Skocz do zawartości

mkrex

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mkrex

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Tarnów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mkrex

0

Reputacja

  1. Zrobiłem 2000 km na nowym docisku. Przyzwyczaiłem się. Aczkolwiek wsiadając do innego auta z manualem pedał sprzęgła od razu w podłogę ? I od każdego kto wsiądzie do mojego audika pierwszy raz i naciśnie sprzęgło słyszę zdanie w którym zawsze jest k...a i bynajmniej nie chodzi tu o krowę ?
  2. mkrex

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Nie odpowiem Ci na to pytanie natomiast aligator powiedział mi że z większym IC byłoby raptem kilka KM więcej czyli rozumiem że w przedziale 3-9. Dla 3 raczej nie warto natomiast dla 9 musisz sobie sam odpowiedzieć.
  3. mkrex

    Chiptuning 2.0TDI CR

    W moim polifcie CJCC turbo od CGLC plug and play. Wymiana 3 godziny na spokojnie. Potrzebna druga para rąk: mi wymieniał szwagier a mnie potrzebował do polewania ? Zadzwoń do Aligatora to Ci podpowie jakie turbo Po wymianie i modzie u Aliego ze 125 KM na 207 KM 440 NM
  4. Mój silnik 2012r CJCC 120 KM zrobiony na 207 KM 440 NM Moja oryginalna od nowości tarcza nie ma sprężyn mimo że np. na stronie intercarsu na zdjęciach poglądowych ma. Nie wiem czy docisk pasuje tylko z tarczą Sachs Performance. Ja wymieniłem na tarczę 88 1864 002 558, docisk 88 3082 001 851, ponadto łożysko oporowe 3189 600 062 (wg Sachs Performance powinno być 02 3189 600 062 ale pasuje to bez 02 z przodu). Komplet tarcza i docisk to jest ten ze strony Sachs Performance o nr 001851.002558 czyli przenoszący 550 NM (podali mi mailowo z Sachsa oddzielnie nr dla tarczy i docisku bo oczywiście w intercarsie nikt nie wiedział co mają na stanie, czy to to jest ten właśnie Sachs Performance i ile przenosi NM). Części na fakturę 2500 zł - po moim kupnie obniżyli cenę tarczy z 1400 na 1200 ;-/ Zestaw pasował do oryginalnego koła dwumasowego ale miałem zamontowane firmy Sachs. W trzecim ASO do którego dzwoniłem dopiero łaskawie poinformowali mnie że w tym czasie montowany był Sachs. Na stronie Sachs Performance jest napisane: " zachowanie przy starcie podobne do serii". Nie wiem co to znaczy bo sprzęgło chodzi dosłownie 2 razy ciężej jak przed wymianą. Wg mechanika nie widział jakiejś różnicy w tarczy natomiast docisk nazwał: " bestią" :-)
  5. Nie mogę narzekać. W mieście jak piszesz na spokojnej jeździe spalanie spadło. Jak trzeba to jedzie ciut lepiej jak D5. Silnik przed chipem koszmarne spalanie ale one tak mają z tego co czytałem. Do quattro to tylko 3.0 TFSI zrobione na 430 KM albo eska ?
  6. Oprócz turbo reszta seria Ali powiedzial ze z większym ickiem byłoby raptem z 5 KM wiecej tylko
  7. Ja dwa dni temu byłem u Aligatora Przyrost zacny. Straszna turbodziura ale chyba mam naleciałości po silniku D5 185 KM 400 NM. Tamten trochę wcześniej ciągnął (5 cylindrów, trochę większa pojemność) i nie miał takiego kopa po osiągnięciu 2000 obr./min. Już widzę że spalanie spadło.
  8. mkrex

    Czy to jest nowe turbo?

    Więc kupiłem drugie hehe To już się nie świeci. Tu z kolei po stronie zimnej jedna kreska farby. Łopatki ostre. Poobijane w tym gruszka trochę ubita.
  9. Proszę kolegów/koleżanki o pomoc Kupiłem nową turbinę do silnika CGLC. Łopatki od strony zimnej porysowane. Od strony ciepłej łopatki pomalowane farbą jak przy wyważaniu - nowe też się tak wyważa jak przy regeneracji i wpierw znaczy farbą?? Turbo generalnie świeci się jak psu j.ja
  10. Witam Niestety ja odpadam Dodzwonilem sie wlasnie i z racji ze juz mam termin odmowil mi grupowego strojenia Fakt moglbym sie wykreslic i wpisac na nowo ale raz ze to lekko nie fair a po drugie niestety zalezy mi na terminie
  11. mkrex

    Chiptuning 2.0TDI CR

    Czy napotkam jakieś problemy technicznie przy zakładaniu turbo od CGLC (177KM) do CJCC (120KM)?
  12. Ja jestem zdecydowany na 100% Silnik CJCC z turbo od CGLC Generalanie to jestem umówiony juz na 5 czerwca na strojenie
  13. Witam wszystkich Krzysiek z Tarnowa A4B8 2.0 2012 r. CJCC ale mi mało wiec bedzie wiecej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...