wyeliminować parowanie musicie wykręcić lampe dokładnie ją wysuszyć następnie dokładnie ja pooglądać szczególnie w miejscach łaczenia szyby z obudową czy niema tam pęknięć bo na pewno są. Jeśli już zlokalizujecie pęknięcie powinno być wyczuwalne pod paznokciem trzeba wziąć lutownicę i je delikatnie zgrzać tak aby nie wypalić dziury w szybie. Ja dodatkowo kupiłem silikon budowlany i objechałem miejsce zgrzewu oraz łączenia szyby z obudawą. Ponadto wyczyściłem miejsca regulacji sprawdziłem czy uszczelka i oringi nie są uszkodzone i posmarowałem je wazeliną techniczną. Po takiej interwencji lampy przestały parować i są git. Jeśli macie jakieś pytania piszcie w miarę możliwości postaram się pomóc. Pozdrawiam i życzę udanych napraw.
-
Panowie- widzę że każdy ma swoje zdanie na ten temat. I bardzo dobrze. Dziękuję za podpowiedzi zdecydowałem że pojadę do warsztatu o odpowiedniej renomie (ale nie ASO) i im zaufam. Dają gwarancje na 60-80 tyś km. a co do ceny to jest przystępna- 700zł z wymianą. Pasek Gates wzmacniany, rolka i napinacz SKF. Pompa wody- okaże się jak rozbiorą i sprawdzą.
-
Teraz mi troszkę namieszałeś! Ja znalazłem ETKE i tam jest numer paska 038 198 119 A. I co teraz? Może ktoś jeszcze ma jakieś dane odnośnie tego numeru?
-
W ASO mają ceny kosmos, myślę że za 1500 to wymienię rozrząd orginał kpl. z pompą wody + olej i wszystkie filtry. Jeśli ktoś z Was może mi podać numery części wchodzących w zestaw naprawczy rozrządu będe bardzo wdzięczny. Mam z tym mały problem bo chyba są dwa rodzaje i nie wiem, który jest poprawny! Dodam że samochód jest z 2004r. Nr. silnika AVF Nr. nadwozia 8E45A005587
-
witam i proszę o poradę chodzi o wymianę rozrządu w mojej audicy 1.9 tdi co należy wymienić ile to może kosztować? kto ewentualnie może to zrobić z okolic Krakowa?
-
zostałem szczęśliwym posiadaczem audi a4 1.9 tdi z2004r.