Skocz do zawartości

JimmyHe

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O JimmyHe

Osiągnięcia JimmyHe

0

Reputacja

  1. jak ją przez przypadek ułamię pompka będzie gubić ciśnienie?
  2. chodzi o tą duża klapkę tam gdzie jest śrubka czy tą małą (wielkość 3 cm x 1 cm) ? Wiesz może jak ją otworzyć próbowałem jednak coś mi nie idzie a nie chce niczego połamać
  3. Witam. Na wstępie dodam iż przeszukałem znaczną część forum jednak nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mam problem który objawia się tym iż przy zamykaniu drzwi pompka pracuje prawidłowo zamknie rygle i się wyłącza, jednak jeżeli chcę otworzyć auto pracuje dość długo, z tego powodu w mojej poprzedniej pompce padł wirnik. Kupiłem nową pompkę włożyłem jednak okazało się iż końcowa literka się nie zgadza - wszystko z początku działało prawidłowo jednak po zamknięciu klapy bagażnika lub drzwi kierowcy pompka nie chciała otwierać auta, włączał się seryjny alarm (kierunkowskazy). Wymieniłem same części grafitowe i na mojej starej pompce wszystko gra - ładnie zamyka auto lecz ma problem z otwarciem a dokładniej z wyłączeniem się po otwarciu drzwi. Skoro przy zamykaniu wszystko jest w porządku to jak mniemam przewód nie może być nigdzie uszkodzony więc chciałbym się zapytać czy orientuje się ktoś gdzie jest czujnik nadciśnienia w pompce który ją wyłączy ? tak myślę iż to może być przyczyną pewnie jakiś zimny lut. Dodam jeszcze iż problem się zaczął od klapy bagażnika nie chciała się zamknąć i pompka dość długo pracowała - elektryk partacz wstawił centralny i klapa bagaznika nie otwiera się wcale ale trzeba przetrzymać przycisk otwierania drzwi na pilocie wówczas się otworzy. Pozdrawiam.
  4. U mnie również już jest Tylko problem bo w tej kostce kable53 | Flickr - Photo Sharing! jest jakby cały czas napięcie i wyświetla mi cały czas otwarte drzwi z drzwiami kierowcy jest okej wiadomo inna kostka. Wlutowałem się bezpośrednio w te kable przed tą kostką. Światła wszystko chodzą jak należy górne jak i podświetlenia nóg miał ktoś coś takiego ? odlutowywałem po kolei kable i sygnał otwarcia drzwi systematycznie znikał więc coś tam musi byc.
  5. Jeżeli błędu nie mógł usunąć to soft do przegrania w sterowniku Airbag - nie pamiętam, jak mówiłem nr błędu, lecz jest to opisane na forum. Nie zawsze to pomaga, lecz może.
  6. Sprawdzałeś miernikiem lakieru ? Jak kupowałem swoją a4 to również kontrolka się paliła z tym że widziałem to. Zaprowadziłem auto do znajomego elektryka fachowca i okazało się że ktoś zaróweczkę zaślepił z tego powodu że był błąd softawe z sterowniku poduszki (nie pamiętam jego kodu był opisywany na forum) Wgranie nowego softu i wszystko było cacy. U mnie poduszki były wszystko grało ale znak zapytania był. Autko było fajne sprawdziłem je dokładnie miernikiem lakieru było cacy. To że ktoś wyją żarówkę może również oznaczać że po prostu wyją by go nie denerwowała a nie chciał kasy tracić w naprawę. Niektórzy tacy są ... Nie koniecznie to walnięte auto. Poza tym liczniki Magnetti marelli lubią się psuć i może ktoś po prostu wyjmował i się przepaliła. Więc po prostu sprawdź błąd poduszki, i czy fizycznie ona tam jest.
  7. Na zegarach 27 marca 2001 roku wszystkie szyby z 1 sam nie wiem. może ten gość coś robił ze Szczecina ? chociaż jak niby? No nic nie będę szukał problemów na siłę działa? działa gródź nie spawana napewno hehe
  8. Kurcze faktycznie na to wychodzi, cóż sprawdzę to jutro. Po Vinie jak sprawdzałem przed kupnem wychodziło iż 2001 ...
  9. U siebie też jestem w trakcie zmiany. Kupiłem zegary mam do nich PIN lecz nie mam starego PINu a napisane jest : "[Adaptation - 10] Enter 050 in "Channel Number". [Read] For the following procedure, use the PIN of the OLD (ORIGINAL) instrument cluster." i cholerka nie wiem co z tym zrobić Plus pytanko mogę nie adaptować zegarów tylko zakodować klucze ?
  10. a jeszcze koledzy powiedźcie jaki syntetyk pół czy może mineral ?
  11. Stary z drzewa spadłeś? Myślisz że chciałem kupować lipny towar ? Powiedział z czym do ciebie przychodzę - licznik Jeager wskazówki szaleją czy ten nie ma podobnych objawów SZUKAŁEM VDO, powiedziałeś że z fisem nie wiesz ale licznik w 100 % sprawny poza tym, nie wciskaj ludziom kitu. Obrażasz mnie na PW dodatkowo. To po twojej stronie leży sprawdzić towar a ty myślisz że zjedziesz autem z lawety, wyjmiesz aku spuścisz płyny i będziesz 3 koła do przodu na aucie a ludziom będziesz mówić że nie masz jak sprawdzić. Paczkę ci wyślę w poniedziałek i po krzyku.
  12. Ja mianowicie mam problem ze sprzedawcą " Al@n " - em. Kupiłem od niego licznik, telefonicznie prosiłem o VDO ale mniejsza o to. Dostałem megnetti marelli do tego wiadomo, klepnięte. Nie uwierzył mi na słowo, kazał robić fotki, i się ogarnąć. Licznik działa tak 1) - jak widać po włączeniu świateł wskazówka benzyny oraz ładowania sobie chodzą jak chcą 2) tutaj natomiast na zapłonie jak widać również komedia.Wybaczcie za jakoś aparat zostawiłem w pracy, robione nowym telefonem i musiałem podświetlać sobie drugim ,gdyż nie wiem jak włączyć tam lampę Próbowałem sprawę załatwić polubownie między nami ... Potem telefoniczne to kazał robić fotki i filmy się zastanowi... Odniosę się teraz do cytatu który tu przytoczyłem w którym mówi że u niego było wszystko okej. Jak widać po moich postach niedawno miałem problem ze wskazówkami benzyny które szły na odwrót, okazało się że mam zegary od a6 ,nie chciałem rezać pływaka, mieć ori etc. Na tych zegarach problemu ze wskazówkami benzyny (prócz odwrotnej skali) nie było i takie kwiatki się nie działy, ładowanie tak samo wszystko było Bardzo Okej. Dodatkowo gdy pytałem go o fis to mówił że autem zjechał tylko z lawety nie wie w jakim jest stanie. Na to uwagi nie zwrócił za to na taki drobiazg a owszem. Naciągana historia. Powiem szczerze jestem zniesmaczony tą całą historią
  13. dzięki kolego fis świeci okej ale lubie ori więc jeżeli ktoś chce niech bierze jutro po południu wysyłam z powrotem
  14. zadzwonię dziś do gościa zobaczymy co do się zrobić najwyżej ten sprzedam jeżeli będzie robił problemy. i znowu szukanie ... A mój stary licznik juz nie podchodzi a nie chce znów kasy ładować na przekodowanie.. cholerka właśnie na tym liczniku nie ma tej karteczki z nr ;/
  15. Nie sprawdzałem Vagiem ale mam prawdopodobnie niestety są do zegary od a6 z tym że kupiłem je jako od a4 niestety jutro bede się starał zwrócić. Temat zgłębiłem. Nie ma regulacji podświetlenia więc na 99 % to od a6 niestety. wątek niestety można usunąć bo nic nie wykombinuje a nie będę zmieniał pływaka skoro gość zapewniał że to od a4 ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...