Skocz do zawartości

Łukasz Dacz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Łukasz Dacz

Osiągnięcia Łukasz Dacz

0

Reputacja

  1. Po regulacji gazu wszystko wróciło do normy ;-)
  2. ZIMA SIĘ ZBLIŻA - Jeśli potrzebujecie serdecznie zapraszam ! Opony w każdym rozmiarze tel: 604-956-764
  3. Łukasz13 wielkie dzięki za podpowiedz, w sobotę podjadę do znajomego i poproszę go o przeczyszczenie przepływomierza oraz sprawdzimy Vagiem stan wtrysków. Zastanawia mnie tylko to dlaczego po usunięciu błędów wszystko wraca do normy ? na jakiś czas oczywiście.. Te dwa pierwsze błędy nie sa aż tak istotne, kontrolka esp zapala sie gdy są problemy z przepływomierzem czyli ostatni bład sygnał z niski, z tego powodu gasł i esp sie zapalało i tym sie zajmij. Oczywiście błedami od sai też trzeba się zając sprawdzić działanie czyli pmpa sai i cały układ czy nie jest rozszczelniony itp.
  4. Vagiem można sprawdzić stan wtrysków ?
  5. Witam serdecznie ! Od parku chwil jestem nowym członkiem tego forum, dlatego też raz jeszcze chciałabym się przedstawić. Nazywam się Łukasz i jestem posiadaczem A4 B6 3.0 V6 2003r z skrzynią multitronic. Chciałbym poprosić Was o poradę a oraz zdiagnozowanie problemu... Dokładnie miesiąc temu po przejażdżce na zakupy ( silnik był już rozgrzany ) wsiadając do auta i odpalając go w celu powrotu do domu pokazała mi się kontrolka ESP oraz auto natychmiastowo zgasło. Odpaliłem raz, drugi, trzeci ciągle gasło i gasło a kontrolka nie przestawała się gasnąć... przekonany byłem,że już tylko laweta mi pomoże a jednak w końcu odpalił.. i tak jakoś pomaleńku wracałem do domu chociaż stając na światłach nadal gasł.. pod sam koniec drogi nie gasł ale na wolnych obrotach strasznie się dławił. Następnego dnia pojechałem do mechanika gdzie podłączyliśmy Audicę pod Vaga a ten pokazał nastepujące błędy.. 17819 - System wtrysku powietrza wtórnego, blok 2 zbyt mały przepływ 17831 - Zawór wtrysku powietrza wtórnego, bank 1, zbyt niski przepływ 16486 - Sygnał z przepływomierza powietrza za niski po czym dodał...,że nie ma zielonego pojęcia co to może być ;-) uwielbiam takie momenty ;-) a co najlepsze - po skasowaniu błędów jak ręką odjął - WSZYSTKO WRÓCIŁO DO NORNY( auto się nie dusiło obroty nie falowały), ale nie na długo, bo po miesiącu to samo.. ( przejechałem jakieś 3 tys km) i cały czas błąd dot. powietrza wtórnego.. Drodzy Forumowicze... co to może być ? poczytałem o tym trochę i różne są zdania.. jedni mówią,że to nieszczelność po stronie ssące, ew węże zapchane a może zawór regulujący doprowadzenie wtórnego powietrza ? a może wtryski ? czy GAZ bo mam instalację w aucie .. a może zapchany filtr gazu jest powodem ? Pytanie też dlaczego zapala się kontrolka od ESP a nie silniczek ? A może to ma też coś wspólnego z zaworem EGR?
  6. Drodzy Panowie ! Pozwolę sobie przedstawić się raz jeszcze ;-) jestem nowy - Łukasz - Audi A4 B6 3.0 V6 z miłą chęcią przybędę na spotkanie 1 września ;-)
  7. Witam serdecznie ! Nazywam się Łukasz i od miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 B6 3.0 V6 2003r. ze skrzynią multitronic ;-) Pochodzę z Białegostoku, w którym jestem bardzo często a na co dzień mieszkam w Warszawie. Pozdrawiam !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...