walodzka
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O walodzka
Osiągnięcia walodzka
1
Reputacja
-
u mnie błędów nie było nie było a tu dziś wracam z pracy w migający check.. cewka numer 2 pozdrawiam a u mnie się wyjaśniło.. na światłach but i migający check zaprosiło do serwisu i pokazało wypadanie zapłonu cylinder nr 2 pozdrawiam szczęśliwy posiadacz B6
-
Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? Zrobić logi tzn. co? nie jestem ogarnięty w specjalistycznych określeniach:) Gdyby to były cewki to auto nie miałoby przypadkiem problemu również na niższych obrotach(w tym na biegu jałowym)? A jak sprawdzić czy to turbinka? więc jutro wymienię filtr paliwa i będę szukał skrzatów dalej... kurde mam ost to samo i nie wiem co jest żadnych błędów nie wywala filtr zmieniony i to sie przestaje robić smieszne ;/
-
zmień przewód plastikowy od pompki
-
u sienki w białymstoku chyba 60zł płaciłem za sam krociec on nawet ie pekł a jego przylgnia do głowicy uległa zdeformowaniu
-
dziś rozwiązałem podobny problem odnośnie podszybia. odgrzybiłem klimatyzacje wtryskując srodek przez ten gumowy korek pod schowkiem jak zwykle na wiosne jednak po deszczach pojawił sie smród, ale tylko na powietrzy z zewnatrz, na obiegu zamkniętym tego problemu nie było. warto wyjąc filtr i odkrecić jego obudowę(2nakrętki) i tam za nim miałem troche lisci i pyłu z białym nalotem plesni
-
ja kupiłem w sklepie elektryczne pompy paliwa. z tym ze brałem na miejscu to mi polecili takowy przewodzik
-
włąśnie w 1.8t jest pompa 4 barowa wiec potrzeba sporego ciśnienia...
-
ta ten który wychodzi bezposrednio z pompy:) poprostu to jest takie dziwne twarde tworzywo i pomimo opaski nie był szczelny, zajechałem do sklepu gdzie kupiłem pompe i sprzedał mi taki sam nowy przewod i kazał rozgrzać go we wrzątku i nasunąc na pompe bez zadnych opasek i takim oto sposobem ciezkie rozruchy po postoju i piszczenie pompy zostały usunięte
-
miałem podobny problem po wymianie pompki i filtra był pisk pierwszy filtr a piszczało okazało się że winny był przewodzik od wieka zbiornika do pompy. także polecam zmieniać go razem z pompą
-
o jaki reduktor chodzi ?
-
Witam. mam podobny problem z odpalaniem po postoju, gdzie się znajduje zaworek zwrotny paliwa?
-
dokładnie potwierdzam to samo co Kolega wyżej:)klima fresh, ozon nic nie pomogło na klimie niby ok ale na funkcji econ smród stęchlizny. Wyjełem schowek spryskałem parownik przez ten korek, dodatkowo tez rozłączyłem ta rurkę odpływu i tak tez to potraktowałem piana, samochód postał powtórzyłem zabieg i jak na razie jest ok nic nie śmierdzi ogólnie polecam taki zabieg;) stosowałem jakąś zwykłą piane firmy atlas czyt. Plak dostępna na każdej stacji benzynowej