-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
ile wytrzymują wam ory kolektory i k03 na launchu?
-
Mam wydech turboworksa u siebie w 1.8t na 2x tłumikach. Nie polecam, ten syf wypala się szybko.
-
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
jeździ pompuje do końca jak złoto, zimna strona od ory volvo i nie ma komplikacji. Teraz tylko remap i można wincy. -
Nie tak hop z tym dobieraniem tarczy sprzęgła. Kit spoko, jeżeli mowa twardości pedała to nieco ciężej od zmęczonego docisku. Nie ma tragedii, spodziewałem się gorszego sprzęgła.
-
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
materiał na hybrydę do mnie, czas zmienić strone zimną bo zabawa z doginaniem sztangi od gruszki ciągle o sobie przypomina. A tak przynajmniej będzie piękna linia na sztandze. Gdybym miał nieco więcej doświadczenia w temacie, zakładał bym z miejsca zewnętrzny wg. -
Witam rozglądam się za sensowną lotka do sedana. Czy ktoś próbował spasować cos z bmw f36/f30/f82? Nie chce za bardzo iśc w uniwersalne plastiki dostępne na allegro, wolałbym cos mocno postawionego do góry i najlepiej w prawdziwym carbonie.
-
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
problem w tym że sprzedana do rs service z wrocka. Strojenie GTO, więc tutaj jestem pewny że od strony programu wszystko ok. Samochód jedzie i robi wrażenie, teraz tylko sprzęgło w kolejce. -
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Na pierwszej próbie podczas daily w pewnej firmie wyszły fale dunaju na wykresie, pan nie chciał zrobić powtórki. Z racji że to nie ja byłem hamować, nic nie podyskutowałem. Ogarnę sprzęgło i ruszam dalej na hamownie, bo to jakaś pokraka. -
tylko że ja mam bliżej 3 jednak. A w wakacje planuje kucie, więc nie mam zamiaru robić dwa razy tego samego. Docisk s2 nie wydaję mi się aby był dostępny jeszcze.
-
ale jedno czy dwu, pojęcia nie mam. Mam plan na toczone, dociski i koła mam jakie potrzeba z qs do 240mm. Obicie to też nie problem, gtp z Krakowa się tym zajmuje. Najlepiej będzie jak zrzucę skrzynie, uziemię znowu furę na kilka tygodni, ogarnę na spokojne coś mocniejszego. Docisk na 240mm z VW LTeka bądź czegoś podobnego nie podchodzi? O takich kombinacjach tez słyszałem.
-
jaki sprzęgło pchali w ANB 5gang? Ktoś ma może jakąś rozpiske?
-
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Pasują idealnie, to jest ory plastik. Bardzo ciasno siada w diekiel, a przetłoczenie na cewki jest bardzo dobrze spasowane. Dzisiaj wleciały semislicki federal 225/45/17 -
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Nie, poprzednik. Do dalszych upów będzie przejście na 7.5 bo LC by się zdał po zakuciu. Na hamowni wyszło 270/370. Wykresu wole nie wstawiać, nie chce też mówic gdzie to hamowałem. Zmontuje opony letnie i ponownie pojadę hamować, jednak już osobiście. Bo ten wynik nawet nie jest orientacyjny. Oryginalne adaptery vw pod cewki. Polecam, wykonanie i pasowanie pierwsza klasa. -
[ALL] FMIC w A4 B5 1.9 TDI AFN oraz 1.8T B6 AVJ
DaveDaveDave odpowiedział(a) na Maniusiek28 temat w Audi A4 B5
icek nie podnosi mocy, a wielkości to nie tyle co po mocach. Oglądaliście kiedyś logi na icku 140 w 1.8t po "programie" -
[B5][ANB] sedan quattro turbo
DaveDaveDave odpowiedział(a) na DaveDaveDave temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Wydaje mi się że nawet z 1.8 będzie działać. mamy adaptery od SID, ory częsci vw. Prosto z pudełka., myślałem że to bezczelny odlew z chin. A to oryginalna część vw.