-
Postów
186 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O mateusz233

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Rdza na przednich błotnikach w A4 B6. Wybrać zamiennik czy oryginał?
mateusz233 odpowiedział(a) na stomi temat w Audi A4 B6
Czy kupował ktoś może błotniki galwanizowane z Polcaru? Mają numery 133402-J i 133401-J Niestety BLIC z końcówką Q jest od jakiegoś czasu niedostępny. -
Podpinam się pod pytanie kolegi wyżej. Czy ktoś podejmował się wymiany parownika? Mam kilka pytań.
-
mateusz233 obserwuje zawartość Audi A4 B6/B7
-
Gdyby ktoś się zastanawiał to u mnie tak to wygląda w A4 B6 Avant 1.9 TDI FWD: - Eibach Pro Kit nr zestawu E10-15-003-08-22; - amortyzatory Sachs pod zawieszenie sportowe 1BE przód 558 297, tył 312 784; - odboje przód 79 mm tył 103 mm - nowe gumy tylnych sprężyn górne i dolne - wszystkie tuleje skręcone na opuszczonym aucie Wysokość zawieszenia na 225/40R18 przód 63,5 cm, tył 63,5 cm.
-
mateusz233 obserwuje zawartość Lista modułów komfortu 46 w Audi A4 B6 i B7 z opisem funkcji
-
Mam identyczne zawieszenie i tą samą wysokość. Zrobiłem już trochę km i nie zauważyłem problemu. Kąt pochylenia przodu mam chyba -1.5. Ile zrobiłeś na tym kilometrów?
-
To samo co do b6. Ja mam te sachsy 1BE i są super
-
Jak kto uważa. To i to podejdzie, co nie zmienia faktu, że nie są takie same. ETKA nie kłamie .
-
Sachs nie robi odbojów pod 1BE/1BV i dlatego nie masz na stronie. Przy B12 Pro Kit to odbój 1BA 94 mm masz już na wstępie ściśnięty. Poniżej zrzut z ETKI
-
To źle szukałeś. Odboje 1BA 94 mm, odboje 1BE/1BV 85 mm, odboje od B5 (do obniżeń) 77 mm.
-
Będą bardzo schowane. Dobre będą te z ET35. No i tak jak wyżej - pierścienie centrujące potrzebne bo B8 ma 66.6 mm piaste. Dodatkowo może być konieczne dokupienie śrub na stożek bo tak z reguły mają nieoryginalne felgi.
-
Przy 1BA zarówno tylne jak i przednie odboje są dłuższe. Jeżeli ich nie wymienisz to auto będzue bardziej komfortowe ale będzie się więcej przechylać w zakrętach. Także wymieniasz sprężyny, amortyzatory i odboje + luzowanie wszystkich tulei i geometria przód i tył.
-
Co radzicie? Trochę przypadkowy zakup dla żony?
mateusz233 odpowiedział(a) na Dreger temat w Na Każdy Temat
Wtedy opcja "zmień żonę" będzie już koniecznością . -
Co radzicie? Trochę przypadkowy zakup dla żony?
mateusz233 odpowiedział(a) na Dreger temat w Na Każdy Temat
Klocek pod pedał gazu, zamontować podłokietnik i okleić na kolor jaki się żonie podoba . -
180 ml to ilość oleju który wchodzi na cały układ. Razem z czynnikiem odzyskuje się średnio 5-25 g oleju i dodaje tyle samo albo trochę więcej nowego. Reszta oleju zostaje w sprężarce, przewodach, skraplaczu, filtrze.
-
Tył daj 103,5 mm Meyle. A przód to właśnie pytałem wyżej W A4 odbój z przodu normalnie cały czas pracuje w zakrętach i na nierównościach dlatego ma spory wpływ na pracę zawieszenia i prowadzenie samochodu.
-
A gdzie te Sachsy kupię? Nigdzie takich nie ma. Są tylko 85 mm. Mam teraz odboje Meyle 77 mm na 1BE i są dość twarde, super się prowadzi ale do obniżenia musiałbym je ucinać żeby nie było taczki. Sprawdzałem też odboje Sasic 77mm i były za miękkie i autem bujało w zakręcie jak na statku.