Skocz do zawartości

aro_majster

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aro_majster

Osiągnięcia aro_majster

0

Reputacja

  1. Co Wy z tymi przewodami macie? Może są kijowej jakości. Choc takie przewody powinno się wymieniac co kilka lat, aby później nie było takich fajnych niespodzianek na drodze.
  2. W tym aucie nie mam LPG. Udało się rozwiązac problem po wielu próbach. :> Problemem okazały się świece i przewody zapłonowe. Świece były firmy Briski, zostały zamienione na nowe Bosh oraz nowe przewody Champion i auto odżyło. Choc na komputerze wyszło coś nie tak z czujnikiem Halla? Zobaczymy, czy wymiana świec i przewodów pomoże na dłużej.
  3. Witam! Mamy następujący problem: otóż czasami silnik traci na mocy oraz szarpie, co jest odczuwalne w aucie. Zarówno jak jest ciepły, czy zimny to szarpie i traci na mocy. Jak zaczyna juz szarpac to nawet wcisniecie pedału gazu do 3/4 nic nie pomaga. Problem po chwili sam znika i można jechac znów normalnie, ale po pewnym czasnie znów zaczyna szarpac. Odrazu pisze, że to auto nie jest moje i nie chce zamawiac niepotrzebnych czesci. Co może byc przyczyną tego szarpania? Dodam, że auto odpala normalnie i obroty nie falują, trzymią się równiutko. Dopiero w czasie jazdy można odczuc to szarpanie. Świece wymieniane rok temu na jakieś czeskie. Mam zamiar wymienic też przewody zapłonowe, bo nie były wymieniane od...... co najmniej 3 lat, tylko niewiem, czy to coś pomoże. Dane auta: rocznik 96, silnik 1.6. Auto było kiedyś podpinane pod kompa i wyszło, coś nie tak z czujnikiem Halla. P.S. Strach z tym tak jeździc, bo jak przyjdzie wyprzedzic, a tu zacznie szarpac to mogą byc kłopoty. Z góry dzieki za każde wskazówki.
  4. Musze się pochwalic, że się udało! Spędziłem w garażu ponad 5 godzin, ale teraz wszystko fajnie świeci. Wielkie dzięki za pomoc! :th: P.S. U mnie poprzedni własciciel już tam "grzebał" i dokręcił ten wkręt tak mocno, że niedało go odkręcic, ale pomogłem sobie wiertarką rozwiercając go i zastępując nowym.
  5. Dobrałem się do tego, zdjąłem już ten plastik i udało się odkręcic jeden wkręt z dwóch i to z wielkim trudem. Drugi wkręt trzyma jak by był przyspawany Normalnie nie da się go odkręcic, próbowałem już pare razy i klops Podejrzewam, że tam już ktoś grzebał bo niektóre plastiki są podłamane. Tylko ten wkręt mnie denerwuje, bo im więcej razy go próbuje odkręcic to widze, że główka tego wkrętu sie zaraz zjedzie i będzie dopiero porażka. Wy też mieliscie takie problemy z odkręceniem tych wkrętów?
  6. Mam jeszcze jedno pytanie Otóż jak zdjąc ten plastik, aby nic nie połamac?
  7. To teraz już mam pewnośc, że musą byc to zarówki z oprawkami Mam pytanie, czy kolor oprawki coś zmienia w świeceniu, bo byłem w sklepie i mi gościu pokazał żarówki w zielonych, czerwonych, szarych i białych oprawkach o mocy 1.2wat, natomiast nie miał w kolorku pomarańczowym. Czy mogą byc w innym kolorze niż pomarańczowy?
  8. Też takie coś przeżyłem :> Wymieniłem, odpowietrzyłem i śmigam nadal
  9. Szkoda, że nikt wczesniej mi tego nie powiedział Może się orientujesz ile przykładowo może kosztowac taka żarówka już z oprawką
  10. Czyli nie da rady wymienic samych żarówek? Własnie zaskoczyło mnie to, że gościu chciał mi wcis oprawki z juz przylutowanymi żarówkami, ale w pomarańczowych oprawkach i też 1.2W. Czyli musze jeszcze raz jechac do sklepu i kupic zarówki z oprawkami?
  11. Tylko chodzi mi o to, czy trzeba wymieniac żarówki razem z tymi plastikowymi oprawkami do których się je wkłada. Bo są auta w których nie da się wymienic samych żarówek I jeszcze jedno pyt. Może głupie, ale powiadają, że głupich pytań niema :> Czy te orginalne żarówki 1.1W, świecą na inny kolor niż te 1.2W? Bo chodzi mi o to, czy wskaźniki mają jakieś pomarańczowe wstawki, lub czy są malowane na pomarańczowo, aby świeciły własnie na taki kolor. Jeżeli tak, to wtedy wymieniam sobie żarówki bez większych ceregieli
  12. Czyli mogą byc zwykłe żarówki 1.2 wat? Byłem w 3 sklepach motoryzacyjnych i w ani jednym nie było żarówek 1.1 wat Kupiłem te żarówki 1.2 wat za 60gr/szt. Teraz mam pytanie, czy po wymianie na te żarówki swiatło podświetlania zagarów będzie takie same (tj. pomarańczowe), bo kolega pablo_9 pisał jeszcze coś o jakiejś pomarańczowej obwódce I jeszcze jedno pytanko, czy da się wymienic same żarówki, czy trzeba je wymieniac z tymi oprawkami? Za pomoc wielkie dzięki
  13. Normalny objaw jak silnik jest jeszcze nierozgrzany, to na LPG może wystąpic szarpanie, czy brak mocy. Ustaje wraz z podwyższeniem się temperatury. Mam to samo. Troszke za szybko się przełącza na LPG.
  14. Zawsze możesz to zrobic inaczej we własnym zakresie Strzykawką wyjmujesz cały płyn ze zbiorniczka, czyscisz ten zbiorniczek i nalewasz do max. Po wykonaniu tej operacji poczekasz ok 1 godzinki, poźniej uruchomisz auto na pare sekund, następnie zaczniesz skręcac koła raz w lewo, raz w prawo. Tak ze dwa razy. Wyłączasz silnik i sprawdzasz poziom płynu. Ja tak robiłem już w dwóch autach pare razy i wszystko do tej pory chodzi elegancko.
  15. Ja zrobiłem to tak: spusciłem płyn ze wspomagania, wyczysciłem zbiorniczek płynu, nalałem nowego płynu, po przejechaniu ok. 500 - 1000 km powtórzyłem operacje na nowo i do teraz wspomaganie chodzi lekko, nic nie wyje, ani nie cieknie. Tylko, że ja to robiłem w innym aucie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...