Skocz do zawartości

darkangel84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O darkangel84

Osiągnięcia darkangel84

0

Reputacja

  1. czujniki są ok, bo przy przekręconym kluczyku na zasilanie, wszystko działa jak należy: - zaświeca się przy otwarciu i gasi przy zamknięciu drzwi. czyli muszę znaleźć centralkę i przelutować. A może podpowiecie gdzie jest centralka bo nigdy nie miałem z nią problemu i nie szukałem zaoszczędzi mi to trochę czasu.
  2. Witam, Przeszukałem forum, ale takiego przypadku jeszcze nie znalazłem. Mam problem tego typu, że przy otwarciu samochodu z pilota światło normalnie się zaświeca, niestety po przekręceniu kluczyka nie gaśnie. Po zamknięciu drzwi też świeci ok 15 - 20 sekund i dopiero gaśnie. Jedyny sposób na zgaszenie światła to zamknięcie centralnego zamka lub zamknięcie drzwi przy włączonym zapłonie. I teraz nie wiem czy to pod VAGiem jakieś ustawienia czy coś innego padło. Jakieś sugestie, pomysły ???
  3. ja mam ten licznik za darmo bo znajomy przywitał się z łosiem i bardzo nie ma co naprawiać, z combi zrobił cabrio. (jemu nic się nie stało to ja poczekam na pdf i popatrzymy co z tego wyjdzie[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 17:02_________________________________________________ według mnie zmieni, bo starymi przewodami idzie jakiś sygnał a Ty poprzez wlutowanie się w stare przewody dodałeś inny sygnał, czyli na pinach będziesz miał sumę dwóch sygnałów: starego i nowego, co za tym idzie nie będzie to rozpoznawane w RDS. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
  4. a nie można zczytać eeprom lub PIN i ponownie zaprogramować licznik??
  5. wszyscy chcą zmieniać licznik bez FIS na licznik z FIS. i nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie. Ja mam już licznik z pełnym FIS, ale powoli padają piksele. Tak się trafiło, że mam dostęp do licznika z a6 2000/2001 też z pełnym FIS różni się od mojego tym, że ma białe podświetlenie i cyfrowy zegarek. Ja mam czerwone podświetlenie i analogowy zegarek. Teraz pytanie: Da radę wymieć mój licznik na ten z a6?? Co muszę zrobić?? u mnie nie powinno być problemu z kostkami i pinami, ale mogę się mylić.
  6. Witam Prześledziłem cały wątek i powiem że zaskoczyło mnie to co moja a4 potrafi Mam a4 '98 2,5 TDI Mam też pytanie. Jak to jest z ustawianiem obrotów?? U mnie przy rozruchu na zimno pali normalnie tzn. wskakuje na ok 800- 900 obrotów i ok, a jak tylko złapie temperaturę ( wystarczy60 stopni) to przy odpalaniu wskakuje na 1200. Można to jakoś zmienić?? Ogólnie zazwyczaj jak stoję w korku to obroty mam ok 1000 wydaje mi się że to chyba za dużo. pozdrawiam
  7. znalazłem na allegro kluczyk o częstotliwości 433 MHz i tam jest napisane: Prawda to czy nie?? Mam jeszcze jedno pytanie ponieważ na internecie są kluczyki o częstotliwości 433 MHz, ale są też o 433,92 MHz i 434 MHz i nie wiem czy to wszystko są te same kluczyki tylko każdy sobie inaczej zaokrąglił czy to są 3 różne klucze, wie ktoś może coś na ten temat??
  8. Witam Mam pytanie o częstotliwości do pilotów. Ogólnie to chodzi mi o to ==> mam audi a4 1998r mam jeden klucz standardowy i jeden "scyzoryk" tylko że jest zniszczony i chciałbym kupić drugi, wiem że wystarczy dorobić grot i przełożyć immo, tylko jak z częstotliwością klucza?? Patrzyłem na necie i są klucze o różnych częstotliwościach i nie wiem który kupić.... wie ktoś może na jakich częstotliwościach pracuje ten rocznik a4?? Albo jak sprawdzić tą częstotliwość?? a może poprostu przełożyć płytkę z mojego klucza do nowego?? Chociaż lepiej było by nie przekładać, wtedy miałbym dwa "scyzoryki" jeden zapasowy.
  9. Witam, Właśnie się zarejestrowałem, więc zgodnie z regulaminem chciałbym się przedstawić. Mam na imię Łukasz aktualnie mieszkam w Anglii i to właśnie tutaj zaczeła się moja przygoda z Audi. Pierwszy mój samochód to Audi 80 2.0 z 1993r. Kocham ten samochód jest świetny, lecz teraz przyszedł czas na zmianę i kupiłem Audi a4 2.5 Avant z 1998. I to właśnie o tym samochodzie chciałbym się dowiedzię kilku rzeczy na tym forum. Pozdrawiam Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...