Skocz do zawartości

jdlugozima

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jdlugozima

Osiągnięcia jdlugozima

0

Reputacja

  1. jdlugozima

    Problem z automatem

    tak właśnie jest napisane w ks. serwisowej, oleju w pięciobiegowych automatach nie wymienia się, ewentualna wymiana jest zalecana w przypadku zauważonych wycieków. W starszych automatach wymieniać trzeba. W tiptronikach jest to podobno dosyć skomplikowane ze względu na ilość komór. Znajomy w serwisie audi za wymianę uszkodzonego przewodu w skrzyni, oleju zapłacił koło 2 tys. wyżej opisany problem ze skrzynią widziałem. Pojawił się po czyszczeniu przepustnicy i przepływomierzy. Przy odłączonych czujnikach ktoś włączył zapłon, po zmontowaniu całości skrzynia zaczęła zachowywać się jak wyżej opisujesz – wolna reakcja na pedał gazu, duże obroty wolne przyspieszanie. Po skanowaniu VAG-em i wykasowaniu błędów wszystko wróciło do normy.
  2. jdlugozima

    Świece z allegro

    Ja przejechałem na NGK tych z allegro koło 20 tys. km i jest ok. Ale ogólnie polecam trójelektrodowe bosha. W 80tce wytrzymywały mi dużo więcej jak NGK. Te 2 wypalały sie dużo szybciej.
  3. Miałem podobny problem w 80tce. Wymieniłem termostat, czujnik, korek zbiorniczka i nic. W końcu wymieniłem uszczelke pod głowicą i to też nie pomogło! Jak się okazało w pompie obróciła się na wielowpuście turbinka. Przy niskich obrotach było dobrze bo jako tako się jeszcze kręciła ale przy wyższych temperatura błyskawicznie rosła. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  4. jdlugozima

    spalanie A4 2.8

    Witam, pojawił się problem ze spalaniem w mojej A4. Od pewnego czasu pali mi dużo więcej i chyba moc też troche spadła. Po podłączeniu kompa pojawia się komunikat „uboga mieszanka”, „ adaptacja mieszanki 1-2”. Po wykasowaniu bledu przez jakiś czas jest ok. po czym błąd pojawia się ponownie. Czy to wina sądy? A może przepustnica? Też rozważałem wymiane filtra paliwa, ale w tym modelu trzeba prawdopodobnie wyciągać zbiornik by dokonać jego wymiany. Silnik V6 193KM 98rok prod. ver USA:quattro:. Może ktoś z Was miał podobny problem? Proszę o info. Nie jestem do końca przekonany czy to jest ACK? nie ma jak sprawdzć. Nie mam też kodu błędów bo kasowanie robiłem w stacji diagnostycznej. W najbliższym czasie postaram się sam zaopatrzeć w potrzebne oprzyrządowanie
  5. jdlugozima

    Ile Pali 2.8V6 automat Q

    Witam Wtrącę się do dyskusji, jeśli chodzi o rodzaj paliwa to katalogowo w/g książki serwisowej zalecane jest do silników nowszych 193KM paliwo 98 natomiast w praktyce nie zauważyłem różnicy czy 95 czy 98 jest to samo. Zużycie przy znacznych prędkości poza miastem wyszło mi 9,4 l w mieście koło 12 l.
  6. Witam Związku z tym że mam spory kawałek do Olsztyna to chętnie przyjadę ale na coś większego i organizacyjnie dopiętego. Liczę na to, że Olsztyniacy staną na wysokości zadania. Dobrym rozwiązaniem byłoby ustalenie konkretnego miasta w którym można by organizować taką dużą imprezę cyklicznie raz w roku. Myślę, że w takim przypadku pomogły by również władze samorządowe nawet dofinansowując. No właśnie a dlaczego nie w Piszu? Pozdrawiam i do zobaczenia. Być może uda mi się dojechać ale nie obiecuje bo pracuje w weekendy również. POZDRAWIAM
  7. a może luzy na maglownicy?
  8. przesadzone dane w mieście 16 trasa 9 cykl mieszany 11-12 dokładnie jest tak jak piszę ROB, mi w trasie pali 9 l przy ok. 160 km/h średnia 12l
  9. jdlugozima

    ukł. Paliwowy

    witam Mam pytanie do speców którym temat serwisowy nie jest obcy. Chodzi mi konkretnie o wymianę filtra paliwa w A4 wer. quattro silnik 2.8 193KM - USA. Filtr jest cienki taki jak w S4 usytuowany z boku zbiornika, mocowany na opaskę zaciskową dokręconą na inbus. Nie ma tam w żaden sposób dostępu. Nie wierzę że wiąże się to z demontażem całego zbiornika co chyba też nie jest proste. W książce serwisowej też nic na ten temat nie ma w warsztatach które objeździłem drapią się po głowie. Może ktoś z was to już robił proszę o pomoc. Pozdrawiam Janusz. [ Dodano: 28-04-2007, 20:36 ] widze ze ciezka sprawa z tym filtrem, ok cos sam wykombinuje
  10. Jeżeli po wymianie jest dalej hałas świadczy to o błędzie w sztuce. Nie ma sensu wymieniać całej piasty jedynie poprawnie założyć 2 łożysko! Ja osobiście by uniknąć problemów z uszkodzeniem łożyska przed jego założeniem podgrzewam piastę palnikiem gazowym równomiernie następnie po przesmarowaniu zewnętrznego pierścienia smarem wciskam pamiętając by siła nacisku opierała się na panewce zewnętrznej. koszt najtańsze łożysko 80 zł te lepsze nawet ponad 200zł.
  11. witam mam u siebie takie kierunki bo to ver. USA maja z boku wstawki pomarańczowe nie tak jak europejskie jednolite białe, ale ja je przerabiałem w druga stronę by nie świeciły w sposób ciągły. Trochę dziwnie to przy Audi wyglądało! Chętnie je wymienię na białe od lamp soczewkowych jak znajdzie się ktoś chętny, są to kier. firmy bosch 98r.
  12. Tu caly kpl. wynalazkow :eek: http://www.allegro.pl/item177110376_zestaw_lux_grill_atrapa_kratka_a4_quattro_cabrio.html
  13. W warmińsko-mazurskim piszę się bardzo chętnie, czekam na konkretne propozycje i terminy!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...