
Gawel90
Pasjonat-
Postów
66 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Gawel90

Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Gdańsk
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
-
W jakim kanale sprawdzic ten zawor ?
-
Tez stoje teraz przed zakupem aku i zastanawiam sie mocno nad Centra Futra 64/640. Bez kitu ten Kager tak daje rade ? Jest tanszy, a jak ma byc lepszy to same plusy
-
Szybkie pytanie, czy jest szansa w silniku 2.0 ALT wyjąć dołem tłoki bez rozbierania całego motoru ?! Jedni mowia, ze da rade, inni że nie... Więc jak to jest ?
-
Mialem kiedys podobnie, sprawdz dokladnie mase silnika.
-
Choc chyba cos minimalnie jeszcze trzyma moja maszynke, ale to moze uda mi sie zrobic na dniach logi i cos moze jeszcze nam wyjdzie choc moze za duzo od tego biednego silnika wymagam
-
Witam po dluzszej przerwie. Wywalilem jakis czas temu katalizator i od razu lepiej - problem rozwiazany
-
Ok zajmę sie wtedy tym katalizatorem i zobaczymy jaki bedzie efekt. Dzieki za pomoc
-
Filtr paliwa wymieniałem jakis rok temu. Nowa pompa paliwa, ktora niedawno wymienialem daje okolo 5 barow, tak wiec cisnienie jest dobre na pewno. Czyli wszystko raczej przemawia, ze winny jest zapchany katalizator ? Czy jeszcze cos innego moze miec na to wplyw ?
-
Witam, mam nastepujacy problem z autem. Przy przyspieszaniu w okolicach 1500-2500 obrotow auto sie dławi, nie przyspiesza plynnie. Powyzej jest juz wszystko ok, ciegnie ładnie. Swiece, cewki sprawne. Ostatnio czyszczony i uszczelniany dolot wraz z adaptacja przepustnicy. Jedynym błedem na vagu jest standardowo niewydolny katalizator (chyba ze to on jest wszystkiemu winny ? ) Dodam ze objawy dlawienia sa bardziej nasilone jak silnik jest zimny. Logi statyczne http://vaglog.pl/log_232236.html (003+032) http://vaglog.pl/log_232233.html (002+032) Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_232231.html - krotki log na zimnym silniku na biegu 2 (002+033+032) http://vaglog.pl/log_232234.html (002+033+032) http://vaglog.pl/log_232232.html(020+003+032) Ostatnio wymieniam rowniez pompe paliwa poniewaz czasy wtryskow w poprzednich logach wynosiły ponad 20ms i wszystko wskazywalo na nia, jednak po wymianie niewielka poprawa.
-
Baca a moglbys opisac jak zachowuje sie u Ciebie gruszka przy dodaniu gazu ? Reaguje nawet na minimalna przegazowke czy dopiero przy wiekszym bucie ? Chyba ze wrzucilbys jakis krotki filmik U mnie dopiero jak mocniej depne to grucha reaguje, przy delikatniejszym wcisnieciu nic sie nie rusza.
-
Mialem bardzo podobne objawy jednego razu. Wszystko z audi bylo w porzadku az tu nagle wsiadam, chce odpalic i auto wariuje.. uruchamia sie, po sekundzie zaczyna szarpac, obroty skacza, rzuca buda i gasnie. Kilka odpalen i podobna sytuacja. Okazalo sie, ze masa silnika sie poluzowala i dobrze nie stykala przez co komputer wariowal. Znajomy mechanior wszedl pod samochod, przeczyscil styk, dokrecil i audi jak nowe ;-) Dobrze, ze byl w poblizu.
-
Jesli chodzi o uzywki to musisz szukać calego kolektora ssacego, bo zazwyczaj sprzedaja całośc aczkolwiek mozna dogadac sie o sama gruche. Sam tak kiedys kupowałem. Ponizej przykładowa aukcja: http://allegro.pl/kolektor-ssacy-gruszka-2-0-alt-audi-a4-b6-vw-b5-fl-i5345792365.html
-
Pare dni temu kupiłem wlasnie ten wkladzik do b6 2.0 ALT. Firma SKV Germany, wyglada solidnie, hologramy, oznaczenia itp, cisnienie daje 6 barow. Oby hułała jak najdłuzej
-
No szkoda ze nie udało się zdecydowanie zmniejszyć poboru oleju, chociaż myślę, że czysty dolot to i tak duży plus tej modyfikacji ;-)
-
xsebo1, a nie myślałeś żeby zostawić orginalny powrót z odmy ( razem z czwórnikiem ) do dolotu ? Czy jest to istotne aby połączenie odmy z dolotem też bylo wykonane z węża pralkowego ? Ja własnie tak chciałem zrobić tego moda żeby wstawić wąż spod pokrywy do odmy, a cały powrót z odmy do dolotu zostawić bez zmian. Oczywiści jedno wyjście z czwórnika zaślepić. Co Ty na to ?