Skocz do zawartości

Nesinho

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nesinho

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Bytom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Nesinho

0

Reputacja

  1. Witam ! podzielę się z wami zgodnie z tematem co było u mnie. Pompa Luka. Pierwsza diagnoza luźny króciec i cieknące paliwo. Mój licznikowy przebieg bo nie wiem ile buda na latała 267 tys. Pierwsze użyłem kleju cx 80 " zimny spaw dwu składnikowy "oczyściłem zbiłem zakleiłem cały króciec - zostawiłem na noc niech schnie. Rano eureka powrót hamulców i lepsze przyśpieszenie. Druga diagnoza uszczelka kupiłem na allegro tę metalową została założona przez mechanika nic nie cieknie i powrót mocy. Mała rzecz a czuje się jakbym miał inny samochód. Mój koszt klej 20 zł, uszczelka 30 zł , mechanik 60 zł wymiana. Wrażenia i działanie bezcenne. Pozdrawiam.
  2. Cześć ! przedstawię mój problem, z którym walczę już jakiś czas. Klima nabita wszystko w jak najlepszy porządku. Panel klimatronica również działa. Problem polega na tym , że latem powyżej 25 stopni z kratek leci wiosenny wiaterek nie zimno. Zimą wszystko ok. ciepłe gorące powietrze. Rozebrałem schowek i przyglądałem się silniczkom wszystkie działają klapa się otwiera na obieg zamknięty , zamyka ją, nawiewy szyba itd również. W zeszłym roku po wizycie w myjni miałem od strony pasażera wodę która wpłynęła z mycia przez obudowę filtra nie trzymała pod nią uszczelka.Czy mogła mi się zatrzeć klapa przy filtrze pyłkowym ?? nie otwiera jej do końca ?? klima jest włączona po 4 km. leci coraz to bardziej letnie powietrze.Gdy wcisnę econ włąc/ wyłacz znowu na moment leci zimne i znowu coraz cieplejsze z każdym kilometrem. Strasznie denerwujące. Klapy chodzą . Potencjometr w tym v71 ??taki błąd wykazął VAG ale ten silniczek chodzi zamyka otwiera. Macie jakieś wskazówki będę zobowiązany może ktoś miał taki problem, dodam że w zeszłym roku wymiona została sprężarka.
  3. Witam, Podzielę się z wami moim problem z wycieraczkami w moim audi b6 a przede wszystkim jak rozwiązałem problem. Zaczęło się od zapieczonych trzpieni. Rozbiórka , przesmarowanie działały. Po okresie ok.pół roku co zbiegło się z wymianą przednich żarówek d1s na bosmy z allegro 6000k. Wycieraczki w okresie dużych ulew na ruch manetką nie odpowiadały. W inne dni pomagało chwycenie za pióro i pociągnięcie ich gwałtownie do siebie.Na różnych forach były też przypadki , ze możliwie te żarówki d1s<chiny>źle wpływają na silnik wycieraczek. Cóż postanowiłem nabyć używany silnik wycieraczek i go podmienić. W trakcie rozbierania wycieraczek okazało się że kupiłem wersje angielską,która kompletnie nie pasuje do wersji europejskiej. Żyłem nadzieją że ewentualnie z 2 zrobię jeden:D. Mając dwa silniki po otwarciu kopułki plastikowej zacząłem je porównywać. Dodam że ten angielski w ogóle nie działał, jedynie ruszył raz na max.biegu wycieraczek. Pozostał mi mój. W trakcie porównywania eureka jedna ze szczotek w silniku są trzy była na tyle odgięta że nie stykała się z silnikiem. Delikatnie odgiąłem ją do pierwotnego miejsca złożyłem podpiąłem kostkę i działa do dziś. U mnie nie wiem jaki cudem ale odgięła się jedna ze szczotek to powodowało że wycieraczki raz chwytały raz nie. Problem chińskich żarówek bosma obalony. Pozdrawiam
  4. Cześć mam taki problem odlutował mi się jeden z kabli z czujnika przedniego Airbag żółta kostka. Automatycznie wywalił mi się błąd airbag. Mam pytanie czy mogę zlutować ten kabel ?? odłączyć akumulator ?? ma ktoś jakąś praktykę z taką przypadłością ?? Kabel ze starości chyba uleciał z góry dziękuje za instrukcje Pozdrawiam dla potomnych : zrobione , akuś odłączony lutowanie kabli nowe piny Furgo
  5. Witam kolegów ! mam pytanie gdzie mogę wpiąć się z trójnikiem bądź króćcem w silniku AWX żeby zamontować wskaźnik doładowania ? Jak ktoś może wrzucić foto gdzie macie u siebie to zrobione będę wdzięczny. Pozdrawiam
  6. Napewno pomoże ponawiam moją prośbę gdzie najlepiej w silinku AWX 1.9 tdi wpiąć się z trójnikiem z tego wskaźnika doładowania ?
  7. Witam ! Panowie gdzie mogę wpiąć się trójnikiem w 1.9tdi awx ?? z góry dziękuje za wskazówkę
  8. Witam, podzielę się swoją opinią. Miesiąc temu zacząłem szukać opon letnich do mojego Audi. Wybór padł na opony chińskie firmy sunny SN3970 225/40 ZR18 92W XL.,4szt. zrobiłem narazie 5tys. km . Jestem mega zadowolony jak na chińskie opony to wydaje mi się że jak europejskie firmy nie zjadą z ceny to za moment wszyscy bedziemy jeździć na chiniolach + dwa lata gwarancji nie ma się co zastanawiać.Aha wyważyć też się dało bez problemu! Mój avant pięknie jeździ trzyma się drogi. Polecam. Opony zakupiłem za pośrednictwem strony Kupuj opony online na oponytanio.pl., przyszły z Niemiec za 0 zł a cena najmniejsza jaką znalazłem. Allegro sobie darujcie.
  9. Witam, napisze jak było i jest u mnie może się wam przyda . 1. walczyłem z płytami ponad 2 tygodnie dzisiaj się udało , a teraz szczegóły : - radio rns-d ( czyściłem laser , nie rozbierałem tego plastiku lekko odchyliłem i patyczkiem z płynem przeczyściłem laser znajduje się na godz.11" patyczek był zabrudzony płyn firmy e5 do monitorów LCD etc. koszt 9,99zł ) - clone cd wersja 5.2 - wgranie profilu teleatlasu - mapy z chomikuj 2013/14 - prędkość 8x nagrywarka LG TYLKO cd - płyta verbatim działa jedyna wada , menu radia RNS D mam w języku polskim niestety lektor mapy English. Jak ktoś wie jak temu zaradzić niech da linka. Zamieszczam jeszcze wskazówki znalezione w necie odnośnie map Jak wykonać kopię płyt nawigacji? - CDRinfo.pl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...