error32856
Pasjonat-
Postów
85 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O error32856
Informacje
-
Imię
krzysiek
-
Miasto
Sokółka
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
obstawiam że czujnik położenia wału umarł
-
jeźdź i nie wnikaj tak ma być
-
na 99% kable w harmonijce uwalone, przerabiałem to samo szyba od pasażera przestała się otwierać, jak będziesz się bawił sprawdź kable po obu stronach bo przeważnie jak kabel nieprzerwany to izolacja wykruszona.
-
Podłącz pod kompa i zobacz jakie błędy, co do kontrolek ABS ESP przyczyn może być kilka- Sterownik pompy abs, czujnik prędkości w którymś kole, tylko palący stop tu mi nie pasuje tematów tego typu było kilka, sprawdź czy masz odpowiednie żarówki w lampach, czasami po żarówkach diodowych takie cyrki się dzieją, zdejmij lampy przeczyść styki.
-
któryś czujnik kola nawala lub wina pierścienia abs w którymś kole, podłącz vaga będziesz wiedział więcej.
-
Niekoniecznie, bo pompa działa tylko mało wydajnie. Gdzieś na forum był podobny przypadek z tego co kojarzę.
-
obstawiam ze nie odcina gazu na benzynie i stad cyrk, ale mogę się mylić. Zakręć dopływ gazu i sprawdź czy będzie lepiej na benzynie.
-
kiedy wymieniałeś pompę wody??
-
Wymiana rozrządu w 2.4 V6 - jaka prawda ?
error32856 odpowiedział(a) na seńor_muerto temat w Audi A4 B6/B7
kolejne wymiany śmiało miedzy 80-100tys. chyba ze nie masz co z kasa robić to możesz co 60. -
Wymiana rozrządu w 2.4 V6 - jaka prawda ?
error32856 odpowiedział(a) na seńor_muerto temat w Audi A4 B6/B7
Głupoty pierdo...ie, ja pierwszy rozrząd wymieniałem przy 190tys. , 50 - 60 tys. km to max???? chyba w dieslu w benzyniaku nie zużywa się tak szybko. Najlepiej co 80-90 wymieniać. -
00668 błąd zasilania Kabel masowy pod aku - wyczysc szczotka druciana polaczenie do masy. Kabel plusowy aku rozrusznik - sprawdz czy jest styk i to smo drucakiem potraktuj. Sprawdz czy gruby kabel ktory idzie od rozrusznika do alternatora czy ma wlasciwe polaczenie Sprawdz czy nie zalało ECU
-
no to masz zagadkę, spróbuj sonde podmienić
-
kiedyś miałem taki sam problem w innym samochodzie, pomogło włożenie płyty czyszczącej laser wtedy pomogło.
-
Niema śladów po masie uszczelniającej bo jej tam niema przy fabrycznym składaniu silnika chyba ze ktoś już się bawił w nakładanie masy. Jeśli zdejmiesz uszczelkę wyczyszczenie jej i złożenie na starej nic nie pomoże bo jak wiadomo guma z wiekiem twardnieje i nic już ci nie uszczelni możne być tylko gorzej. Uszczelki nie kupuj w ASO szkoda kasy kup Erlinga w zwykłym motoryzacyjnym koszt około 60zl z groszami.
-
Ja robiłem bez żadnej masy uszczelniającej i nic nie cieknie, odkręcasz pokrywę i dokładnie czyścisz szmatka wraz benzyna ekstrakcyjna, tam gdzie olej przeciekał będą żółte plamy na głowicy, te miejsca trzeba dokładnie wyczyścić mocniej przytrzeć szmatka aby cała powierzania tam gdzie idzie uszczelka była bez plam nie używamy żadnych narzędzi do tego aby nie narobić rys itp. Pokrywę zaworów dokładnie umyć ja myłem szczotka do zębów wraz z benzyna ekstrakcyjna idealnie dochodzi do zakamarków, także śruby oraz otwory śrub było w nich trochę brudu i piasku dokładnie wymyć. Przed założeniem nowej uszczelki skontroluj powierzchnie głowicy czy przypadkiem gdzieś olej z zakamarków nie spływa po powierzchni na której przylega uszczelka jeśli tak osusz nadmiar oleju w zakamarkach i odtłuść. Jeśli powierzchnia jest odtłuszczona i nie znajdują się na niej żadne rysy zakładasz uszczelkę i dokręcasz wg. schematu. Dużo osób pisze ze z jakaś tam siła kluczem dynamometryczny dociskają ja dociskałem na wyczuciem. Jeśli zrobisz to sam przynajmniej wiesz ze dobrze zrobiłeś, a co do ASO to albo się uda albo klient wróci po roku na ponowną wymianę.