Jump to content
1 1
domestos

kłopoty z odpaleniem pomocy

Recommended Posts

Witam mam problem ostatnio moja niunia zaczęła slabiej palić. Myślałem ze to wina padajacej pompy paliwa ale po po wymianie wkladu nadal tak jest. Wymienilem filtr paliwa dwukrotnie bo wczesniej wcześniej wymieniłem ale sywierdzilem ze moze byl trefny. Teraz mam boscha i nadal tak samo. Zauważyłem taz ze zaraz po odpaleniu zalacza sie wentylator wydaje mi się ze nie powinno tak być. Nie wiem czy to powietrze w ukladzie paliwa. Turbo mi sie konczy ale to chyba nie ma nic wspólnego pomocy

---------- Post dopisany at 21:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:55 ----------

Jutro podeone vaga moze to rozjasni temat.

---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ----------

Podejrzewam tez czujniki ale temperatura elegancko 90 tylko tylko dłużej się nagrzewa ale to wina wentylatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale co nie chce zaskoczyc czy co? Masz lpg?

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie lpg nie mam. Zalapuje ale chwile musze przekrecic. Choc jak sie rozgrzeje odoala na strzał

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy to normalne ze ze wentylator złącza sie chwile po uruchomieniu

---------- Post dopisany 25-12-2013 at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany 24-12-2013 at 01:31 ----------

Wymienilem czujnik g62 ale nadal ciezko pali slychac pompę paliwa

---------- Post dopisany 26-12-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 25-12-2013 at 19:48 ----------

Błędów brak przy jakiej temperaturze na vagu termostat powinien puścić. Na jałowym biegu ciężko się nagrzewa

---------- Post dopisany 28-12-2013 at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany 26-12-2013 at 18:50 ----------

Halo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat ma pełne otwarcie przy 100st

Czujnik oryginał?

Sprawdzałeś temperatury silnik - zegary?


Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podejrzewam, że wraca Ci się paliwo z listwy do zbiornika.


Przyjmę tunel środkowy do B6, stan i kolor bez znaczenia, ma jedynie być nie połamany i nie podziurawiony :)Jak coś to pw :decayed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wentylator załącza się na chwilę => uszkodzony czujnik temperatury albo źle wpięta kostka wentylatora. Co do trudnego zapłonu może być uszkodzony zaworek zwrotny paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziękuję. Jak sprawdzić ten zaworek? Czujniki oryginalne tylko zmienialem je na potęgę zanim trafilem na nie uszkodzone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cos mi sie zdaje nie ma u was zadnego zaworka zwrotnego, pompa zalancza sie na chwile od razu po przekreceniu kluczyka na zapłon i dobija cisnienie, domestos zrób loga dynamicznego z grupy 002+033 bedzie widac czy pompa niedomaga.

Wysłane za pomoca sputnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienialem wklad pompy. Ale ppstaram się niebawem podpiąć vaga.

---------- Post dopisany at 20:42 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

W katalogu ic jest jakiś zaworek ale to chyba odpowietrzajacy

---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:42 ----------

A co do wentylatora to doczytalem się ze avj tak ma ze się wentylator złącza jak wylacze klime wiatrak tez przestaje kręcić. Chyba ze się mylę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście tak ma być, klima na ECON i wtedy wiatrak stoi.

Włączając klimę wiatrak też się włącza


Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam proponuję zajrzeć do komputera czy tam nie ma wilgoci ? pod kompem są takie dwa przekaźnki może sa mokre, zawilgotniałe ??

colak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagladalem sucho

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wyciagales komputer celem ogledzin przekaznikow? Glownie ten z numerem 219. Zobacz czy ma czyste wtyki. I dołączam sie do problemu. Tez mam problem z odpalaniam. Na cieplym na dotyk a na zimnym musi troche pokrecic. Wklad ma nie caly rok i mam z nia problem typu pompa buczy przy hamowaniu

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ja się podepnę pod problem, auto mam od nie dawna więc proszę o wyrozumiałość. Zaczęło się w ten sposób, że stało jakieś 2 dni nie odpalane, wsiadłem i kręce rozrusznikiem kilka sek i nic, odpuściłem i krece znowu po chwili złapało ale z bólem ale niestety check został na desce, pojeździłem trochę do konca dnia i było ok, palił bez problemów, na drugi dzień już nie zapalił tylko kręcił. Kolega podpiął mi swój komputer i pokazało błędy:

16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

16501 P0117 Obwód temperatury chłodziwa silnika - niski wejście (wysoka temp.) A

16517 P0133 Obwód czujnika O2 – powolna odpowiedź (bank 1 czujnik 1) B

16501/P0117 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too Low

Zapalilismy go na samym gazie i złapał, jak się rozgrzał to działał normalnie, palił na benzynie od strzała, zobaczymy co będzie jutro rano.

Zakupiłem kabelek więc jak dojdzie i ogarnę jak się robi logi to mógłbym zrobić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda że problem z odpalenie jest przez czujnik temperatury silnika, sprawdz wtyczke a potem wymiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem schować go do garażu, postał parę godzin i wywaliło check przy zapaleniu i prawie udusił się przy dodaniu gazu, ale poczekałem chwile i dało sie wjechać do garazu. Jutro spróbuję coś pogrzebać bo dziś już ciemno, a gdzie szukać tego czujnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O elegancko, widzę że trzeba mieć giętkie ręce, dziękuje :cwaniak:

---------- Post dopisany 04-01-2014 at 12:58 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 19:06 ----------

Operacja się udała, pacjent żyje jak narazie :D umiejscowienie tego czujnika to jakaś porażka, gimnastyka była straszna, u mnie jeszcze jakieś rurki od gazu tam lecą.

A jeszcze jedne pytanie, odchodzi taka długa metalowa rurka od tego gumowego trójnika który musiałem zdjąć, jaką ona spełnia rolę ? bo prześwit jest chyba tylko połowe tego co był :shock3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta rura to odma - odpowietrzenie komory silnika

Skoro masz zabite to wyczyść to czym prędzej.

póki co nie ma mrozów, ale jak będą i ci zamarznie to może olej wywalić jakimś uszczelnieniem

Wyczyść całą drogę tą rurkę, zawór, później taką metalową za silnikiem oraz kolanko odmy

download.php?id=12110


Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rurka nr 9 (często zabita), trójnik nr 5, oraz kolanko nr 2, dodatkowo zawór - nie ma go na rysunku.Znajduje się pomiedzy 17 a 13


Był A4 B5 1.6,   A4 B6 1.8TQ
Jest A4 B7 1,8TQ, A3 1,8T

Montaż i serwis LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ten zawór na tipie czyt. gumowy dolot ,tak ma avj

Share this post


Link to post
Share on other sites

na gumie pomiędzy filtrem pow. a turbem też nie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...