kuba9001 0 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 mam ten sam problem z odpalaniem jak auto postoi dłużej sprawdzałem na vcds czujnik tylko na rozgrzanym silniku to na desce 90 a vcds pokazuje 99-100 czy to może być przyczyna? błędów nie ma czasem wyskoczy od katalizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Temperaturę dobrze pokazuje vcds. Termostat jest na 100st Sprawdź ile pokazuje na zimnym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9001 0 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 rano sprawdzę i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechoo131 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 a gdzie można sprawdzic w vcds te temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9001 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Wchodzisz w Silnik->bloki pomiarowe-> kanał 001 i blok 2 pokazuje temp przynajmniej ja tak robie i chyba dobrze Na zimnym po nocy na zaplonie pokazało 3 stopnie a na dworzu -2 przejechałem nagrzal sie do 90 i tyle pokazuje tez vcds to dobry czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Raczej czujnik dobry. Ssanie włącza się na zimnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9001 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 wiesz ze nie zwróciłem uwagi sprawdzę to jak bd wracał z pracy a wiesz jak zrobić te logi to może bym je zrobił jak coś pomogą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 Logi robisz na trójce z pedałem w podłoże do odcinki , wcześniej kasujesz błedy, wchodzisz w bloki pomiarowe, wybierasz po dwa kanały 002 i niżej 033 i na dole wciskasz log i jedziesz, potem drugi log z kanłu 115+020 możesz zrobic do kompletu trzeci 003+118. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba9001 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 ok dzięki pobawię się z tym wieczorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 a u mnie jakoś wyskakuje do 025 powyżej jak wpisuje błąd może gdzie indziej powinienem mierzyć? mam vag com 409.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasxx 1 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Hej Panowie, podłącze się pod temat. Moja Audi też czasami dłużej kręci żeby zaskoczyć, nieraz pali od strzała a nieraz trzeba kręcić 2-3 sekundy. Ostatnio jak sprawdzałem błędy, to były dwa: 16523 i 17511. Auto jedzie normalnie, silnik pracuje równo, tylko to odpalanie denerwuje. Najbardziej zauważalne to jest gdy odpalam auto po postoju rzędu 2-4h, jak zgaszę rozgrzany i odpalam powiedzmy po 5 minutach to pali od strzała. Lpg raczej odpada, bo po zakręceniu butli i wypaleniu wszystkiego z rurek, problem nie ustępuje. Jakieś pomysły ? Może świece, cewki, filtr paliwa ? P.S. A może pompka paliwa, jak przekręcę stacyjkę to słychać takie krótkie głośniejsze buczenie/rzężenie gdzieś z bagażnika. I co nikt nic nie wymyśli ?Wymieniłem filtr paliwa, ale problem dalej występuje, chociaż rzadziej. Nieraz nawet jak podjadę na 5 minut do sklepu, to po wyjściu i próbie odpalenia, auto kręci długo. Dodatkowo jak silnik jest zimny, jak przyspieszam i wcisnę sprzęgło to auto potrafi zgasnąć.Podłączyłem kompa po kilkukrotnym takim zgaśnięciu i doszły błędy o wypadaniu zapłonów na 3 i 4 cylindrze. Zamieniłem cewki Z 1 i 2 cylindrem, zobaczę czy wypadanie przeniesie się na te cylindry.A może przepustnicę trzeba by wyczyścić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Może logi by coś pomogły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasxx 1 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Już kiedyś wrzucałem, nawet je analizowałeś. Logi dynamiczne na PB:Grupy: 120,002 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsGrupy: 002,020 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsGrupy: 003,020 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsGrupy: 115,118 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsLog dynamiczny na LPG:Grupy: 011,002 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsLogi statyczne LPG:Grupy: 003,004 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logsGrupy: 001,002 - VAGLOG - share your VCDS/VAG-COM logs mogę zrobić jeszcze raz, ale najpierw powalczę z przepustnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 A no sorka, faktycznie logi na pb wyglądaja gites, nie ma za bardzo punktu zaczepienia jesli po zakreceniu lpg jest tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobasxx 1 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Może pompka paliwowa się kończy bo nieraz głośniej pracuje, nie wiem jakoś nie mogę tego powiązać z dłuższym kręceniem, bo nie ma reguły kiedy odpala od razu a kiedy nie. I do tego jeszcze to gaśnięcie na nie dogrzanym silniku. Normalnie obroty przy zmianie biegów spadają powoli, a jak ma zgasnąć to lecą szybko w dół. Dzisiaj zamieniłem cewki, jutro podłączę kompa i sprawdzę te wypadające zapłony. A błędy 17511 i 16523 to od gazu ? Czy coś z sondą, przewody niby całe. Podłączyłem dzisiaj pod vcds i był tylko błąd 17511, a wcześniej zgasł dwa razy. Zauważyłem że gaśnie i na gazie i na benzynie, tylko jak silnik ma poniżej 50-60 st. C. A tamto wypadanie zapłonów mogło być spowodowane, że jak zgasł to po prostu puszczałem pedał sprzęgła i auto zapalało "na pych". P.S. Ile trwa adaptacja przepustnicy w vcds ? Bo u mnie trwa ze 3 sekundy i jest to kilka kliknięć/trzaśnięć i skaczą parametry w programie, za to przy każdym włączeniu zapłonu słychać cichutki pisk przez około 30 sekund a później takie cyknięcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madox123 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam Mam problem z pierwszym uruchomieniem auta (audi a4 2.0 TFSI, 200 PS, Quattro, 2005r). Przy ujemnych temperaturach musiałem kręcić z 3-4 sekundy załapał i potrafił zapalić się check ale nie zawsze i pojawiał się błąd P0089. Kolejne uruchomienie i wszystko tak jak powinno być. Walczę z tym już ok 4 miesiące, wymieniłem zawór upustowy paliwa, czujnik niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej i dalej problem z odpaleniem pozostał. Postanowiłem oddać auto do firmy Eurotronica w Szczecinie gdzie auto było testowane przez kilka tygodni (logi, hamownia, pomiar ciśnienia pompy paliwa itd). Okazało się, że winowajcą jest pompa paliwa w zbiorniku-pompa zamówiona i wymieniona-ciśnienie takie jakie powinno być a po trzech dniach przy porannym rozruchu to samo-muszę pokręcić z 3 sekundy i załapie. Czyli wymiana pompy okazała się niepotrzebna. Może macie jakieś pomysły co może być przyczyną problemów z pierwszym uruchomieniem. Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się