-
Postów
523 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O GOLI
Informacje
-
Imię
Piotrek
-
Miasto
Wałbrzych
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
AKE
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Naprawdę nikt tego nie robił? Nic nie doradzicie?
-
Znam taki przypadek z własnego garażu. W mojej kilka lat temu pękła śruba od napinacza paska rozrządu. Połamało mi prawie wszystkie dzwigienki, wymieniłem je razem z hydrauliką, założyłem nowy pasek i już prawie 20kkm zrobiłem. Głowic nie ściągałem, zawory przeżyły
-
Witam, dopadło mnie to co wszystkich w b6, a mianowicie ciemność. Rozbroiłem lampy, wymieniłem odbłyśniki na ładne ale efekt marny. Mam zamordowane klosze, polerka nic już nie daje. Wpadłem na pomysł zakupu nowych lamp h7+h7 i wsadzenia do nich projektorów bi-led. I teraz kilka pytań do kogoś kto to robil. 1.czy da radę wsadzić projektory w miejsce odbłyśnika h7 2.czy dam radę przełożyć silniczki od poziomowania z moich d1s 3.co z fisem, będzie widział to jako spaloną żarówkę? 4.czy trzeba to jakoś przekodować? Xenon mam fabryczny więc spryski i poziomowanie jest.
-
Jak nie znajdziesz niczego blisko siebie to polecam firmą ELPROCAR, robiłem u nich swoją i jestem mega zadowolony. Wprawdzie firma jest z okolic Kłodzka (dolnośląskie) ale ogarniesz wszystko wysyłkowo
-
zmieniałem u siebie moduł ze dwa lata temu i dokładnie nie pamiętam gdzie, ale wiem że był błąd w kodach,gdzieś były 4 cyfry a powinno być 5 i trzeba było poprzedzić to 0 (zero) też kopałem się z tym dwa dni a po poprawieniu tego błędu, poszło od razu.
-
Ja mam swoje 2,5 od ponad 4 lat i poza regeneracją pompy nic poważnego przy silniku nie robiłem. Na blacie mam 390 000,jestem drugim właścicielem a z pierwszym znam się osobiście więc przebieg pewny ale... ten silnik NIGDY nie widział półsyntetyku, zawsze 5w...wymiana zawsze na czas. W lecie pękła śruba od napinacza i przy tej robocie miałem wałki w rękach,ZERO zużycia. Mocy nie brakuje,jedynie trochę ta turbina za długo się zbiera,ale kwestia przyzwyczajenia za to dźwięk...v6 a nie jakieś kalectwo 1,9,niby bezawaryjne. Nie ma tygodnia żeby ktoś mi nie płakał że mu przeładowuje turbo, wałek się skończył,obróciło panewki,pękł wał albo dwumas chce wyskoczyć. Więc jak czytam porady typu "wyjmij 2,5 i wsadź 1,9" to chce mi się płakać ze śmiechu.Jedyne z czym mogę się w 100% zgodzić to fakt, że "trzeba trafić na dobry egzemplarz" ,który nie był traktowany jak ursus na zabitej dechami wiosce, pasiony na linglifie i tankowany rzepakowym z biedronki Ale oczywiście wybór należy do autora wątku, nikt mu tu nie wyśle linka do ogłoszenia i nie zagwarantuje bezawaryjności,nawet w 1,8T, które uważam za dość udane...
-
Czyli rozumię, że ten sam blok schodził z taśmy i rozwiercany był na 2,0 lub 1,9? Szczerze mówiąc, nie bede sie kłócił bo tłoków nigdy nie mierzyłem... A jeżeli mowa o aucie z podpisu autora, to chyba w tym roku jeszcze 2,0 nie było, czyli ktoś mu słupek wymienił i zostawił osprzęt z AWX
-
Trochę nie ten dział, powinno być w "układzie hamulcowym", Może moderator przeniesie... Co do pytania, kontrolka ESP też się zapala czy nie? I podstawowe,błędy jakieś vag pokazał czy wróżymy z fusów?
-
Z tego co pamiętam to na bloku ostatnich 1,9 był odlew 1,9/2,0 tdi czyli bloki te same były w 2,0 a różniły się skokiem tłoka. Może tym się zasugerował gość od wtrysków. Zastanawia tylko ten numer wtrysków...
-
W moim przypadku koszty to laweta-50,nowy pasek-200 i napinacz razem ze śruba z all... 30zl+kw. Reszta byla w garazu a robota gratis bo sam robilem. Reszty rozrzadu nie ruszalem bo byl wymieniony 1800 km wcześniej.
-
Ja też jakiegoś vag-coma posiadam ?
-
A jeżeli nie posiadasz takowej lampki (ja tak miałem) masz jedynie czerwoną od tyłu drzwi, czerwoną to też mały problem. jak schylisz się do w miejscu gdzie "bywa" dolna lampka, jest wyraźne wytłoczenie na nią. Wycinasz otwór,kable łączysz z tą tylną i po kłopocie.
-
Zdejmij osłone progu od strony kierowcy i unieś dywany wraz z gąbkami i sprawdź czy nie masz zalanego wodą modułu komfortu
-
Boże, znam ten widok, dokładnie to samo miałem pod koniec sierpnia. Pękła śruba od napinacza a rolka napinacza oparła się o aluminiową osłonę w której siedzi napinacz paska pompy i dla tego przejechałem kilka kilometrów. Niestety w momencie jak zgasł silnik, straciłem wszystkie dźwigienki lewej głowicy. Tak w temacie ułatwienia roboty i zmniejszenia kosztów (które i tak będą) nie ruszałem głowic, wymieniłem tylko dźwigienki i hydroregulatory w tej głowicy i ganiam do dziś.
-
Jak w temacie, puścił uszczelniacz lewej tylnej półosi, jak się za to zabrać żeby nie zdemolować połowy zawieszenia? Patrząc na stan śrub, nie poddadzą się łatwo, jest jakiś patent na wymianę tego bez rozpinania wahaczy?